/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
hva´ka´du kandu?dk
Fra : miritdk
Vist : 489 gange
4 point
Dato : 11-11-04 11:45

jojo hvor det går - så da jeg ikke har noget blækhus farer jeg lige på tasterne - håber filene ikke det kun er mig der har problemer med kandu idag - men siden meget tidligt i morges har jeg haft fejlproblemer - hastighedsproblemer - etc. etc - ville have noget lagt ind - nope - kunne ikke - får stort set hele tiden meddelelsen:

Der er desværre sket en fejl. Prøv igen senere.
Hvis fejlen bliver ved med at opstå, så skriv til os Her.

OG DET KUNNE JEG SÅ HELLER IKKE - FIK SAMME BESKED IGEN IGEN IGEN - HERLIG KANDU *ggg*

Flere der oplever det mon ???? (får jeg måske at vide hvis spørgsmålet/ brokkeriet her går igennem) *G*

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 11-11-04 11:58

Ja, det går heller ikke for godt her. Det spørgsmål jeg lagde ind stod og hang i 3 minutter. Men ind kom det da

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 11-11-04 11:58

Nix. Kandu køre udmærket i dag.
Du har nok for mange overflødige/unødvendige filer på din pc.
Jeg starter bare, som så ofte før, Kandu op i et vindue, mens jeg læser aviser eller ser tv-avis i et andet. Så føles ventetiden ikke så lang.
Gambrinus

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 11-11-04 12:02

Gambrius........ blaaaaaaaah det er jo lige det *G* men fejlmeddelelserne bliver ved - selvom nu kan jeg ski da komme til.

hansen9 ............. aner ikke hvorlænge mit hang - men var ved at bruge husmor-tool til pcén

NÅ... rart at vide man ikke er alene om det - og for filen da nu glemte jeg tilmed hvad de spørgsmål jeg havde var

Kommentar
Fra : calista

Dato : 11-11-04 12:03

Kandu kører helt i skoven her idag..
Syv lange og syv brede om at komme ind, fejlmeldinger hid og did.

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 11-11-04 12:05

Test Please wait. Don't move your mouse.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 11-11-04 12:05

Tror at kandu måske ikke "har tid" før den nye version der verserer rygter om skal på

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 11-11-04 12:06

gambrius - godt nok - men hvorfor mus når genvejstaster kan bruges (godt råd for at undgå museskader )

wouwwwwwwww nu kører det ski da - endnu *GGG*

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 11-11-04 12:09

Sendte min test 11:57:00.
Registreret af Kandu 12:05:00
Hvis man så indregner, de 9 min. Kandu's ur går foran, giver det en tid på -1 min.
Så hvad klager i over ?
Gambrinus

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 11-11-04 12:16

Gambrinus>> Du skal ikke kun kigge på klokken, men også på datoen

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-11-04 12:20

En smalltalktråd

Herligt så behøver jeg ikke bryde hovedet med, hvad jeg skal lave her på jobbet for at se travl ud

Det er forøvrigt min næstsidste dag her i hulen

Der har været problemer de sidste 3 dage. Især med at komme ind i Emnet : Interesser. Jeg har ofte måtte finde en 'omvej' ved at finde et gammelt spørgsmål i den kategori jeg ville tjekke og så gå ind via sitemap 'tingen' i toppen af siden.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-11-04 12:25

Breadcrums ..hedder det vist.

</MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : emesen

Modtaget 14 point
Dato : 11-11-04 12:26

Kandu drøner bare derudaf.........det må være jeres opkobling som er utidsvarende.
Når i ser det er det sendt for to sekunder siden.

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 11-11-04 12:26

Vil det sige, at du ikke er blevet truet med fastansættelse ?
Gambrinus

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-11-04 12:29

Breadcrumbs ..altså !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-11-04 12:34

Gambrinus -> Nej ....heldigvis Jeg tror der er dømt 'ferie' til engang i januar !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 11-11-04 12:43

jaja skrev lige nu kører det og så var den gal igen

emesen tror dig ikke - det er garanteret kun de få minutter kandu kører før der er drillepause igen *G*

Molo.............???????? næstsidste dag i hulen - øhhh ??? Nyt arb. eller hvad ?

Nå men nu hopper jeg til frokost - ses

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-11-04 12:49

Slut på praktikperiode.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 11-11-04 13:36

eme:
Det er noget underligt noget der foregår.
Din kommentar til trægulve,som du sendte for et par timer siden,har jeg ikke fået endnu,men da jeg gik ind
i spørgsmålet manuelt,så jeg den.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Invinsible

Dato : 11-11-04 15:08

miritdk

Citat
før den nye version

ROTFLMAO

Man kan sige, at hvis Kanduteanmet var på akkord, så var de døde af sult forlængst.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 11-11-04 15:54

Ja keldd - nemt er det ikke hvis man vil følge med.
Måske skulle vi sende Molokyle på "ferie" hos Kandu et par måneder.

miritdk - det har også været trægt her.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 11-11-04 17:03

eme:
Hvis vi sender molo på "ferie" hos kandu,kommer han da netop ikke på "ferie.
Men helt seriøst,så tror jeg efterhånden på, han kunne få deres system til at køre.
molo:
eme og mig skal nok skrive en anbefaling,hvis du tilbyder "kandu" din assistance.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-11-04 18:30

