/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
NY PROFIL-KOPI
Fra : dova
Vist : 591 gange
100 point
Dato : 07-12-04 14:09

Hej
Jeg har lige bemærket, at der er dukket en ny kopi af min profil frem her på siden. Lige som Franksp var udsat for, for nylig

Den er meget tæt på min profil, bare med et punktum til sidst: dova.

Så læg lige mærke til det når der kommer nogen uhensigtsmæssige kommentarer.

mvh dova (uden punktum)

Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 110 point
Dato : 07-12-04 14:16

Det er utroligt at der er nogle der har den syge trang at genere andre brugere på den måde og er så sølle at de ikke vil stå frem med deres egentlige nick "fy for f...."

//bentjuul

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 07-12-04 14:16

dova/med p har nok ikke andre fornøjelser end at plagiere.
Det kræver også større styrke at være sig selv.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-12-04 14:19

Jep. Bemærkede det her : http://www.kandu.dk/dk/spg/55447

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 07-12-04 14:31

dova .... irriterende men det er jo også det vedkommende vil - irritere - gøre grin med osv - hvad ved jeg - jeg har også et andet sted en der har villet et eller andet med at gøre det samme - kom forresten først i tanke om det nu hvor jeg så dit indlæg - heldigvis varer irrritationen ikke så længe

Miritdk også uden punktum (indtil videre håber jeg da *GGG*)

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 07-12-04 14:31

ps dova - hvor fandt du ud af det ?????????

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 07-12-04 14:34

miritdk se molokyles link

//bentjuul

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-12-04 14:35

Let miritdk ; man klikker blot på profilnavnet over kommantaren og sammenligner med dova's første login

...men jeg er også altid så mistroisk og mistænksom

</TVIVLERBANDEN>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 07-12-04 14:36

Miritdk her kan du finde det:
http://www.kandu.dk/dk/spg/55447
4. sidste kommentar

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 07-12-04 14:43

ok ok - har set det - kom det ikke lige efter et lille surt indlæg ???????? BVADR hvor er det SMÅT !!!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : Erik10

Dato : 07-12-04 14:52

Hej dova uden (.)

Jeg kan se at han har været aktiv siden 30.11 2004, så der har muligvis været flere svar man trode var fra dig. håber at han sletter sig selv igen, eller skifter navn..

mvh
Erik

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 07-12-04 14:57

Erik10----->>> dova uden (.) <<<<<--------

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-12-04 14:58

En nisse ???

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 07-12-04 14:58

Læg lige mærke til at den nye profil skriver: ROTFLMAO

Jeg har ikke gået alt igennem, men de første 4 Kanduhits ved søgning på dette giver tråde hvor KUN profilen Invinsible bruger den forkortelse. Invinsible var en trofast støtte til Svampearne alias o.s.v. Invinsible's kommentarer i samtlige tråde ligner til forveksling denne syge profil. Invinsible kommer Heller aldrig med noget brugbart, kun overbeskidning af andre Kanduer. Svampearne's forskellige profiler viste at de syntes det var sjovt at lave Kopi-profiler, nu ser det ud til at Invinsible gør det samme. Måske er der oven i købet tale om den samme lille sindssyge stodder.

Kommentar
Fra : calista

Dato : 07-12-04 15:03

Hvor er det lavt!!
Hvad mon personen får ud af det profil-kopiering, anet end et godt grin over sig selv?!
Man burde fra Kandu's side spærre IP adressen hos den bruger.

Kommentar
Fra : binky

Dato : 07-12-04 15:06

Hej dova
Efter det, jeg kender til dig, er du altid meget seriøs i dine svar, så det kan måske være der, problemet er. Der er typer, der prøver at trække kandu ned, så det ikke kan tages alvorligt mere. Jeg skal huske det punktum, der ikke må være der.
Det er da så irriterende, at andre går ind for at ødelægge.
Mange hilsner
binky

PS. er der andre, der har et problem med, at kandu's ur ikke matcher med pc'-ens ur?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 07-12-04 15:07

calista... tror ikke personen griner over sig selv - må da have en underlig smag i munden !
Ja sådanne profiler burde måske spærres - men den ER jo ikke mage til når alt kommer til alt - og skal der for meget censur på så er kandu ikke kandu - vel ??

(ville også ønske det ikke kunne lade sig gøre inderst inde *LOL*)

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 07-12-04 15:07

calista

Det har jeg forlængst forslået, men en erfaren Kanduer fortalte mig at det ikke var muligt.

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 07-12-04 15:08

Suk hvor er det langt ude.
Han/hun må da havde et ynkeligt liv, ellers gider man da ikke den slags.
Men tak for oplysningen, nu ved vi da hvad vi skal kigge efter. (.)

Ellers godt opsporet der arne.jakobsen.

molokyle < Nisser det er bare fantasi, ligesom Varmpyre, Alfer og Eskimore

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 07-12-04 15:11

binky... uret har vel sin egen kandu "brugervenlige" gang

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-12-04 15:11

calista -> Man kan godt spærre en IP, men hvis det allerede er sket ?

..er det ingen sag at få tildelt en ny 'skygge' IP, via en proxy 'ude i byen' eller at bruge et 'fikst' lille program

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 07-12-04 15:14

hmmmm måske molokyle der via et lille fikst program har sørget for at kandu gik ned?????

