/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
IE 6.0 Røde KRYS
Fra : JMSP
Vist : 623 gange
200 point
Dato : 13-08-02 12:54

IE 6.0 Viser ikke alle billederne på siden, men viser en ramme med et rødt kryds.

Når jeg markere og Højreklikker "Vis Billede" Sker der ikke noget.

Jeg har nu læst, alle emner her på Kandu.dk der omhanler IE 6.0 og Røde krydser,
og har ikke, kunne bruge nogele af de tip, der blev givet, selv om de var gode.

Håber på snarligt svar.

Hilsen JMSP

Kommentar
Fra : Gensmann

Dato : 13-08-02 13:06

Hvilke sider sker dette på?

Er det alle eller bare nogle bestem, i så fald det sidste hvilke?

Med Venlig Hilsen
Oscar Eg Gensmann

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 13-08-02 13:08

gå ind i explorer ---> indstillinger ---> fjern flueben i "vis billeder" ---> tryk anvend ---> sæt flueben igen ---> tryk anvend
Luk derefter alle dine browser-vinduer, og prøv at se...

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 13-08-02 13:11

Har du prøvet at opdatere windows: http://windowsupdate.microsoft.com/

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 13-08-02 14:04

Hm, det samme sker hos mig engang imellem - men efter at min computer er kommet med i et swichet netværk, sker det sjældnere end før. Så mit bud er, at det beror på forbindelsen til internettet.

Kommentar
Fra : JMSP

Dato : 13-08-02 14:08

Til Gensmann

Det sker på nogle sider, eksempelvis www.jubii.dk
Når man er På Chatten, og skal se i en Logbog.

Med Venlig Hilsen
Johannes Mikael Smith Petersen.

Kommentar
Fra : JMSP

Dato : 13-08-02 14:19

Til e.p.

Dit tip : gå ind i explorer ---> indstillinger ---> fjern flueben i "vis billeder" ---> tryk anvend ---> sæt flueben igen ---> tryk anvend, Luk derefter alle dine browser-vinduer, og prøv at se...

Har jeg lige prøvet, men det virkde ikke :(

Og jeg har været inde og opdatere windows

Med Venlig Hilsen
Johannes Mikael Smith Petersen.

Kommentar
Fra : JMSP

Dato : 13-08-02 14:26

Til Rellom

Hvis du tro, at det er forbindelsen til internettet, har du så nogenle forslag til hvor jeg skulle søge efter fejl,
køre selv med et swichet netværk her hjemme.

Håber at du har et forslag :)

Med Venlig Hilsen
Johannes Mikael Smith Petersen.

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 13-08-02 14:31

hvilket operativsystem kører du med ?

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 13-08-02 15:01

Du kan prøve at geninstalere den......http://www.microsoft.com/windows/ie_intl/da/default.asp (dansk udgave)
Hvis du gør det....så husk lige at smide et indlæg hvis det virker da der er andre som kan profitere af det

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 13-08-02 16:00

JMSP får jo ikke løst sit problem kpm10, så på den igen, faktisk er det nemmer at anbefale
noget andet end at løse problemet.

Hvilke billeder inde på chatten snakker vi om ?? dem i venstre side når man er inde
på logbogen ?

Hvad er din opæstning i Internet Explorer under funktioner -> internetindstillinger ->
fanen sikkerhed -> knappen "brugerdefineret niveau" ??

Accepteret svar
Fra : kpm10

Modtaget 200 point
Dato : 13-08-02 16:08

Jamen Zonker der findes ikke nogen løsning lige nu, jeg har enda snakket med folk fra MS om problemet(arbejder i branchen)

Den eneste løsning der er, er den jeg gav!

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 13-08-02 16:15

Hej JMSP

Desværre nej. Jeg har spurgt nogle personer fra netværksgruppen herude, men de siger, problemet er almindeligt udbredt, og mener ikke, der er andet at gøre end at affinde sig med det. Så det har jeg "valgt" at gøre - indtil jeg en dag får mulighed for at skifte til en hurtigere forbindelse.

De bedste hilsner
Rellom

PS! Dukker der et bedre løsningsforslag op her, snupper jeg selvfølgelig det.

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 13-08-02 16:16

Selvfølgelig er der en løsning, det tager så bare længere tid at finde den...