Altså; hvor er I søde ! I får fisken ( = )

Jeg ska' ..og har nød, at bruge lidt tid på mig sæl = Min 'nye' hjemmeside; der helst sku' i æteren d. 01-01-05

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 11-11-04 19:46

pyyyyyyyyyh - stadig problemer kan jeg se - jaja så går tiden med at brokke sig - som om pc´en gad tage sig af det *G*
Men ok - går da når man stryger lidt tøj og lægger lidt sammen imens

Synes da også molokyle skulle have lov til at få kandu på toppen - men ok - stakkels Molo skal da også holde ferie

Jamen molo - når praktikpladsen er ovre skal du jo nærmest hygge dig - tillyk`med det

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-11-04 20:02

miritdk ->

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 11-11-04 20:11

>molo:
Øh,ny hjemmeside,må jeg tilbyde min assistance,jeg kan lægge billeder ind,
Det har bentjuul lært mig,bare de ikke skal bevæge sig
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-11-04 20:20

Der bliver ikke megen kunst Keldd : Jeg tegner som et hjerneskadet multi-handicappet barn med to brækkede arme ; født og opvokset i Thy lejren !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 11-11-04 20:35

molo:
I 1971,kom jeg fra Ibiza,til Thy lejren,jeg havde et sort pandebånd,og kørte Triumph Daytona,
men det kan du nok ikke huske
Og så var det staden bagefter så`n ca.
Livet var herligt,nøjagtig som det er nu
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 11-11-04 20:59

Kelld.............. " Livet var herligt,nøjagtig som det er nu" - jamen det er det da - men hvor tit skønner vi på det sådan helt oprigtigt ?????????

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-11-04 21:02

I '71 var jeg 11 år og på sommerferie med mor & far i Rødhus (Dansk Fokeferie) og interesserede mig KUN for Iskager og for Danske jagerfly : Super Sabre, T-33, Hawker Hunter, Starfighter og den aller nyeste : ...Saab Draken, der fløj lavt over Flyvestation Aalborg's skydeterræn ved Tranum Klit Plantage

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 11-11-04 22:15

miritdk:
Tja,det kan jo være lidt surt, når pengene ikke slår til,men hvis man sætter tæring efter næring,
åhja,det er let nok at sige,...det ved jeg godt,så går det ikke helt galt,jo,i det lange løb,synes jeg,jeg er glad,
jeg ønsker ikke mere,så`n da.
molo:
Hver tirsdag eftermiddag kommer der 2 F-16,ind fra havet og flyver lavt hen over "mine" marker,herlig lyd.
Men nu skal de snart skiftes ud til fordel for Joint Strike Figther,eller Euro Figther,De har vist ikke helt fundet ud af hvad det skal være.Jeg meldte mig som testpilot,men blev smidt ned af trapperne.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-11-04 22:26

Jeg ville også være jagerpilot Keldd, men så fandt jeg ud af.... jeg havde flyskæk

</MOLOFIGHTER>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-11-04 22:29

Skæk ? Skræk..! selvfølgelig : Jeg var simpelthen bange for højden !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-11-04 22:30

...bange ? ....hundeangst !

</BANGEBUKS>

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 11-11-04 22:39

Ja ja,min kammerats store ønske var at blive jagerpilot,men han fandt ud af at det nok ikke lige var ham,
han turde ikke prøve rutsjebanen på bakken
Så har jeg lige fundet et billede af Triumphen,det er jeg ved at hekse ind på min hjemmeside.
Det lå i bunden af en skuffe,og jeg har ikke set det i mange år.
35 år er billedet,taget med et Minolta T-101 Spejlrefleks.Efter en tur i scanneren,og et eller andet billedprogram,
skal vi se hvad det bliver til.
Hilsen
Keldd

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-11-04 22:51

Jaaaaeeh ..lad os se 'Svinet'

</WROOOOOM>

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 11-11-04 22:59

Giv mig en halv time.
Keldd.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 11-11-04 23:14

Her:
http://keldd.webbyen.dk/
Tryk på de to små pile under "Stavreby",så kommer der en anden side,tryk på Triumph.
Teksten drillede mig, men det går nok,jeg laver den om i morgen.
Hilsen
keldd.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-11-04 23:36

Følhud og det hele... der med et klik bli'r forvandlet til en maskine med temperament som ... som... et damemenneske

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 11-11-04 23:43

Tak for i aften,jeg vil finde nogen flere billeder i morgen.

God nat- Keldd

Godkendelse af svar
Fra : miritdk

Dato : 12-11-04 00:53

Tak for svaret emesen. fræk som jeg ved ikke hvad - men kan ikke stå for din punkterede radio

Og........ da du nu har fundet ud af at finde sengen før den stak af så kører det jo helt fint her *GGG*

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-11-04 00:55

ups - den punkterede radio var jo ligesom kellds - haha - nu er det mig der skal finde sengen - Men kan stadig ikke stå for den ovennævnte *GGG*

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 12-11-04 08:03

Selvtak Miritdk - men skal de point så ikke afleveres til lille frække Keldd.

Lækker cykel Keldd

Jeg har været jagerpilot - mit bytte går rundt på en lyserød sky endnu. her i stuerne.