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 07-12-04 15:14

binky

Det med uret er en meget gammel ting. Kandu's ur er altid ca. 5 minutter foran. Arne

Kommentar
Fra : briani

Dato : 07-12-04 15:15

Hejsa Arne og alle i andre

Denne profil Invinsible har jeg før påpeget at det var Ram2,og det kan jo godt ligne den ”gale” mands påfund,jeg er næsten 99.9% sikker på at det er ham.

Men ok Dova
Franksp skrev og fik den efterlignende profil fjernet herinde fra
Så skynd dig at skriv til kandu

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 07-12-04 15:16

I sidste ende bunder det nok ud i misundelse over at vedkommende ikke selv "evner" at besvare et spørgsmål.

//bentjuul

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 07-12-04 15:17

molo

Det var også det jeg fik at vide. Man kan godt spærre en IP, men idioten laver blot en eller flere nye via en Proxy-server. Tror squ det var ans der fortalte mig det.

Kommentar
Fra : briani

Dato : 07-12-04 15:18

Tillæg

Den sidste % tilskriver jeg hans lille veninde FridaFUP

Brian

Kommentar
Fra : binky

Dato : 07-12-04 15:21

miritdk og arne.jakobsen
Tak for hjælpen om uret, det var tilfældigt, jeg så besvarelser i forhold til mit eget PC-ur. Jeg tager det til efterretning.
mvh
binky

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 07-12-04 15:26

Det blev jo fornyligt bevist HVEM Svampearne Alias o.s.v. i virkeligheden var, nemlig en vis KS. Om det så er den samme som RAM2 aner jeg ikke (det var før min tid). Men opførselen kunne godt ligne. Jeg tror du har ret i Brian, at FridaFUP ikke er = RAM2 og KS, men hun er i hvertfald mindst lige så syg som de andre.

Kommentar
Fra : briani

Dato : 07-12-04 15:36

Hejsa igen Arne

Nu har jeg ikke skrevet at Fridafup og ram2 er den samme
men 99.9 % sikker på at det er ramses som står bag de efterlignende profiler
og 1% at det måske kunne være hans lille veninde Fridafup.

Jeg TROR ikke disse to har noget med spampesagen at gører,men den skulle jo også være opklaret ikke.

Mvh og dejlig at se at kandu igen kører
Brian

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 07-12-04 15:50

Brian

Ok. Og som jeg kunne se af din vittighed, er ordet Svamp ikke længere forbudt. Tak for det. Arne

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-12-04 16:04

arne.jakobsen -> Som jeg sagde til emesen, men med gælæde vil gentage over for dig :

Så ejer den du kalder KS, slet ikke go'e gamle ram2's intellekt, vid og finesse !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 07-12-04 16:10

molo

Jeg er først lige begyndt at studere Ram2 og FridaFUP, men jeg giver såvel dig som Brian ret deri.
Har i øvrigt fortsat min søgning på ROTFLMAO og det viser sig at de foregående anvendelser af forkortelsen stammer fra: YES my boys&girls: Ram2 og FridaFUP.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 07-12-04 16:31

Dova,
jeg skal nok lægge mærke til uhensigtsmæssige kommentarer

arne.jakobsen,
når du nu er igang med at søge på kandu, vil du også kunne finde ud af hvordan det kan lade sig gøre at oprette en ny profil, selv om man tidligere er blevet smidt ud.
Der er en meget udførlig "opskrift"

Hilsen ans

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 07-12-04 16:35

ans

Det har jeg da ikke brug for. For mig er det nok at vide at det kan lade sig gøre, og det har jeg vidst længe.

Men ellers tak for oplysningen. Hilsen Arne

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 07-12-04 16:58

dova:
Nu ved en hel del af os det ,(med punktum,det er ikke dig) så han eller hun bliver hurtigt opdaget.
Lad være med at være ked af det mere meld dig til Skype,så bliver du
rigtig glad. (det gør jeg også,for jeg synes du er så sød) Der er nye billeder af holniels, og en anden, der du ved nok.
Hilsen
Keldd

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-12-04 17:36

Skajpe skajpe skajpe

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 07-12-04 17:50

Molo:
En dag om ikke så længe vil du SURRENDER ha ha ha ha ha .
Hilsen
Keldd.
Dø selv,usling.

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 07-12-04 18:12

Ok dova..........tak for meldingen

Jeg skal nok se efter, om det er den rigtige dova ----->. Jeg tør ikke sætte flere punktummer

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : briani

Dato : 07-12-04 18:22

Hejsa Arne den med ip har du fået forklaret en gang nemlig her

Citat
>>arne.jakobsen

Det kan man osse godt spore en ip-adresse - men endnu nemmere end det er at gå via en proxyserver, og derved tildeler man sig selv forskellige ip-adresser (ingen begrænsning i det overhovedet) så når een ip er stoppet af Kandu - tildeler man således nemt og enkelt sig selv en ny *vupti*..... og man kan så få videre afløb for sin ensomhed, trang til at blive set og hørt, utilstrækkelighed, og gud ved hvilke andre grunde der kan være til, at man overhovedet gider at have besværet.

Vi havde engang en person herinde som troede han var Gud's gave til Kandu - han efterlod dette tip:
http://www.kandu.dk/dk/tip/3183

Klide: Zonker alias childatom

Karina

og nej det problem kan ikke undgås arne.jakobsen - ikke endnu i hvert fald.

Fra tippet.

En proxyserver bruges b.la. til, når man ønsker at surfe anonymt på nettet.

