/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Utroligt !!
Fra : Kristian69
Vist : 456 gange
200 point
Dato : 14-10-04 22:18

Så kom der en automatisk opdatering til XP, smart ! Men, efter det er der bare bøvl: min printer kan pludselig ikke findes, som om kablet er trukket ud...? Jeg har prøvet at afinstallere og installere igen - intet resultat. Pludselig virker den, lidt senere er det det samme problem igen.
Ikke nok med det: I min Explorer-browser, kan jeg sagtens skrive en netadresse i adressefeltet, men når jeg klikker "GÅ" eller trykker "enter", som jeg plejer, sker der ikke en skid !!
Hvad er der galt ?? Masser af point på spil, da det er vildt irriterende !!

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 14-10-04 22:20

Vælg et gendannelsespunkt før opdateringen.
Og drop automatisk opdatering.

Kommentar
Fra : Timberlake

Dato : 14-10-04 22:27

Hej! jeg havde fuldstændigt det samme problem. Jeg fik det løst da jeg fik afinstalleret opdatering til XP.
Mange har imod www.guldklik.webbyen.dk. giv mig din mening..

Kommentar
Fra : Kristian69

Dato : 15-10-04 06:44

Jeg prøver begge dele - men hvordan afinstallerer man opdateringen ???? Bare med gendannelsestidspunkt ?

Accepteret svar
Fra : Teil

Modtaget 200 point
Dato : 15-10-04 07:03

du afinstallerer i kontrolpanel, tilføj/fjern programmer.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-10-04 10:34

det med at printeren ikke kan findes kender jeg fra flere - og det hjalp da man blev ved - endelig fattede den at den skulle bliver der *G*

At du ikke kan komme videre når du vælger gå osv- er muligvis og næsten sikkert dine sikkerhedsindstillinger - måske skal de bare forandres lidt - men prøv at trykke på ctrl eller shift - det plejer faktisk at virke .

Tilslutter mig tildels dem der raser mod sp2 - men har ikke haft de store problemer selv synes jeg - held og lykke med dig kristian69

Kommentar
Fra : Kristian69

Dato : 15-10-04 17:06

Tak til Jer alle for de givtige svar. Jeg endte med at afinstallere SP2 - og det løste alle problemer - selvom den indbyggede pop-up-fjerne sgu' da var meget smart !!
Tak skal I ha' !

Kristian
www.trauma-magazine.com
www.body-mind.dk
www.ekstra-indtjening.dk

Godkendelse af svar
Fra : Kristian69

Dato : 15-10-04 17:09

Tak for svaret Teil.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 15-10-04 18:33

Velbekomme, glæder mig det gik godt.