/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Hvad f***** er det?
Fra : JacobS.
Vist : 682 gange
1 point
Dato : 04-12-04 19:52

Hej

Når jeg scanner mit computer med kaspersky antivirus siger den nogle gange at der er en fil der kræver et password for at scanne den!
Hvad er det?

Accepteret svar
Fra : acronym

Modtaget 11 point
Dato : 04-12-04 20:04

No idea, men den er ikke vigtig for dit styrersystem. Omdøb den til navn.aa_ og genstart computeren. Hvis der ingen fejl er i løbet af uges tid - så slet den

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 04-12-04 20:30

Det kan være en komprimeret fil med password som den ønkser at scanne. Slet filen hvis ikke du ved hvad det er.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-12-04 20:36

kig efter hvad du har password på - så er det vel til at finde

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 04-12-04 20:56

"Hvad f***** er det?" For en åndsvag overskrift ????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-12-04 22:00

og hvad f**** er det for en bemærkning at komme med Brassovitski *GGG*

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 04-12-04 22:10

til "miritdk" ja hvad tror du. Det er sku da røvsygt at skrive en overskrift der ikke har noget at gøre med spørgsmålet. ALLE burde kunne se fornuften i at overskriften afspejler hvad spørgsmålet handler om. Der er en hel flok personer her på kandu der prøver at hjælpe andre så godt som muligt, og det var betydelig nemmere hvis man kunne nøjes med at åbne de spørgsmål man tror man kan hjælpe med, i stedet for at spilde tid på at åbne spørgsmål med tåbelige overskrifter.
Så alle i kære spørgere vær venlig at skrive en fornuftig overskrift til jeres spørgsmål?

Kommentar
Fra : olepost

Dato : 04-12-04 22:21

Man bli´r helt forskrækket Brassovitski,vi nosser vel alle i det af og til

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-12-04 22:29

arghhhhhhhh - Brassovitski - det er da for lidt at gå op i - og nemlig - som olepost skriver - alle klokker i det ind i mellem eller ofte. Hav nu en god weekend

Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 05-12-04 10:58

Ja, men nu er det sådan at overskriften har noget at gøre med spørgsmålet efter som jeg ikke ved hvad det er for en fil!

Kommentar
Fra : HansJensen41

Dato : 05-12-04 21:57

Må jeg stilfærdigt foreslå d'herrer og de, der er med på en klikker, at man skriver emneordet først. Her ville jeg have skrevet passwordproblem ved scanning.
Forlig jer, I karle.
Venlig hilsen fra den gamle bibliotekar.

Godkendelse af svar
Fra : JacobS.

Dato : 08-12-04 17:55

Tak for svaret acronym.