/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
MSVBVM60.DLL
Fra : Jonner2be
Vist : 422 gange
20 point
Dato : 16-10-04 18:32

(har skrevet det her et andet sted, men tror ikke det bliver besvaret der, så jeg skriver det som et nyt indlæg)

Hey!

Jeg står over for det problem nu, at den siger; "En nødvendig .DLL-fil, MSVBVM60.DLL, blev ikke fundet" til mig, via et program, som jeg har downloadet og installeret, ved navn; ACE-HIGH MP3 WAV WMA OGG Converter.
Jeg har downloadet det via en hjemmeside ( http://www.mp3towma.com/ ), som jeg også gjordte for 2 uger siden, da jeg også havde downloadet og installeret det, og på det tidspunkt virkede det! Men nu da jeg har formateret min computer, så er det, det eneste problem jeg har haft.
Jeg har Ad-aware, så det er ikke noget med SpyWare, og jeg har PC-cillin som anti-virus, så det er heller ikke noget med Virus at gøre...

Her er hvad jeg har prøvet for at få det til at due;

1. Downloadet fra http://www.dll-files.com/dllindex/dll-files.shtml?msvbvm60 , ved at højeklikke og gemt inde under c:\windows\system !
2. Geninstalleret mit Music Monverter program.
3. Genstartede min computer ( "DOH!!" :) )
4. Installeret WMP 9.0 som programmet skal bruge.
5. Downloadet flere gange fra hp'en for at få det til at due.

Inget virker, og alt hjælp ønskes, tak!

- Mvh Jonner2be

Kommentar
Fra : SonjaAS

Dato : 16-10-04 18:41

Jeg ved ikke om det kan hjælpe dig, men på min comp ligger MSVBVM60.DLL i mappen C.\windows\system32.
Det kan også være, at den skal ligge i samme mappe som din Music Converter.

Mvh Sonja

Kommentar
Fra : bruuno117

Dato : 16-10-04 18:45

der er nogle programmer der skal druge diverse dll filer (vbrun) og diverse, som af en eller anden grund ikke er inkludret i windows, og i programmet for den sags skyld, men hvis du søger efter den på nettet, kan du finde et std hvor du kan hente den og smide den ind i din systenm mappe enten windos\system eller windows\system32 .

prøv www.dll-files.com

Kommentar
Fra : bruuno117

Dato : 16-10-04 18:47
Kommentar
Fra : Jonner2be

Dato : 16-10-04 18:53

Nu har jeg prøvet at downloade dem ind i alle tre mapper:
1. C:\WINDOWS\SYSTEM
2. C:\WINDOWS\SYSTEM32
3. C:\WINDOWS\SYSTEM32\DRIVERS

og det har fået mig så langt som til at der er kommet en ny popup efter; "En nødvendig .DLL-fil, MSVBVM60.DLL, blev ikke fundet", som med overskift; "C:\PROGRAM~1\ACE-HI~1\converter.exe" siger; "En af de DLL-filer, der er nødvendige for at køre dette program, blev ikke fundet."

Kommentar
Fra : bruuno117

Dato : 16-10-04 18:58

Heh jeg skal til at læse ting igenem før jeg råder;) hvad er det lige helt precis for et program vi taler om ?

Kommentar
Fra : bruuno117

Dato : 16-10-04 18:59

som sagt jeg skal læse tingene igennem :/ jeg vil lige se om jeg kan installere det så hehe

Kommentar
Fra : Jonner2be

Dato : 16-10-04 19:03

Programmet er et Music converter program, som bruges til at lave den musik om, som man laver f.eks. med Reason, og så laver man nummeret om til .mp3 fil bagefter, når man er færdig, med Music converter programmet!

Kommentar
Fra : bruuno117

Dato : 16-10-04 19:13

jeg har lige installeret det, den kom med et vindue der sagde at jeg manglede en mscomctl.ocx jeg hentede den på nettet og nu virker det vist fint, jeg kører foresten win2000

Kommentar
Fra : Jonner2be

Dato : 16-10-04 19:21

jeg kører med win98, og den fil hjælp slet ik med noget...

Accepteret svar
Fra : bruuno117

Modtaget 30 point
Dato : 16-10-04 19:39

det slår mig lige at på deres hjemmeside kan man også downloade hele vbruntime 6.0 det skulle du måske gøre.

Kommentar
Fra : Jonner2be

Dato : 16-10-04 21:18

yes sir, nu virker det...!

thx dude...

Godkendelse af svar
Fra : Jonner2be

Dato : 16-10-04 21:18

Tak for svaret bruuno117.