Det første man gør, for at slette sine spor når man surfer på nettet er at finde en proxyserver :

http://tools.rosinstrument.com/proxy/

Dernæst når man har testet af at den virker, skal ens browser sættes op til at bruge denne, det gør du ved at :

Funktioner ->internetindstillinger -> forbindelser ->LAN-indstillinger
Hak i "brug en proxyserver til...."

Hvis du har fundet en proxyserver der ser sådan ud her :

I adresse skriver du :

i port :

Trykker på ok 2 gange for at komme ud af opsætningen.
Du er nu klar til at surfe anonymt på internettet.

Det der sker når du surfer op mod en server, er at den nu vil få en anden ip-adresse end den du normalt ville have brugt. Nemlig :

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : ans

Dato : 07-12-04 18:31

Fint briani at du nu gentager forklaringen.

Det skal nok være med til, at det her på kandu vil blive meget bedre fremover.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 07-12-04 18:32

Tak for opskriften Brian, så kan vi forvente mange flere Stalkere her på Kandu!

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 07-12-04 18:41

Takk du,lærte noe nytt her,flott

Kommentar
Fra : briani

Dato : 07-12-04 18:45

Hejsa Ans og Tedd

Ja det var sku ikke smart det jeg der gjorde

Men på den anden side vil man ikke have sådanne nogle tips liggende herinde på kandu,så må kandu jo slette dem IKK
De fjerner diverse profiler,men alt hvad disse profiler skriver,det lader man bare ligge.

Men jeg beklager at jeg ikke brugte den indvendige side af hovedet,da jeg skrev overstående

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : ans

Dato : 07-12-04 18:49

briani

Hvis man vil vide noget om det, så må man selv søge.

Jeg giver dig ret i, at du ikke brugte den indvendige side af hovedet

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 07-12-04 18:49

Brian

Jeg skrev sådan til ans
Citat
Fra : arne.jakobsen Dato : 07-12-04 16:35

ans

Det har jeg da ikke brug for. For mig er det nok at vide at det kan lade sig gøre, og det har jeg vidst længe.

Men ellers tak for oplysningen. Hilsen Arne

Hvorfor pokker kommer du så med den helt store forkromede udredning? VIL du gerne have den slags multiple profiler?

Think You da lige a little about! Æt og? Eller Hwa.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 07-12-04 18:52

Brian, HAR set din undskyldning. AJ

Kommentar
Fra : briani

Dato : 07-12-04 18:58

Hejsa Arne

Det køre rigtig godt for mig idag
Den kommentar du skrev til Ans-den har jeg også fået læst forkert.

Mon ikke det for mig er blevet tid til at logge af for idag,og så starte på en frisk fra imorgen af

God aften til alle

Brian

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-12-04 19:15

Barnelærdom

Selv 12-13 årige knægte der er blevet hældt af div. spillefora kender det 'trick'. Iøvrigt kan man for få hundrede kroner købe et program selv Tante Oda kan finde ud af at sætte op og bruge, for at slette sine spor, når hun henter illegale og copyright'ede strikkeopskrifter på nettet

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 07-12-04 19:21

Molo din gadedreng? Skal du ikke ud og lege med dine chrysantomon bomber?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 07-12-04 19:27

A HVA`for nogen tedd ?????????????????????

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 07-12-04 19:29

Myso ost miritdk

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 07-12-04 19:36

tedd

Jeg tror da mest det var din stavefejl miritdk ikke forstod.

Det hedder ChrysantEmom. Gnæk - Gnæk

Og jeg ved godt at andre staver med G. Men når jeg Gnægger, gør jeg det med en meget tydelig K-lyd.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 07-12-04 19:45

Lang tråd - og jeg har ikke læst det hele (gider nemlig ikke AJ )
Hvad er iøvrigt en uhensigtsmæssig kommentar?! *host*

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-12-04 19:55

UUUPS... http://www.cnn.com/TECH/space/9811/06/balls.o.fire/fire.star.large.jpg

teeeedd -> *Host *host* ..væ' sgu ik' årm dæ var døn rægdigø posø mæ båmbør...

</MOLOTOV>

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 07-12-04 20:30

Hei arne.jakobsen,den k lyd du skriver om,er det ikke den lyd der høres når oversættet slipper ganen?du ved gebishæftningen der slipper?,ha ha

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 07-12-04 20:38

Creamy

Citat
Fra : creamygirl Dato : 07-12-04 19:45

Lang tråd - og jeg har ikke læst det hele (gider nemlig ikke AJ )
Hvad er iøvrigt en uhensigtsmæssig kommentar?! *host*

Hvor pokker skulle jeg vide det fra? JEG har ikke skrevet det.

holniels

Hvor pokker skulle jeg vide det fra? Jeg har ikke gebis. Men det har du åbenbart, siden du synes du genkender lyden?

VAr til tandlæge i dag. Han borede slet ikke.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 07-12-04 20:47

Sorry AJ, den med den uhensigtsmæssige kommentar var ikke møntet på dig
Iøvrigt hader jeg at sidde tæt på gamle mennesker ved middage. Den lyd der kommer fra deres gebis, er ikke til at holde ud - og når de så samtidig er ved at tabe lortet ned i suppen, så rækker min humor ikke...desværre

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 07-12-04 21:05

Creamy

Til gengæld kan man få lov at æde deres flæskesvær og drikke deres vin. Én bemærkning som "Se lige fru Nielsen" får øjeblikkeligt oldingen til at vende hovedet i den beordrede retning, og før de ældgamle nakkemuskler igen er kommet i stilling, er glasset tomt. Opfulgt at et Gentleman tip til tjeneren om: "Lidt mere vin til min bordddame".

