/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Undervisning / Spørgsmål
10  Balcanard 580
Matematik i 1.g.
Fra : Kebaaab
Vist : 421 gange
100 point
Dato : 09-11-04 10:29

Hej

Jeg går i 1.g. på et basisår, men jeg har altså valgt sproglig linie.
Men jeg har stadig matematik, og fatter ikke det helt store af det. Det trækker mit gennemsnit ned og det er surt

Er der nogen der kender en måde hvorpå man kan få hjælp hvis man nu er altfor dum til mat generelt?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-11-04 10:45

Måske du kan finde lidt hjælp her : http://home22.inet.tele.dk/matbevis/

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : 164028

Dato : 09-11-04 17:03

Hey Kebaaab

Jeg havde samme problem sidste år. Jeg vidste ikke rigtig hvad jeg skulle gøre, for jeg var ikke særlig god til mat. og jeg havde svært ved at følge med i timerne, men en dag spurgte jeg en af mine kammerater om hvordan jeg kunne lærer det på den bedst mulige måde, og det eneste råd han kunne give mig, var at gå hjem og læse det vi havde lavet i matematikbogen.. jeg tog mig selv i nakkehårenen, og begyndte at læse...
og når jeg kom til noget jeg ikke forstod spurgte jeg nogle af mine venner, og de forklarede det lidt grundigere...
og det er på den måde jeg kunne følge med i fremtiden...
spørg hvis der er noget

MVH
Mikkel

Kommentar
Fra : Lasse_Madsen

Dato : 10-11-04 00:29

Du kan læse på det, I har lært indtil videre og spørge, hvis der er noget
Du kan også få min MSN, hvis det har din interesse?
Jeg går selv på 1.HTX, men jeg har fået at vide, at vi har lært mere end matematik på 1.G endnu

Kommentar
Fra : ellyodd