/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Understøtter ikke 'Frames'..?
Fra : Ammitz
Vist : 618 gange
50 point
Dato : 18-07-02 22:14

I en del tilfælde støder jeg på denne tekst:

Sorry, your browser doesn't seem to support frames!

Hvad har jeg indstillet forkert, og hvordan retter jeg det?

Ammitz

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 18-07-02 22:16

Nej, den fejl kommer simpelthen fordi din browser er forældet og ikke understøtter frames.
Hvis dette ikke er tilfældet er det fordi den som har lavet hjemmesiden, har kodet sin side forkert, og du får fejlen uden at din browser fejler noget.

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 18-07-02 22:16

Hej Ammitz,

hvilken browser, styresystem og version bruger du?

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : Ammitz

Dato : 18-07-02 22:19

Microsoft Internet Explorer 6.0, og den kører ellers fint men hvorfor understøtter den ikke 'Frames', - er det noget jeg bare ikke har klikket rigtigt af?
Ammitz

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 18-07-02 22:24

Det gør den også. Hvad er dine indstillinger i :
funktioner -> internet indstillinger -> fanen avanceret ?
Ja jeg ved godt at den er lang.

Kommentar
Fra : Ammitz

Dato : 18-07-02 22:41

Gennemsyn: 11+18 er ikke krydset af.
Understreg Hyperlinks: er altid krydset.
Ud af de næste 6 er nr. 3 og nr 5 ikke krydset.
Ingen er krydset under hjælp til handicap.
Http 1.1 indstillinger: nr. 2 er ikke krydset.
Microsoft VM: alle er krydset.
Multimedier: 5+7+9 er ikke krydset.
Sikkerhed: 1+5,6,7,8+12 er ikke krydset.
Under søgning er kun den første krydset.
Udskrivning: er krydset.

Ammitz

Kommentar
Fra : Ammitz

Dato : 18-07-02 22:45

Gennemsyn: 11+18 er ikke krydset af.
Understreg Hyperlinks: er altid krydset.
Ud af de næste 6 er nr. 3 og nr 5 ikke krydset.
Ingen er krydset under hjælp til handicap.
Http 1.1 indstillinger: nr. 2 er ikke krydset.
Microsoft VM: alle er krydset.
Multimedier: 5+7+9 er ikke krydset.
Sikkerhed: 1+5,6,7,8+12 er ikke krydset.
Under søgning er kun den første krydset.
Udskrivning: er krydset.

Ammitz

Kommentar
Fra : Ammitz

Dato : 18-07-02 22:46

Undskyld, - jeg fik afsendt samme kommentar 2 gange.
Ammitz

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 18-07-02 22:55

umiddelbart ser det ikke ud som om, at der er fejl i opsætningen.
jeg vil foreslå dig at du noterer dig indstillingerne og så gendanner standarder ved at klikke på kanppen nede til højre.
Virkede det ?

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 18-07-02 23:07

Hej Ammitz

Også jeg kører IE6 og får jævnligt den samme besked om, at min browser ikke understøtter frames.

Hos mig står beskeden under søgemaskinens links - altid de samme (fx HT´s), mens andre links, som også henviser til sider med frames, ingen "fejlmelding" afsætter.

Men når jeg så klikker på linket, lader siden sig altid åbne uden problemer.

De bedste hilsner
Rellom

Kommentar
Fra : Clausen

Dato : 19-07-02 06:22

Jeg har efter en nyinstallation kun opdateret til 5.5, fordi jeg brød mig ikke meget om IE6. Men ellers skulle den understøtte frames med standardindstillingerne.
Vil nærmest også gætte på at der er noget galt med den hjemmeside du ser på ellers prøv at afintallere IE6 og se om det hjælper.

Kommentar
Fra : Ammitz

Dato : 19-07-02 12:10

Nej, - nu er alle bud afprøvet, - men meddelelserne opstår stadig ved særlige sider. Så jeg er lige ved at tro på, at det er "modparterne" der har en fejl i opsætningen af siderne. Altså står jeg stadig hvor jeg stod, da jeg sendte mit spørgsmål ud med hvad jeg har stillet forkert?
Det er bare lidt ærgerligt at jeg ikke kan lukke disse sider op! - Men hvad, - før vi havde "Nettet" kunne jeg jo heller ikke få styret min nysgerrighed på denne måde.
Een af siderne er denne: http://www.ferienhauser.de
Ammitz

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 19-07-02 14:40

Hej Ammitz,

eh... det sidste link du har sendt på der freienhauser... ser også spjøst ud i min Browser og har ingen frames... selvom det ser ud til at den burde ha' det...

fik følgende meddelse
..." Error opening template file!
There is unfortunately an error with your provider trying to reach our address.
Please try any of the addresses below and then click on the flag of your language up left to get to the correct site.
Please also contact your provider and let them now their DNS problem. "...

det jeg så gjorde var at slette mine temporare internet filer... og åbnede siden igen... og så så den fin ud...

jeg plejer ikke ha' problemer med at få vist sider med frames og jeg bruger også IE 6.0... men prøv at lukke siden slette dine Temporare Internet filer... og så åbne siden påny...

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : Clausen

Dato : 19-07-02 15:51

Jeg har lige prøvet den med ferienhhauser og der var ingen problemer med frames i IE5.5

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 19-07-02 16:53

Hej Clausen,

jeg fik den også vist fint... men først efter jeg havde slettet temporare internet filer... så jeg ved ikke om det har været pga. det... eller om siden ikke kørte ordenligt... den første gang jeg var inde på den...

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : Ammitz

Dato : 19-07-02 21:00

Har nu også haft mulighed for at prøve efter de fjernede filer.
Jeg slettede alle Temporare Internet filer.
Jeg slettede alle temp filer.
Jeg tømte papirkurven.
Jeg opdaterede med vigtige opdateringer.
Jeg genstartede. - Men Nej min version 6.0 vil bare ikke.
Ammitz

Kommentar
Fra : Clausen

Dato : 19-07-02 23:11

>Ammitz:
Jeg tror ikke det har noget med at gøre om du sletter TemporaryInternetFiles.
Fordi de sletter sig jo selv og det samme med papirkurven.
Måske har du for lidt plads på harddisken???
Og IE6 fucks, det ved ja alle og enhver der har med microsoft at gøre.

Kommentar
Fra : Ammitz

Dato : 20-07-02 21:51

"""Og IE6 fucks""", det ved ja alle og enhver der har med microsoft at gøre.
"""ikke forstået"""
Ammitz

Kommentar
Fra : Ammitz

Dato : 20-07-02 21:55

Harddisk: 40GB anvendt 10GB denne HD anvendes ikke til jobs.
Til jobs har jeg yderligere en 40 GB HD.
Ammitz

Kommentar
Fra : Clausen

Dato : 21-07-02 07:32

Som sagt, så havde jeg også altid problemer med IE6. IE5.5 med SecurityPack virker derimod fint hos mig også på den tyske link, som du sendte Ammitz.
Prøv at afinstallere IE6, hvis det er muligt.
Tak for et godt forum og god søndag til alle på kandu!

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 14-09-02 21:19

Jeg har absolut ingen problemer i min MSIE 6.0. Jeg har også de nyeste opdateringer installeret :

Q321232 og Q323759

+ dem som ligger tilgængeligt hos MS.