/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
programmet partionmagic8,0
Fra : bensus59
Vist : 352 gange
100 point
Dato : 26-11-04 07:29

Er der nogen af jer der ved om der findes en dansk brugsanvisning til patrion magic 8,0 på en eller anden side man kan downloade den der er med programmet er engelsk

Kommentar
Fra : alka

Dato : 26-11-04 07:33

Hej bensus59. Jeg har søgt i 1½ år. Det nærmeste jeg er kommet noget på dansk, er når nogen har skrevet om programmet, så jeg tvivler. Jeg har også tidligere efterspurgt en vejledning på dansk. Hej fra alka

Kommentar
Fra : Fjante

Dato : 26-11-04 08:32
Kommentar
Fra : larsfrohn

Dato : 26-11-04 09:08

Hej Fjante

Takker - du skal have nogle pointsfor det

Lars

Kommentar
Fra : jlbendtsen

Dato : 26-11-04 09:15

Skulle du ikke lukke dit spørsmål vedr. win me?

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 26-11-04 14:44

Hej Fjante
Det var dog et elendigt link

Kommentar
Fra : bensus59

Dato : 26-11-04 14:49

gør man ikke det ved at accepter et svar,for det har jeg gjorthilsen bensus

Kommentar
Fra : Fjante

Dato : 26-11-04 17:59

Brassovitski-- Det lyder tosset,men da jeg i morges var inde på det var hele PDF filen der på dansk,om det kun er midlertidigt,jeg kan godt forstå du brokker dig

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 26-11-04 18:33

Hej Fjante
OK! Internettets veje er uransagelige, var der engang en der sagde.
Vi må vel søge videre efter en dansk vejledning.

Kommentar
Fra : Fjante

Dato : 26-11-04 18:45

http://www.wintip.dk/guides/pm/pm_guide2.htm
Her er noget der kan bruges