/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Gæld til "Ans"
Fra : emesen
Vist : 275 gange
1 point
Dato : 14-10-04 11:14

Jeg må hellere betale min store gæld, inden der løber for mange renter på.
Ans - du får først godkendt din kommentar efter den første time - så du ikke tiltusker dig de ekstra 10 point.
Eyvind.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 14-10-04 11:16

Hvad er den af Eyvind, fedter du med Kandu point

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 14-10-04 11:22

Jeg kunne nu godt bruge 520 point
Så har jeg nemlig 20000 og det er så'en et pænt tal

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 14-10-04 11:33

Hvordan ser man ,hvor mange point man har?
Hilsen
Keldd.
eme:Fik du dig en ny PC.
Er lige kommet til penge,så nu skal jeg ud at kigge på ting og sager.
Keldd

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 14-10-04 11:40
Kommentar
Fra : briani

Dato : 14-10-04 12:14

Hejsa Keldd

Kik helt op i toppen
her står både dine ledige point og superpoint ude til højre

Brian

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 14-10-04 13:02

Opgiv drenge - dette point er til Ans.
Keldd - jeg roder med lidt Excel kalender for tiden så ny comp må vente lidt.

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 1 point
Dato : 14-10-04 14:49

Hva' så drenge er i ude på at snuppe mit point

Meeen meeen men nu vil det jo så vise sig, om emesen holder dette løfte Jeg har da overholdt timereglen

Hilsen ans

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 14-10-04 14:55

ans jeg tror emesen fordobler, nu hvor du har overholdt tidsterminen

//bentjuul

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-10-04 15:00

Det tror jeg ikke han gør. Jeg må da gøre ham opmærksom på det, han skylder

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 14-10-04 17:02

Bentjuul - fordoble det kan jeg ikke, for man kan kun hæve med 20.
Der er jo heller ikke nogen grund til sådan bare at ødsle sine point væk på damemennesker.

Godkendelse af svar
Fra : emesen

Dato : 14-10-04 17:09

Tak for svaret ans, og 5 ***** for en Exraordinær god besvarelse.
Det er mig en glæde at kunne tilbagebetale dette point som jeg uretmæsigt fik.
Eyvind.

Til dem som undrer sig og er nysgerrige..................det kan i blive ved med.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 14-10-04 17:09

Pas på eme,ans er farlig.
Keldd.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-10-04 17:24

Jamen så tak da emesen, det luner jo altid forsøgte du at fordoble næææh det gjorde du ikke, det er bare en undskyldning.

Jeg tror da de er ligeglade med, hvorfor jeg har fået 1 point af dig

>Keldd

Jeg er ikke spor farlig.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 14-10-04 17:33

Jeg fosøgte ikke at fordoble.................fra mit "store" kendskab til pointsystemet, viste jeg det i forvejen.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-10-04 17:48

emesen, det er ikke rigtigt det du skriver.
Point kan forhøjes med det antal, som du ønsker.
Jeg laver lige en test

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-10-04 18:11
Kommentar
Fra : emesen

Dato : 14-10-04 20:06

Regnestykke:
Gæld = 1 point
Betaling af gæld = -1 point
Retur for et kig = 1 point
Resultat = ingen gæld og ingen udgift ..................jeg vil være finansminister.
Hr. Eyvind.