/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
videoklip i mediaplayer
Fra : michaelmoeslund
Vist : 690 gange
100 point
Dato : 05-12-04 14:35

For en uge siden kunne jeg klikke på et videoklip,også åbnede det få sekunder senere i mediaplayer,det kan jeg ikke mere,der kommer en boks hvor der står om jeg vil gemme filen eller køre den?? mediaplayer og powerdvden kan heller ikke kører længere....

Min browser er overbevist om at alle videoklip er nero show time filer,så jeg har slettet alt hva der har med nero at gøre,uden resultat....

jeg har en mistanke om at det er noget med noget java halløj der ikke kører rigtigt...

hva kan jeg gøre for at få tingene til at kører som før??

jeg har winxp pro

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 05-12-04 14:52

Hej Prøv at lave en restore af et gendannelsespunkt? Det må absolut være ddet bedste i første omgang.

Kommentar
Fra : michaelmoeslund

Dato : 05-12-04 14:58

-det har jeg lige prøvet,men da jeg lige har installeret en ny harddisk,kan jeg ikke gendanne før dette....

Kommentar
Fra : michaelmoeslund

Dato : 05-12-04 15:10

nu har jeg fået mediaplayeren til at virke...-stod ikke som standard afspiller for alle filformater... men min powerdvd er stadig nedde øvøv

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 05-12-04 15:12

Prøv at gå ind i media player under Funktioner > filtyper! Her sætter du flueben i de filer du vil have mediaplayer til at åbne!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 05-12-04 15:13

Prøv at afinstaller og geninstaller powerdvd!

Kommentar
Fra : michaelmoeslund

Dato : 05-12-04 15:15

jeps tedd,det fandt jeg jige ud af -helt selv!!! det ligner mig ellers ikke....

men media playeren vil stadig ikke afspille dvder... det vil powerdvd heller ikke....bobbob..

Kommentar
Fra : michaelmoeslund

Dato : 05-12-04 15:17

jeg syntes det lugter lidt af at jeg har slettet et eller andet,når både den ene og den anden afspiller ikke virker....

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 05-12-04 15:18

Det er bedst at finde ud af sådan noget selv, så glemmer man det ikke så let!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 05-12-04 15:19

Ja der mangler nok lidt codecs, derfor jeg foreslår du skal geninstallere powerdvd!

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 05-12-04 15:21

Hej igen
Har du opgraderet din mediaplayer til version 10? Den skulle kunne klare det hel, stort set.

Kommentar
Fra : michaelmoeslund

Dato : 05-12-04 15:21

ja jo jeg ska nok....

Kommentar
Fra : michaelmoeslund

Dato : 05-12-04 15:23

jeg syntes jeg læste et sted,at det ikke var en forbedring at opgradere til version 10???

Kommentar
Fra : olepost

Dato : 05-12-04 15:27

Du mangler vel codecs .Der er ALL in one

Kommentar
Fra : olepost

Dato : 05-12-04 15:32
Kommentar
Fra : olepost

Dato : 05-12-04 15:33
Accepteret svar
Fra : acronym

Modtaget 100 point
Dato : 05-12-04 16:13

Hej

Nero har nok sat sig selv som afspiller af alle medieklip. Derfor:

Start -> kontrolpanel -> mappeindstillinger -> filtyper -> find filtypenavnet for den (de) filer som ikke kan afspilles. Klik på "åbnes med" knappen og vælg mediaplayer / powerDVD på listen.

Godkendelse af svar
Fra : michaelmoeslund

Dato : 05-12-04 17:23

ahhhhh det hjalp....