/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
MSN Messenger Hjælp...
Fra : BentSimonsen
Vist : 476 gange
154 point
Dato : 11-10-04 00:26

Hejsa.. Hver gang jeg prøver at logge på MSN går der et godt stykke tid før der sker noget, derefter viser den hvor mange e-mails, jeg har i min indbakke.. Selvom den stadig ikke er logget på.. Så logger den mig endelig ind, men ingen af mine kontakt personer er online, så går der 1 min. Så begynder en masse af mine kontaktpersoner at logge på, på en gang.. ( Selvom de nok var logget på før, jeg loggede på..)

Derefter prøver jeg at starte en samtale med en kontaktperson.. Men de kan åbenbart ikke se hvad jeg skriver, eller om jeg er online... Hjælp....!!!

Har haft installert MSN Gaming Zone, kunne det være at det skabte konflikter...?
Har genindstalleret MSN.. ( Både gamle og nye versioner.. )

Hvis dette ikke kan løses.. Ville jeg lige høre om der var et andet alternativ, hvor man stadig kan kontakte sine MSN venner...? Der skulle gerne være Webcam samtale tilstede..

På forhånd Tak...

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 164 point
Dato : 11-10-04 00:46

Nej det er ikke gaming zone, der skabter konflikter, men den kører ustabilt i øjeblikket, om det også skyldes den nye SP2 opdate, er muligt, da jeg har hentet den, og i det hele taget syntes at mit internet er blevet langsommere, det kan jo godt være, da der er flere ting der skal kontrolleres.
Men som sagt der har været generelle problemer med Messenger, på grund af deres server ikke kørte ordentligt, så prøv at vente nogle dage, med at foretage dig det helt store.
Den bedste udgave er stadig: MSN Messenger 6.2 selvom skype nok går bedre igennem, så kræver den jo at der bliver tilføjet alle dine venner, og de også installerer den.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : Marialise

Dato : 11-10-04 00:52

Hej Bent :)

Jeg har også haft problemer med min messenger, som ellers har kørt godt. Så jeg tror at "pallebhansen" har ret. Vi er flere som på forskellige computere logger os ind herhjemme og vi har allesammen haft problemer. Håber at du finder ud af det :)

Maria

Kommentar
Fra : BentSimonsen

Dato : 11-10-04 10:01

Har uinstalleret MSN Gaming Zone.. Så nu prøver jeg bare at vente..

Kommentar
Fra : Carsten_Poulsen

Dato : 13-10-04 18:22

Prøv at afinstallere MSN Messenger's toolbar - den forårsager konflikter med Messengers chatroom.

Mvh Carsten

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 13-10-04 19:08

Der er simpelthen problemer med MSN serverene i nogle perioder, det kan også ses, at hvis man i MSN trykker hjælp, og trykker "status for tjenesten", ikke kan komme ind på deres side, man kan prøve her:
http://messenger.msn.com/Status.aspx
VH Palle Hansen

Godkendelse af svar
Fra : BentSimonsen

Dato : 14-10-04 13:29

Tak for svaret pallebhansen.

Der var åbenbart noget galt med deres sever...

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 14-10-04 14:36
Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 15-10-04 01:51

Jeg har været træt af den Messenger, for andre computere i min husstand kunne godt bruge den, og det holdt jo så ikke rigtig stik at den var nede?
Jeg syntes også min browser var langsom, ikke kun på kandu, for den er altid langsom.
Så derfor tog jeg springet og i kontrolpanelets tilføj fjern programmer, fjernede jeg den ene af de 2 stk SP2 opdateringer, og ups, nu virker Messenger, og status for deres side dukker hurtigt frem.
Hvad SP2 hed husker jeg ikke, men jeg har stadig: Windows XP Hotfix (SP2) Q814995 så den skal ikke fjernes, men en anden Windows XP Hotfix (SP2) Qxxxxxxx
VH Palle Hansen