Stol på mig, jeg har erfaring i de dele! Arne

Patsy er begyndt at overveje et Juleøls-Kooperativ. Jeg tvivler på hun ved hvad Operativ betyder???

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 07-12-04 21:07

creamy........... husk det når du selv når dertil - hold dig væk fra børn og børnebørn osv - for det vil du da ikke udsætte dem for vel ?????????????????????????

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-12-04 21:13

arne.jakobsen -> Stol på mig, jeg har erfaring i de dele! Dét tror jeg på ..gælder det også deres ædlere dele

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 07-12-04 21:23

molo

Hvilke dele er det du mener IKKE er ædle?

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 07-12-04 21:24

Nej, gu vil jeg da ej udsætte mine børnebørn for en dårlig tilpasset protese mirit Skulle jeg være så uheldig ikke at bevare mine egne tænder, så vil jeg i det mindste sørge for at min protese ALTID er tilpasset mine gummer. Jeg har de gamle mistænkt for, at de ikke vil bruge penge på en tandteknikker. Nærige som bare fanden...det er hvad de er. Der skal jo helst være en slat penge til deres efterladte, så op i røven med om bisserne ikke længere passer til deres gummer.

Provo---->//Creamy

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 07-12-04 21:56

Creamy

Lad nu være med at lade dig provokere at den lille dumme tøs. Det er du squ da alt for klog til. Hendes udtalelser i andre tråde har for længst vist omfanget af hendes mentale intilligens. Hun opfører sig ligesom så mange andre helt unge, ved: Når hun ikke kan klare sig med argumenter, griber hun til kniven, og bliver grov. Det er sørgeligt at de unge ikke lærer at argumentere i skolen, men det er jo dybest set ikke deres skyld. Kun et resultat af dårlig opdragelse og en forfejlet undervisningspolitik. Ellers var der sikkert også nogle flere af dem der kunne stave og eller sammensætte en forståelig sætning.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 07-12-04 22:37

arne
Er det mirit du kalder en lille dum tøs, der opfører sig som så mange andre helt unge
Du ved tydeligvis ikke hvad du snakker om.

creamygirl
en uhensigtsmæssig bemærkning i denne sammenhæng er, hvis en eller anden billig kopi skriver noget nedsættende til nogen, der måske i forbifarten kunne tro det kom fra mig.

mvh dova

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 07-12-04 22:49

Hallo du der," Det er sørgeligt at de unge ikke lærer at argumentere i skolen, ",jeg ser på en kommentar fra en "voksen"som åbenbart ikke har fattet hvad almindelig omgangstone er,hvordan ska de unge så lære?,hvad arne.jakobsen????

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 07-12-04 22:52

Dova, sikke da noget rod, vil holde godt øje med (.)

Mirit, du kommer vist til at oplyse et ca. årti, ser ud til at din alder svæver i det uvisse

Og arne - super kommentar til Molo 21.23 - øv, det her ender snart med kirke og syndsforladelse

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 07-12-04 22:54

dova

Hvis du ved mere om miritdk end vi andre, kan det kun skyldes inside informations. Alle almindelige Kandu'er er nødt til at kigge i profilen, og den fortæller som sædvanligt intet. Derudover er vi jo henvist til at dømme ud fra personens udtalelser og generelle handlemåde. Det er det jeg har gjort. Det kan da hænde at meritdk er ældre, men så skulle hun squ skamme sig. Hendes opførsel kan da kun undskyldes hvis hun er teenager.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 07-12-04 23:06

Hvis man skal bedømme efter opførsel, så er der mange teenagers på kandu

Kommentar
Fra : posedamen

Dato : 07-12-04 23:06

hvilke undskyldninger har du arne.jakobsen ?????

Kommentar
Fra : ans

Dato : 07-12-04 23:07

eller demente

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 07-12-04 23:07

holniels

Jeg gider ikke skændes med dig. Hvis du GAD at interessere dig for andet end smalltalks, og evnede lidt mere humor end blot "jeg er vild med Harboe ", så måske !

Ripley

Mirit's aktuelle alder er da fuldstændigt ligegyldig. Så længe hun ligesom dova render i røven på alle de små sindssyge drengerøve, der dukker op på Kandu med jævne mellemrum, ER hun en mental teenager.

Og Tak for Super

dova

Tag dig sammen

mirit

Tag dig sammen

Glædelig

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 07-12-04 23:12

->arne: For det første er det ingen undskyldning for tåbelig opførsel at være teenager, nogen af dem er da meget fornuftige, det må du have glemt.
Men selv hvis det var, kan du da ikke mene, at det gælder for Mirit, hun lyder da bestemt ikke som en teenager!!!

-og Mirit undskyld at jeg snakker om dig i 3. person

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 07-12-04 23:16

-> arne igen, igen - ka du ikke bare blæse på de drengerøve, hvis de generer dig?

og selv tak, nåede bare aldrig kirken

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 07-12-04 23:16

ALLE

Har I set at KS's alias Svampearne alias o.s.v. 's nyeste alias er dukket op? Posedamen. Det blev bevist i en tråd sidste aften. Jeg troede helt ærligt at den syge lille skid havde forstået budskabet, men åbenbart ikke?????

