/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Download opgaver ?
Fra : Andrewz
Vist : 831 gange
100 point
Dato : 09-12-04 16:29

Hej :D ... er der nogen der ude hvor man kan hente gratis opgaver ned fra nettET? :D

- det ville være til meget hjalp efter som jeg mangler noget at for information fra til en opgave om mellemøsten

Kommentar
Fra : clou

Dato : 09-12-04 16:35

Hej Andrews

Prøv www.studienet.dk

Meeeeeeeen det er jo ulovligt at aflevere andres opgaver

Held og lykke fra

Clou

Kommentar
Fra : er_du_klog

Dato : 09-12-04 16:37

Du lære mest af at selv lave dem...

Selvom det måske bliver noget lort...

Du kan jo få nogle til at læse din opg. igennem...

Kommentar
Fra : Andrewz

Dato : 09-12-04 16:41

det er en meget god side udover det koster penge : ( ... ville helst hvis det var en gratis siDE ?

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 09-12-04 16:50

Citat
Meeeeeeeen det er jo ulovligt at aflevere andres opgaver

nok næppe, man kommer måske i fængsel?

mmen prøv at søge på emnet, nogen udstiller deres opgave på deres side.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 09-12-04 16:53

Ikke for at være moralsk! Men det er en kendsgerning at flere studenter er dumpet, eller smidt ud fordi lærerne checker sider som studienet! Så brug sådanne sider med omtanke! Lærere er jo ikke dummere end eleverne som regel!

Kommentar
Fra : Andrewz

Dato : 09-12-04 16:53

har jeg prøvet men den kan ikke finde noget af mellemøsten desværre : (

Kommentar
Fra : Daniel_mn

Dato : 09-12-04 17:20

Studieportalen er okay... der kan du se opgaverne i adobe. Derefter skal du bare gennem læse opgaven og skrive det du mener virker for dig...

MvH Daniel_Mn

Kommentar
Fra : Andrewz

Dato : 09-12-04 18:10

Tark meget godt link men den har intet om Mellemøsten ?

Accepteret svar
Fra : kanduolsen

Modtaget 100 point
Dato : 09-12-04 20:44

Her kan du finde en masse fakta om mellemøsten. Men du må selv stykke det sammen.
http://www.leksikon.org/art.php?n=3767&t=259

mvh Kanduolsen

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 09-12-04 22:53

HMMM! Hvorfor er dette spørgsmål havnet i Kategorien "MS Windows" ???????????????????????

Godkendelse af svar
Fra : Andrewz

Dato : 10-12-04 14:41

Tak for svaret kanduolsen.