/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
datfiler på skrivebordet
Fra : libverda
Vist : 428 gange
100 point
Dato : 26-10-04 23:25

i den senere tid har der listet sig 'dat' filer ind på mit skrivebord, De vises med MediaPlayer ikonet. De er kommet efter at jeg har downloaded programmer. De kalder sig "Old"; "Disclaimed"; "Options". Hvorfor kommer de? Og hvordan slipper jeg for dem?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 26-10-04 23:34

Ved at søge på Old Disclaimed Options dat kommer der en op der hedder regcleaner! Har du brugt et program der hedder det?

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 110 point
Dato : 27-10-04 00:45

Regcleaner er da et anderkendt program, der nok ikke kunne "finde på det"
Du har brugt et downloadprogram, og ved et uheld kommet til at angive skrivebordet som mappe, så du skal åbne downloadprogrammet og ændre indstillinger tilbage til det normale, det kan være my shared folder ellr lign.
Så skal de filer bare smides derind.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : libverda

Dato : 27-10-04 12:15

Jeg har kopieret ovennævnte filer ind i den folder, hvor mit download ligger - der var iøvrigt en masse andre filer med samme ikon, så indtil videre har Palle Hansen løst mit problem så du må med tak hæve points'ene ved kassen
vh John (Libverda)

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 27-10-04 16:15

Jamen det var da godt, men jeg har ingen hævekort, kun du bestemmer hvem der skal have point, det gør du ved at trykke på accepter, ud for det svar der kom nærmest løsningen.
Og du har allerede leveret point, de er bare låst af Kandu, indtil du udløser dem.
VH Palle Hansen

Godkendelse af svar
Fra : libverda

Dato : 27-10-04 22:05

Tak for svaret pallebhansen.