Hvad er der galt KS? er du ved at løbe tør for Proxy-servere.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 07-12-04 23:19

Nå da! Så spiller vi Arne mod resten af Kandu igen!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 07-12-04 23:20

ROFL

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 07-12-04 23:22

-> Tedd: Det er unfair, Arne argumenter, det har vi sgu da allesammen lov til

Troede ikke du var oppee så tidligt

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 07-12-04 23:22

Den var fin arne.jakobsen,fandt du selv på den??

Kommentar
Fra : rytmehans

Dato : 07-12-04 23:24

Arne.Jakobsen HVORFOR svarer du ikke bare på de spørgsmål der er stillet til dig i snart adskillige tråde oprettet KUN til din ære ???

Rytmehans
Roder mæ æ' rytmeboks.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 07-12-04 23:25

Ripley - Your Welcome.

Men drengerøvene generer ikke kun mig, de(han) har i årevis generet alle ordentlige Kandu'er. Men det synes at være sådan, at hvergang han/de dukker op igen er der ingen der vil indse det. Derfor får idioten lov til at drive sit syge spil i flere uger før det går op for Kandu-teamet. Hvornår vågner I andre op og indser mønstret?

Nå, nu mønstrer jeg af og går til køjs. Men hvis I har hjerne så brug den NU. For NU er han her igen, som dova. og som posedamen.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 07-12-04 23:27

Og hvis I ikke kan se at rytmehans = svampearne, så er I squ osse for nemme.

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 07-12-04 23:28

Kender ikke "posedamen" godt nok, til at jeg vil prøve at udtale mig, men nu er vi vel allesammmen opmærksomme på, at dova(.) ikke er den samme som den dova, vi ikke kan undvære på Kandu

Sov godt - Ripley

Kommentar
Fra : posedamen

Dato : 07-12-04 23:30

Forklar lige møsteret arne.jakobsen, for du er jo konspirationsteoriernes mester

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 07-12-04 23:30

Dumme Tedd

Kommentar
Fra : ans

Dato : 07-12-04 23:32

Dejligt med lidt humor før sovetid

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 07-12-04 23:40

Sidder og tænker på, at Smalltalk jo ikke er livet, det er legetøj - og her bedes undlades alle kommentarer til min frustration over at Kandu ikke virkede- men hvorfor gider nogen have besværet med at lave falske profiler mv.

Hvis man er utilfreds, kan man vel bare melde sig ud, eller?????

Kan nogen forklare mig, hvad der sker?

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : rytmehans

Dato : 07-12-04 23:42

Særlig Arne's humor er god.

Rytmehans/ nu som svampearne *ROFL* det var en af de skarpe fra hoften.
Men ok Arne vi siger du får ret og så får jeg fred men gider du så ikke begynde og svare på alle de tråde med spørgsmål til dig, ellers kommer marsabens fætter efter dig,det er også svampearne der nu formere ukontrolabelt.

Roder mæ æ' rytmeboks

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 07-12-04 23:50

Til de der stadig er i tvivl
Citat
rytmehans (Superbruger)

Navn Værdi

Medlemsnummer 195006
Brugernavn rytmehans

Profil

A roder bare lidt mæ æ' rytmeboks.

Medlemsstatus Vis historik

Status Værdi

Første login 17.11.2004
Superpoint 30

--------------------------------------------------------------------------------

Besvarede spørgsmål 0

--------------------------------------------------------------------------------

Tips skrevet 1

Hans tip kommer lige om lidt

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 07-12-04 23:50

-> Rytmehans, du har måske lige præsist svaret på mit spørgsmål!

Hvorfor have det besvær med at lave dobbeltprofiler, hvorfor ikke bare være den man er?

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 07-12-04 23:58

Daaaaavs TheRipley,ses vi på margarinefabriken i morgen?
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 07-12-04 23:58

Her er tippet:
Citat
Fra : rytmehans Send til en ven Dato : 30-11-04 15:26

Tip : "Arne og soen."

En bondemand fra Herningegnen vil gerne starte en griseavl op. Han køber derfor
en so af en kammerat og ringer derefter til dyrlægen for at høre, hvad det
koster at få grisen "holdt til".

"1.000 kroner pr. gang" svarer dyrlægen. Bondemanden er af den nærige type, så
han siger til dyrlægen, at han lige må tænke lidt over det.
Efter lidt tid får han den geniale ide, at han selv kan prøve at kravle på
grisen. Han har læst i Hermig Folkeblad, at nogle amerikanske læger har
transplanteret grisehjerter ind i mennesker, så man må da også kunne
"selvsvangre" en so...
Hos jyder er der som bekendt ikke langt fra tanke til handling, så han smider
straks soen ind bag i Fiat 127'eren og kører ud i skoven med den. Her bestiger
han dyret efter alle kunstens regler.
Da han kommer hjem på husmandsstedet, ringer han så til dyrlægen for at høre, hvordan han kan se om eksperimentet er lykkedes.

"Tjoh, efter nogen tid vil soen begynde at lægge sig på ryggen og klø sig på maven," svarer dyrlægen.

Bondemanden venter et par dage. Men intet sket. Grisen går ude i aflukket og hygger sig som om intet var hændt. Bonden bliver enig med sig selv om, at der er
ikke andet for, end at køre endnu en tur med grisen. Bonden smider grissebassen
op i Fiat'en igen. Ud i skoven og på den igen.

Der går igen et par dage, hvor intet sker.

"Nå, nu skal det altså være," tænker bondemanden! Grisen bliver smidt op bag i
Fiat'en og endnu engang går turen ud i skoven. Denne gang får grisen den helt
store tur. Bondemanden bruger alle kneb og stillinger, han kan komme på. Efter
at have bakset med grisen i 4 timer, slæber han den udmattet ind i Fiat'en og
kører hjem. Herefter smider han sig træt på divaen og falder straks i søvn.

