/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
IE 5.......opdatering i win 98se
Fra : emesen
Vist : 375 gange
100 point
Dato : 15-12-04 22:51

Det er ikke en opgradering men en opdatering så jeg kan indstallere Norton 2004
Norton forlanger noget opdatering, for at ville indstallere.
I dette styresystem VIL jeg ha' IE5 så hvis der ikke findes opdatering til IE 5 - må jeg så undvære Norton i denne partition med win 98se.
Jeg har været på windows sider men kan ikke finde nogen.
Der er masser af opgradering - men det hjælper ikke rigtigt.

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 15-12-04 23:05
Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 15-12-04 23:07

Nå, nu fik jeg læst mig igennem dit spørgsmål en gang mere...og så er det sikkert forkert henvisning jeg har givet
Beklager...leder lidt videre.

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 15-12-04 23:08

Norton 2003 vil ha mindst IE 5.5, så du kan da prøve at opdatere til den, og se om 2004 versionen kan nøjes med den!

Hvad har du imod IE6?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 15-12-04 23:10

Næk jakjoe, der ligger da en IE5.5 derinde!

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 15-12-04 23:15

Jeg har ikke noget imod IE 6 men den skal være på min XP og ikke på 98
Men det kunne da være at jeg måtte strække mig til IE 5,5
Men det er hjemmesider jeg vil kontrollerer med IE 5 og så nytter det ikke med 6'eren

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 15-12-04 23:17

Ja der er lidt guf inde på linket fra jakjoe

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 15-12-04 23:33
Kommentar
Fra : emesen

Dato : 15-12-04 23:35

jakjoe - der har jeg også kartet rundt - og hele tiden vil windows ha' at jeg skal indstallere en opgradering.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 15-12-04 23:36

jeg lukker for i dag.

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 16-12-04 00:11
Kommentar
Fra : huntermis

Dato : 16-12-04 01:33
Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 16-12-04 09:17

Jeg kan ikke lige gennemskue, om det er Norton Antivirus 2004 eller Norton Internet Security 2004, du vil installere.

Hvis det kun er antivirus-programmet, var det måske en idé at installere Avast eller AVG Antivirus i stedet for?

Om én af disse to vil affinde sig med IE5, ved jeg dog ikke - men det vil jo hurtigt vise sig.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 16-12-04 09:19

PS! Avast og AVG har jo den charme, at de begge er gratis.

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 100 point
Dato : 16-12-04 10:12

Nu må i den ************ holde lidt ferie i kloge hoveder - hvorfor skulle norton 2004 ikke kunne køres ind på 98 ???????????? (har set det skal være IE5)
Jeg ved steder den kører og fatter da ikke problemet - kan det ikke være af en anden grund ?????????? Jeg kender til at den er kørt ind både i IE 5 og 5.5 - og uden problemer - hvad er det så lige jeg ikke forstår her ????????????????????

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 16-12-04 13:05

Rolig Miritdk..............den ruller godt nok ind på win 2000 og XP ...............det er ikke af "anden grund" den ikke vil ind.

Godkendelse af svar
Fra : emesen

Dato : 17-12-04 22:28

Tak for svaret miritdk. Jeg prøver igen.