/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Til emesen
Fra : ans
Vist : 364 gange
2 point
Dato : 14-10-04 17:57

Dette spørgsmål er på nuværende tidspunkt sat til 1 point.

Du kan være heldig, at jeg fordobler, så du får 2 point og jeg bliver det fattigere

En kommentar fra dig vil kun blive accepteret 1 time efter "kandutid", du skal da ikke tjene det ekstra så hav tålmodighed.

Hilsen ans

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 14-10-04 18:32

Det kan du ikke....................................helt bestemt.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-10-04 18:34

Vi får se, men der er ikke gået en time endnu

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 14-10-04 18:39

Thi - du kommer til at slippe 21 point hvis du absolut vil forhøje.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-10-04 18:41

Det vil tiden jo vise

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-10-04 19:08

Så emesen, så er det ved at være tid til en lille kommentar, du skal jo ikke have mere end det, jeg har lovet

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 14-10-04 19:18

Tja - jeg glæder mig til det ene point - for 2 kan du ikke give mig.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-10-04 19:21

Nå hva' så emesen, står der ikke at spørgsmålet nu er 2 point værd

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 14-10-04 19:23

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 14-10-04 19:28

Med mit ringe kendskab til pointsystemet...........................må jeg gi' dig ret.
Det der er værre en påståelige damemennesker - er
påståelige damemennesker som har ret.
Eyvind.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-10-04 19:38

Hvor blev ans' nylige spørsmål til eme af ?

</MOLOKYLRE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-10-04 19:40

Jeg syntes lige jeg så det i mín emil-inbox ?

ans -> Fortrød du? Det gør jeg også ind imellem ..bare spørg creamygirl

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-10-04 19:42

Molo jeg ved ikke helt hvad du snakker om, jeg har kun stillet dette ene til emesen, og lige pt er det også nok

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 14-10-04 19:45

PAS PÅ eme,ans er ude på noget.
Keldd

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-10-04 19:51

ans -> Det ka' godt være det var en 'gammel' emil ting jeg havde overset ? ...men det var noget med et nyt spørgsmål fra ans til emesen; hvor oveskriften var noget lig denne : Spørgsmål : "Til emesen" ...og så noget med påæng ?

Sikkert fordi jeg har set 'syner' ? Jeg er nemlig lidt træt !

...men ellers i godt humør og ved godt helbred ..selv efter en laaaaang arbejdsdag

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-10-04 19:54

Sikkert DETTE spørgsmål ..som ved et uheld fra TDC lå der 2 gange.

Undskylder mange gange

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 14-10-04 19:58

Molokyle............................det er ren Morten Koch................
Kampen om de to point.
Der er kamp til stregen.
Er der ikke nogen som kan plædere for urent trav.........eller noget.
Så jeg kan tabe med ære.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 14-10-04 20:01

Selvfølgelig vidste du det emesen - du ville da bare tjene et ekstra påæng og ans røg lige i fælden

//bentjuul

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 14-10-04 20:09

Yes - og gælden er betalt, samt 1 point retur.............hvornår kommer denne hersens lodtrækning hvor jeg vinder en dims.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-10-04 20:13

...jamen så er alt jo godt emesen

= </UNDERLIG_FISK>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-10-04 20:15

Lodtrækning ... ???

Dét er sgu da no'et; der er aftalt på forhånd ?

</MOLO_VINDER_NÆSTE_MÅNED>

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-10-04 20:16

Ååårrrhhhh emesen skal have hjælp fra "drengene"

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-10-04 20:16

Hæ... </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-10-04 20:27

Emesen kan du blive enig med dig selv om hvad du mener

Citat
Fra : emesen Dato : 14-10-04 17:33

Jeg fosøgte ikke at fordoble.................fra mit "store" kendskab til pointsystemet, viste jeg det i forvejen.

Citat
Fra : emesen Dato : 14-10-04 19:28

Med mit ringe kendskab til pointsystemet...........................må jeg gi' dig ret.

Denne kan jeg godt lide
Citat
Det der er værre en påståelige damemennesker - er
påståelige damemennesker som har ret.

Accepteret svar
Fra : emesen

Modtaget 2 point
Dato : 14-10-04 20:37

Ans - jeg forsøger at akklimatisere mig, når jeg debatterer med et damemenneske.
Det medfører så at jeg må komme med diametralt modsatte meninger.
Jeg må dog indrømme, at det er svært i længden.
Eyvind.
PS. Du fik ret og jeg tog fejl.
De 20 point er jo når man vil ha' spørgsmålet i toppen af kategorien.

Godkendelse af svar
Fra : ans

Dato : 14-10-04 20:51

Tak for svaret emesen.

Nu har du ret i det med de 20 point

Citat
Du har mulighed for at hæve pointantallet for dette spørgsmål, det er ikke muligt at sænke det.
Hvis du hæver pointantallet med mindst 20 point, vil dit spørgsmål igen blive placeret øverst på listen over ubesvarede spørgsmål.

Så lige nu er vi da enige om dette spørgsmål man kan forhøje med et point, hvis man mener "svarert" er det ene point mere værd

Det er der jo så nogle, der gør

Hilsen ans

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 14-10-04 20:58

Selv tak - det var nok ikke de nemmeste point, jeg til dato har fået.
Men de luner.
Eyvind.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-10-04 21:28

Jeg troede ikke emesen kendte damemennesker :
Citat
Det der er værre en påståelige damemennesker - er påståelige damemennesker som har ret.

..jeg troede kun emesen kendte profiler; emesen havde mødt på 'nettet' ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 15-10-04 21:44

Det er jo netop en profil molokyle.
http://www.kandu.dk/dk/userview.asp?uid=82781

Kommentar
Fra : ans

Dato : 15-10-04 23:12

> molokyle

Jeg har jo i en anden tråd læst, at du har "luret" mig kunsten af, med at finde gamle link.

Nu kan du jo finde ud af, hvor jeg har citatet fra

Et rigtigt svar giver 1 måske 2 point

Hilsen ans