Næste dag bliver han ublidt vækket af husbestyrerinden:

"Arne.Jakobsen! ..... Arne.Jakobsen!! .... du må komme med det samme, den er helt gal med soen!"
Arne Jakobsen er straks lysvågen og spørger med begejstring i stemmen:

"Jamen Jøsses da, ligger den på ryggen og klør sig på maven?"

"Næææ....." svarer husbestyrerinden, "den sidder sgu ude i Fiat'en og dytter!"

Hvorfor skulle en helt ny bruger bruge sit eneste tip på en svinsk vittighed med mig i hovedrollen????

Han skriver oven i købet Punktum i mellem for og efternavn.

Hvornår fatter i at KS, Alias Svampearne er igang igen, og med mange aliasser. Dova hvornår fatter du det???

Et af dem er dit tilsat et punktum. Men du synes vel stadig at han blot er en sød lille dreng der har lov til at sige sin mening?

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 08-12-04 00:02

-> Kelld. du kan tage med i børnehaven i stedet for, du vil kunne genkende mange ting herfra

Og Arne, hvis han nu ikke lige havde brugt de navn, så er vittigheden da meget god

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 08-12-04 00:03

og det er ved ar blive for sent - "de navn" = "dit navn"

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 08-12-04 00:03

Måske er du ikke altid hovedpersonen, Arne

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 08-12-04 00:09

The "Kandu" soup is over .

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 08-12-04 00:09

Ja da Ripley. Det siger jeg heller ikke at den ikke er, jeg siger blot at det er endnu et bevis på hvem den NYE syge lille skiderik er. Nemlig den samme som hele tiden har været her, og som har bedyret at uanset hvor tit han bliver smidt ud, vil han komme tilbage og forfølge mig.

Det er også OK din syge lille stodder, jeg kan squ tåle det. Men med hvilken ret begynder du så at lave profiler som dova. og også svine andre til???? Fordi du ved at Kandu-teamet holder øje med dig hvad angår mit navn. Men da du jo er syg i roen, kandu ikke lade være, og derfor SKAL det have udløb. Sådan er det jo når man lider af din sygdom IKKE SANDT? Kom igen Skiderikker. ;_)

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 08-12-04 00:19

Arne: jeg tror det er ved at være for sent for de fleste af os, så i aften er det ikke Tornerose det handler o, me Askepot. Hun skal altså hjem kl. 24.00 og tiden er gået..........

Så hvis vi ikke skal begynde at vrøvle (eller tabe glassko) så tror jeg at det er ved at være sovetid nu

Enig, eller?

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 08-12-04 00:20

Bjarne

Nej det var du også engang. Men da FridaFUP kørte lidt hårdt på dig gav du op. Og du beviser den dag i dag at du ikke har nosser til at stå op og forsvare hverken dig selv, mig eller KANDU. Jeg kan på mange måder godt lide dig, men du er squ en tøsedreng.

Og nu jeg er igang:

Det samme gælder Kelld, Tedd og molo, der er ÅHHH så charmerende, men putter sig hvergang der er verbalt gang i den (læs: Kandu bliver angrebet af terrorrister.)

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 08-12-04 00:22

For sent til at læse ordene igennem før man sender - tydeligt nok

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 08-12-04 00:22

Man kan jo ikke gøre for at man har charme!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 08-12-04 00:24

Jeg er helt flov på mit køns vegne, men må indrømme at de største mandfolk på Kandu er Quinder.

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 08-12-04 00:24

-> Tedd: eller at man er åh så beskeden

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 08-12-04 00:26

-> Arne, hvorfor har du nogen sinde været i tvivl
????????????????????????????????????????????????????????

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 08-12-04 00:27

Du japper osse som en kvinde, Arne! Gentagelser fremmer forståelsen sir de kloge, men i dit tilfælde er det nu så monotont at det virker som Ole Lukøje!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 08-12-04 00:28

OK Rip - Du er tilgivet. Kom godt hjem, og sov godt. Arne

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 08-12-04 00:30

Er der nogle der har et link til dova's (uden .) tråd om dobbeltprofil ?

//bentjuul

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 08-12-04 00:31

Sov selv godt - og går i seng snart, men hyg jer, hvis I fortsætter- V(

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 08-12-04 00:33
Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 08-12-04 00:33

Arne, du beviser gang på gang, at du har adfærdsproblemer, og det kan du sikkert ikke gøre for, men det er vist tydeligt for mange, at svampearne aka m.fl. ikke er identisk med alle drillepinde, og at du ikke er det eneste mål.

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 08-12-04 00:34

skulle have set sådan her ud (=ikke en kinamands chance!!!! - så behøver I ikke sladet op)

Sov godt - hilsen Ripley

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 08-12-04 00:34

Er du der nu igen dit store håbløse skvat,har du en eller anden ide om at der
er nogen der gemmer sig for dine verbale udgydelser?
Du er da med afstand den største terrorist der har været på Kandu,du ejer bare ikke finesse,kun slimede
udtryk,som hører hjemme i billige sidegadeværtshuse.
På et eller andet tidspunkt må du da skruppe af,men du fatter jo ikke hvad der foregår lige for snuden af dig.
Så længe jeg kan huske tilbage kan jeg ikke mindes nogen der bare kommer i nærheden af dig med totalt håbløse og idiotiske påstande. Som jeg før har sagt Piss off.......elendige klaphat.
Keldd.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 08-12-04 00:38

Keldd, du skyder vist med superspredehagl når du ikke fortæller hvem du mener, altså bortset fra, at det er en klaphat.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 08-12-04 00:39

tedd

Hvis du nu ville lade være med at opføre dig som en lille forfulgt uskyldighed, kunne du se HVEM fjenden er. Men i stedet forsvarer du dig selv!!! Jeg prøver jo blot i fælles interesse at udpege fjenden.