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 14-08-02 00:27

Har du forresten installeret en pop-up-stopper? Så smid den i papirkurven og se, om det hjælper på problemet. Det gjorde det i høj grad hos mig - selv om det altså ikke løste det helt.

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 14-08-02 03:05

Hej JMSP!

Du kan få det til at virke ved, at lukke / ændre evt.firewallsprogrammer samt ændre adresser i "MIE til Websteder som du har tillid til" ved > Funktioner > Internetindstilliger > Sikkerhed > Websteder, du har tillid til og der angive efterfølgende som sikre (nulstil evt. til laveste niveau):

http://chat.jubii.dk/ http://gfx.chat.jubii.dk/ http://min.jubii.dk/ http://nation.jubii.dk/

http://velkommen.jubii.dk/

Jeg ved ikke, om du skal angive dem alle; men det har jeg gjort, og det virker hos mig, og jeg benytter MSI 6.0 og Windows XP Home.

Mvh
Bjarne H

Kommentar
Fra : JMSP

Dato : 14-08-02 09:15

Hej alle :)

Først vil jeg sige at problemet er løst på www.Jubii.dk *JUBIIIII*
Jeg har snakket med en styrmand der inde, som kunne fortælle mig, at de hade haft problemer med deres server, og de hade indstaleret en ny server-pakke.

Da jeg heller ikke kunne se, de bedler der var i min profil, men kun røde krydser, slættede jeg de røde krydser, indlæste påny min bedler, og så kunne jeg igen, se bedler, de røde krydser var forsvundet.

Jeg har modtaget nyhedsbræve fra IT-avisen, og der er der også et rødt kryds, og er stødt på andre web-sider hvor der kan fremkomme røde krydser.

Nu er spørgsmålet bare, om de røde krydser man ser på web-sider, skyldes serverfejl eller IE.

Med Venlig Hilsen
Johannes Mikael Smith Petersen.

Kommentar
Fra : JMSP

Dato : 14-08-02 09:24

Til e.p.

Jeg Køre Win 98 se dk med alle de opdateringer der er fra microsoft´s Hjemmeside.

Jeg har prøvet at, afindstalere EI 6,0 dk og indstalere EI 5,5 dk, men det virkede heller ikke.

Med Venlig Hilsen
Johannes Mikael Smith Petersen.

PS. Takker for alle dine forlag :)

Kommentar
Fra : JMSP

Dato : 14-08-02 09:37

Til kpm10

Jeg vil give dig ret i, at der er mange fejl på EI 6.0, og at den virker meget sikker.
Jeg har prøvet, at afindstalere EI 6.0 og indstalere 5.5 men det virker heller ikke.

Jeg køre også Opera, og der har jeg ikke oplevet problemet så meget, men det er der, da jeg ikke bruger Opera så meget, kan det jo være årsagen til at jeg ikke støder på problemet så meget. (Jeg skulle moske begynde, at kontrole siderne med dem begge)

Jeg er på nuværende tidspunkt meget i tvivl om det er EI eller opera, der er noget galt med, eller det er de sider man er inde på, moske er der fejl ved det hele *GG*

Med Venlig Hilsen
Johannes Mikael Smith Petersen.

Kommentar
Fra : JMSP

Dato : 14-08-02 09:49

Til zonker

Som jeg lige har skrævet, har jeg løst problemet på www.jubii.dk *S*

Mine opæstning i Internet Explorer, under sikkerhed, har jeg også set igennem, og der skulle der ikke være problemer, da jeg har godt styr på det med sikkerhed *SMS*

Leder i øjeblikket efter en metode, så man kan se om det er IE, Opera, eller web-siden, der har problemer.

Med Venlig Hilsen
Johannes Mikael Smith Petersen.

Kommentar
Fra : JMSP

Dato : 14-08-02 09:57

Til Rellom

Jeg har en pop-up-stopper, og har selv oplavet, at den kan være skyld i, at man ser røde krydser.
Jeg slætte den for længe siden, men der er stadig sider, hvor man ser røde krydser.

Med Venlig Hilsen
Johannes Mikael Smith Petersen.

Kommentar
Fra : JMSP

Dato : 14-08-02 10:14

Til Bjarne_H

Som du kan læse højre oppe har jeg løst mit problem på Jubii.dk. *S*

De ting du forslo med indstillinger af firewall og IE, har jeg prøvet inden jeg skrv her til, for at se om det var det der var problemet, med www.jubbi.dk, men det hjalp ikke.

