/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Åbne nyt vindue maksimeret. Hvordan?
Fra : Perege
Vist : 5571 gange
50 point
Dato : 31-10-04 12:13

Når jeg åbner et nyt vindue i IE, er det nye vindue kun halv størrelse.
Hvordan kan jeg få det til at være maksimeret lige så snart jeg åbner et nyt vindue uden selv at skulle maksimere det?

Jeg kører XP.

Kommentar
Fra : Steffansteffan

Dato : 31-10-04 12:15

Prøv og gør det stort ved og trykker i midten af de 3 muligheder.
Her efter lukker du vinduet. Så åbner du det igen.

Skriv lige hvis det ikke virker.

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 31-10-04 12:18

Du skal Trække det stort og lukke, derefter åbne.

Windows husker den sidste indstilling, men ikke hvis man bruger maximer

Kommentar
Fra : Perege

Dato : 31-10-04 12:18

Jeg har nok misfortolket spørgsmålet.
Hvis du tænker på CTRL-N, virker det som du skriver.

Men jeg tænker på hvis jeg f.eks. klikker på et banner, er vinduet kun halv størrelse.

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 31-10-04 12:23

har du prøvet som jeg skriver?

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 31-10-04 12:24

bannere er mange gange forinstillet til størelsen
du kan 'unlocke' dem med et tryk på F11 men det skal gøres hver gang

Kommentar
Fra : briani

Dato : 31-10-04 12:38

Hejsa

Når det halve vindue kommer,så hold musen hen til siderne,og træk vinduet ud så det fylder hele skærmen
bagefter går du op og klikker på maximer
Så vil den næste gang du kommer ind på en side være maximeret

Mvh
Briab

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-10-04 12:57

når du vælger at bruge firkanten i midten foroven th - så husker maskinen det efterhånden - faktisk næsten med det samme

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 31-10-04 15:10

[hør] Du åbner vinduet og vælger MAXIMER. Derefte lukker du vinduet med taste-kombinationen : ALT + F4

...IKKE med [X] symblet i øverste højre hjørne af vinduet

...nu åbner dine vinduer maximeret

</MOLOKYLKE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 31-10-04 16:51

Ja men husk at lukke alle forudgående browser vinduer først så du kun har det nye ½ vindue tilbage! Det trækker du så helt ud til skærmkanterne, og lukker ned på krydset, så skulle det virke, næste gang du åbner vinduet!

Accepteret svar
Fra : ngka

Modtaget 50 point
Dato : 15-11-04 23:26

Hemte og kør dette prg. IE New Window Maximizer, det funker :)
http://www.jiisoft.com/iemaximizer/download.htm

Godkendelse af svar
Fra : Perege

Dato : 26-03-05 22:57

Tak for svaret ngka.