Hvis jeg "japper som en kvinde", er jeg squ stolt af det. for de bliver da hørt.

Min tale er IKKE monoton, så kender du ikke ordets betydning. Men drenge der hører det samme og det samme igen og igen uden at forstå en skid, kan da godt falde i søvn. Men det skyldes ikke talerens monotone stemme, derimod lytterens mono-foldige hjerne.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 08-12-04 00:41

Tak tedd, jeg troede jeg var kommet ind i en af arne.jakobsen's tråde

//bentjuul

Kommentar
Fra : ans

Dato : 08-12-04 00:43

Og jeg, som skulle have været tidligt i seng, men jeg har fået latterkrampe og kan ikke falde i søvn

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 08-12-04 00:43

Smalltalk = Arnetalk = Bigtalk

Kommentar
Fra : ans

Dato : 08-12-04 00:45

DOVA DOVA

Er der retningslinier for hvad din tråd må bruges til?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 08-12-04 00:45

Gem du dig bare bag skørterne, Arne! Så længe du ikke kan se at det hovedsageligt er dig, der tiltrækker "fjenden" som du kalder det, så kommer vi aldrig videre!

Men du kunne jo begynde at svare på de mange spørgsmål som er stillet til dig, og forklare din undertiden mærkværdige adfærd? I stedet for at jappe udenom hele tiden!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 08-12-04 00:47

Keldd

Der var den igen. Når man ikke lige siger "Ih hvor er Keld sød", så opfører han sig som den værste skraldespand. Og det er ikke første gang.

Men Keld: Fortæl den måbende skare, hvornår du senest har taget stilling til andet end om dova var sød eller ej????

Du er så sød Keld. at det er til at brække sig over.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 08-12-04 00:51

BjarneD:
Ja det gik lidt stærkt,og selvom jeg havde skrevet arne,foran,tror jeg ikke
han fatter det.
Derimod tror jeg han opfatter alle kommentarer som et angreb,og fatter ikke hvad der står.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 08-12-04 00:58

Hallo Tedd - Jeg kom først til sent i juli måned. Så vidt jeg ved har problemet eksisteret langt tid før. Men det er jo da så nemt at se på mig og sige "Uden hare, ingen Ræv", men hvor smart er det nu lige? Og fordi jeg vover at sige sandheden, står der nu en flok idioter og råber "Det er Harens skyld". Jeg har før sagt det: Hvis jeg forsvandt, ville der ikke gå ret lang tid før en anden ville blive Haren.

Se blot på selve spørgsmålet i denne tråd????? Nu er det dova. For nogle dage siden var det FrankSp.

Vågn da for helvede op til dåd. I kan squ ikke regne med Holger Danske.

Tøsedrenge, Radikalister og Defaitister. MAND JER OP. Før Quinderne overta'r Kandu.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 08-12-04 00:59

ARNE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hvis du vil svine mig til så gør det med den viden du har og ikke med den tro/fantasi dit hoved er fuldt af - så skal du være så grov så smut over og lav en tråd - hvad filen har jeg gjort dig ?????????????

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 08-12-04 00:59

Arne:
Har du nu fået en eller anden idè om at folk "måber" , sidste gang du optrådte ""undrede" de sig,
Men som jeg sidst fortalte dig hverken undrer de sig eller måber når du er på banen,de er udmærket klar
over du er splitter ravende gal.
Keldd.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 08-12-04 01:00

Du har en pointe der Keldd, Arne føler sig angrebet uanset om han bliver nævnt eller ej.
Både plageånden og Ans har spurgt ham om han er syg og det vil jeg egentlig håbe, er forklaringen.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 08-12-04 01:00

Eller Arne, du kan måske forklare hvorfor du bruger mere tid i seriøse spørgsmål på at kommentere kommentarer, end at svare på selve spørgsmålet der er stillet? Og nej at henvise til Microsoft Support er ikke et brugbart svar

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 08-12-04 01:06

Keld

Citat
Fra : Keldd Dato : 08-12-04 00:51

BjarneD:
Ja det gik lidt stærkt,og selvom jeg havde skrevet arne,foran,tror jeg ikke
han fatter det.
Derimod tror jeg han opfatter alle kommentarer som et angreb,og fatter ikke hvad der står.
Hilsen
Keldd.

Når du skriver

Citat
Fra : Keldd Dato : 08-12-04 00:34

Er du der nu igen dit store håbløse skvat,har du en eller anden ide om at der
er nogen der gemmer sig for dine verbale udgydelser?
Du er da med afstand den største terrorist der har været på Kandu,du ejer bare ikke finesse,kun slimede
udtryk,som hører hjemme i billige sidegadeværtshuse.
På et eller andet tidspunkt må du da skruppe af,men du fatter jo ikke hvad der foregår lige for snuden af dig.
Så længe jeg kan huske tilbage kan jeg ikke mindes nogen der bare kommer i nærheden af dig med totalt håbløse og idiotiske påstande. Som jeg før har sagt Piss off.......elendige klaphat.
Keldd.