Nu er der sider på nettet som man ikke har fuld tiltro til, man trør derfor ikke give dem fuld adgang til ens Netværk, og i de tilfælde kunne det jo være rat, at kunne finde ud af, om det var IE eller deres server der skapte problemet med de røde krydser, inden man giver dem fuld adgang til ens computer/netværk.

Med Venlig Hilsen
Johannes Mikael Smith Petersen.

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 14-08-02 10:33

Hej Johannes!

Okay - men jeg kunne ikke komme på / se og havde problemer med oprettelse m.m. før jeg ændrede i MSI sikkerhedsindstillinger! - Så derfor og andre skrev, at de også havde problemer med den side!

Mvh
Bjarne H

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 16-08-02 11:04

JMSP wrote:
> IE 6.0 Viser ikke alle billederne på siden, men viser en ramme med et
> rødt kryds.

Har du prøvet at tømme Midlertidige Internet file?

--
Anders Lund - spam2002q3@andersonline.dk
OE-QuoteFix - http://flash.to/oe-quotefix
Keyboard counter - http://project-dolphin.net

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 17-08-02 12:34

Hvis du bruger norton firewall kan det være den der blokerer for det. prøv
at disable firewall'en og se om du kan se billederne...så kan du da
konstatere om det er den. Ved desværre ikke hvordan man løser problemet
"JMSP" <JMSP.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:dk079.4552$ww6.507426@news010.worldonline.dk...
> IE 6.0 Viser ikke alle billederne på siden, men viser en ramme med et
> rødt kryds.
>
> Når jeg markere og Højreklikker "Vis Billede" Sker der ikke noget.
>
> Jeg har nu læst, alle emner her på Kandu.dk der omhanler IE 6.0 og Røde
> krydser,
> og har ikke, kunne bruge nogele af de tip, der blev givet, selv om de
> var gode.
>
> Håber på snarligt svar.
>
> Hilsen JMSP
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 22-08-02 16:21

Hej

"Anders Lund" <news@anders.adsl.dk> skrev i en meddelelse
news:ajiinm$2n9i$1@news.cybercity.dk...
> JMSP wrote:
> > IE 6.0 Viser ikke alle billederne på siden, men viser en ramme med et
> > rødt kryds.
Jeg har samme fejl!
>
> Har du prøvet at tømme Midlertidige Internet file?
>
Det virker ikke hos mig. Er der andre gode forslag? Jeg kører ikke med
Norton Firewall

/Thomas

Kommentar
Fra : JMSP

Dato : 25-08-02 13:48

Hej allesammen

Problemet er ikke blevet løst 100 % pt.
Jeg har prøvet alle de, forslag der er indkommet, og jeg takker for dem alle.
Men det ser ud som om, at det enten er EI eller de web-sider man kommer på der er problemet *S*
Men man er jo så vand til problemer når man køre win og er på nettet *GG*

Jeg vil vente med at give point før, at problemet er løst 100 %, men som det ser ud nu er det nok kmp10 kommer
til at få, de point som jeg har satsed i håb om, at få en løsning på dette problem, som har irateret mig grenseløst *LOL*

Hilsen JMSP

Kommentar
Fra : JMSP

Dato : 13-09-02 18:17

Hej

Jeg opgiver, at finde ud af hvorfor det lort til IE ikke virker optimat *LOL*

Og derfor lader jeg de 200 point gå til kmp10

Hilsen JMSP

Ps. Tak for alle de breve og gode idere i alle kom med !!!!!!!!

Godkendelse af svar
Fra : JMSP

Dato : 13-09-02 18:20

Tak for svaret kpm10.

Jeg har ikke kunnet finde ud af noget inu omkring IE 6.00 og de røde kryds
men håber snart at MS finer en løsning.

Kommentar
Fra : bianchi

Dato : 21-09-02 20:07

Jeg har haft samme problem men har løst det ved at installere Netscape7.0
M.V.H bianchi

Kommentar
Fra : JMSP

Dato : 22-09-02 07:49

Hej Biancchi

Ja, det er rigtigt, at man slipper for problemet med de røde kryds i Netscape 7.0 *GGG*

Men jeg kunne godt tænke mig at finde ud af hvad der var galt med IE *LOL*

Hilsen JMSP