/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
PDF-filer i IE
Fra : zxcvbnm1
Vist : 359 gange
50 point
Dato : 28-10-04 19:00

Jeg har lige købt ny PC med Windows XP og IE.

Når jeg dobbeltklikker på et pdf-link, kommer der en dialogboks op, der giver mig mulighed for at gemme filen eller annullerer. Jeg kan ike vælge åben. Jgehar været inde i Acroate Reader og aktiveret funktionen - uden held.

Gode idéer efterlyses

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 60 point
Dato : 28-10-04 19:36

Prøv at gå ind i Acrobat Reader's menu : Rediger->Indstillinger ..under Internet (lidt nede af listen i det hvide felt tel venstre)..fjerne ALLE flueben i det øverste højer felt

..eller opgradér til nyeste version på dansk : http://www.adobe.dk/products/acrobat/readstep2.html

Blot et kvalificeret gæt

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : zxcvbnm1

Dato : 28-10-04 20:13

Tak for svaret molokyle.

Jeg kørte en fejlfinding på AR og tilsyneladende var der noget snavs et eller andet sted Men nu kører det fint.
Tak for hjælpen.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-10-04 20:24

Velbekomme zxcvbnm1. Du fik løst problemet, men det er et velkendt 'flaw' at Acrobat Reader kan få Explorer til at crashe i nogle tilfælde

Derfor kan det være en god idé at slå browser-integrationen fra som tidligere angivet ...og lade "Acro-Banditten" starte op, som selvstændig applikation istedet !

</MOLOKYLE>