Kan man vist ikke være i tvivl om hvem du mener?

Og hvis ikke DET var et angreb, hvad er så?

Igen, Igen, prøver du at snakke dig uden om på en pæn måde. Men det var dit angreb, eller skulle jeg sige forsvar?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 08-12-04 01:08

Tjah! Det var det jeg sagde! Du japper bare udenom Arne og forsøger at gemme dig bagved skørterne!

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 08-12-04 01:12

arne:Hvad i alverden skulle jeg tale mig udenom"på en pæn måde"
prøv lige at forklare det håbløse vås.
Keldd.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 08-12-04 01:14

BjarneD

Mit spørgsmål var velment, men jeg fik ikke noget svar. Jeg tror stadig, at han er syg, men han vil ikke indrømme det.

Kommentar
Fra : dova.

Dato : 08-12-04 01:16

Avs avs BjarneD - Den er ikke så god hva???

Som Creamygirl skrev i en anden tråd kan nedenstående hykleri ses her http://www.kandu.dk/dk/spg/35035 7/3 22.34

Citeres herunder for tydelighedens skyld

Citat
Når Timberlake fraråder opgradering så må det være fordi hans viden om computere matcher hans stavning.

Vor herre bevars din hykleriske og falske snog

Og Trinethk du fortsætter bare som du plejer. Jeg er sikker på, at du ikke lader dig gå på af sådan et fjols som posedamen. Men husk, at BjarneD taler med 2 tunger -mindst.

Og Arne Bindegal Jakobsen. Du er kort og godt sindsyg

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 08-12-04 01:16

Nåh! Man får jo ikke noget svar fra Arne, så jeg vil se dyner i stedet for Kandu!

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 08-12-04 01:17

Er der nogle der ved hvem der har ca 20% af indlæggene i dova's (uden .) tråd ?

//bentjuul

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 08-12-04 01:17

arne:Alt dit ævl om terroister,DU er terroisten arne, forstå DET.
Keldd.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 08-12-04 01:18

hej Kim!

Kommentar
Fra : dova

Dato : 08-12-04 01:18

arne.jakobsen

Nu må du tage dig lidt sammen.
Du skal ikke kalde nogen for syge lille skid, syge lille stodder, skiderik, tøsedreng, skraldespand, defaitist, eller radikalist
(øeh, glemte jeg nogen?) i MIN tråd

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 08-12-04 01:19

Fra : Keldd Dato : 08-12-04 00:34

Er du der nu igen dit store håbløse skvat,har du en eller anden ide om at der
er nogen der gemmer sig for dine verbale udgydelser?
Du er da med afstand den største terrorist der har været på Kandu,du ejer bare ikke finesse,kun slimede
udtryk,som hører hjemme i billige sidegadeværtshuse.
På et eller andet tidspunkt må du da skruppe af,men du fatter jo ikke hvad der foregår lige for snuden af dig.
Så længe jeg kan huske tilbage kan jeg ikke mindes nogen der bare kommer i nærheden af dig med totalt håbløse og idiotiske påstande. Som jeg før har sagt Piss off.......elendige klaphat.
Keldd.

ihhhhh altså - og jeg der troede du holdt af mig keldd -

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 08-12-04 01:22

Ih altså miritdk! Du er og blir en håbløs teenager! Nå det var min godnat replik, du kan sparke mig i morgen

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 08-12-04 01:24

Molo må gerne kaldes radikalist, han opfatter det jo ikke som et skældsord Dova! Nå det var min ekstranummer godnat replik!

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 08-12-04 01:32

mirit:
Jeg vil altid være din ...............forever.
Undskyld jeg forløb mig.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 08-12-04 01:35

hm hm hm keldd

//bentjuul

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 08-12-04 01:43

----------- Keldd

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 08-12-04 01:46

Nå, det ser ud som arne er færdig med at vælte sig i sit verbale søle.
Godnat Keldd.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 08-12-04 01:53

mirit:Tænd lige for Skypen,jeg må igen erklære dig min uindskrænkede kærlighed,
uden de andre får noget at vide.
Hilsen
Keldd.

Godkendelse af svar
Fra : dova

Dato : 08-12-04 02:06

Tak for svaret bentjuul.

Og tak for alle kommentarerne.
Puha, havde glemt det med de mails der ikke kan undgås når man stiller et spørgsmål, slettede lige 143 stk

Godnat

mvh dova (uden .)

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 08-12-04 03:04

Miritdk
Citat
Fra : miritdk Dato : 08-12-04 00:59

ARNE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hvis du vil svine mig til så gør det med den viden du har og ikke med den tro/fantasi dit hoved er fuldt af - så skal du være så grov så smut over og lav en tråd - hvad filen har jeg gjort dig ?????????????

Du har fuldstændigt ret. Jeg har haft en anden i hovedet og ikke dig. 1000 gange undskyld.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-12-04 09:03

arne.jakobsen m.fl. ->

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ren Don Quixote :

Man kæmper mod vindmøller, med sin tro væbner ved sin side !!!

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Mine grænser for hvad man kan tillade sig her på Kandu.dk, går ved injurier og trusler om fysisk afstraffelse.

Hvis jeg støder på andre former for julenumre, så ignorerer jeg skidtet. Det er rigtigt nok; 'at forholde sig tavs', men ikke det samme som; 'at stikke hovedet i busken'.
Mod dumhed kæmper selv Guderne forgæves !

</MOLOKYLE>