/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
creamy
Fra : svampen_arne
Vist : 398 gange
1 point
Dato : 22-09-04 13:13

Creamy Har været til begravelser hvor der var mere gang i den end der er i dig
Så hva skal der dog ske med dig ??

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 22-09-04 13:31

Aner det ikke, men jeg vil dælme gerne have været med til de begravelser
du tænker på - det må siges at være fester jeg så desværre er gået glip af

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 22-09-04 14:17

B t i

Kommentar
Fra : svampearne

Dato : 22-09-04 14:46

Tror Creamy er Ruth Nielsen.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 22-09-04 15:04

Hvem er nu Ruth Nielsen????????

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 22-09-04 15:06

Jeg kom til at skrive nogle navne på andre svampeeksperter der skal med på min lørdagstur. Men da svampearne ikke har en døjt forstand på svampe eller svampeeksperter, kunne han jo ikke vide det.

Kommentar
Fra : svampearne

Dato : 22-09-04 15:28

Du har da ikke omtalt Ruth Nielsen søde arne og heller ikke Jens PederClausen

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 22-09-04 15:33

Så var det nok i en MSN! Men så har du nok bare læst det i dagens Herning Folkeblad, eller et af de andre steder turen har været annonceret.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 22-09-04 15:33

Hvad så Arne hvornår skal jeg så have skylden for at være svampearne mm.?
Din tro væbnerinde beskylder mig for lidt af hvert, bl. a. at have "sjukker" så jeg er ved at brede skuldrene ud så jeg kan bære det hele.
Egentlig morsomt at jeg også skal have skyld for, at ville ses på "toplister" når jeg deltager så lidt som jeg faktisk gør, men ind imellem får jeg point af nogen der er glade for lidt hjælp.
Egentlig også interessant at man skal dømmes på, at man ikke kan acceptere det "børnehavepædagogen" diskede op med fra datatilsynet, når nu IQ damen ikke ved en disse om hvorfor og hvilket baggrund jeg har for det.
For øvrigt lukker jeg lige igen så jeg kan komme ud i det friske vejr og lave noget nyttigt

Kommentar
Fra : svampearne

Dato : 22-09-04 16:06

BjarneD Forsæt du endelig dit gode *arbejde* her på kandu og lad blot arne og creamy være misunderlige. De er bare misunderlige.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 22-09-04 16:11

Vil du ikke godt fortælle den undrende Kandu-verden hvorfor du på denne måde "stjæler" det kælenavn The_Expert har givet mig, samt hvad meningen er med, at du begynder at underskrive nogle af dine indlæg nøjagtigt ligesom jeg?

Kærlig hilsen AJ

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 22-09-04 17:12

HALLÅ!!! følte lissom vi blev enige om at fryse svamperne ud????

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 22-09-04 17:34

Jo Siggy, men hvis man kan få lidt sjov ud af det hvorfor så ikke?
Der har sgu ikke været for meget sjov herinde på det sidste.
Har du lagt mærke til den rungende tavshed fra svampearne efter mit spørgsmål kl. 16:11.
Skal han bruge SÅ lang betænkningstid, har han virkeligt et problem.
Jeg ser nu også at han har oprettet en ny profil: Zleepy, for på den måde at kunne stille sig selv Biologi-spørgsmål.
Hvor dybt kan man synke?

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 22-09-04 17:57

Hør nu lige her BjarneBomStærk[hør]
Hvorfor henvender du dig til Arne angående et indlæg fra MIG skrevet til DIG i en helt anden tråd?!?

Var det ikke mere fair, at du konfronterede mig - når og hvis du er utilfreds med mine indlæg. Det er sq da en underlig adfærd du fremviser, men du er tilgivet Bjarne. Har nemlig luret, at du efter dette (mit) indlæg vil påstå, at jeg svarer på Arne´s vegne, men det kan du godt stoppe et vist sted hen. Bevares du spørger godt nok Arne om, hvornår han har tænkt sig at beskylde dig for at være svampearne, men når du samtidig i dit indlæg bruger ord som; sjukker, tro væbnerinde, toplister, børnehavepædagog, datatilsynet, IQ damen, så er det jo mig du gerne vil ’råbe’ op – da både du og jeg ved, at alle disse ord relaterer til et indlæg jeg har skrevet og ikke Arne.

Desuden er IQ damen slet ikke børnehavepædagog, men derimod
socialpædagog - med stor interesse for de psykologiske skygger, som visse personer slæber rundt på

At du nu fremturer med, at jeg er Arne´s tro væbnerinde kan du fisme godt pakke væk igen!. Jeg sidder dog ikke som Dova, holniels, bentjuul, per_lakrids, eddie_skov, the_expert og alle mulige falske svampearner og bakker op omkring en enkelt profil herinde. Faktisk behøver Arne slet ikke mig til at svare for sig! Det klarer han nemlig på glimrende vis selv og eneste grund til at du kan kæde Arne og mig sammen er at din ’ven’ eddie_skov gik over stregen med sine svinske kommentarer.

Jeg tror (læg mærke til ordet tror), at grunden til du skyder efter mig ved at kalde mig Arne´s tro væbnerinde er fordi du godt kan se sammenhængen i min påstand om at mange plaprer dig efter munden. Lad dem dog! det er jo ikke dig der til grin, med mindre det altså er dine egne profiler der plaprer

Og for lige at få tingene på det rene - så har jeg vist aldrig påstået, at du ikke er en seriøs og dygtig kandusvarer. Det jeg har udtalt mig om - handler alene om det faktum, at hverken du eller andre har ret til at gøre jer til dommere over andre kandubrugere, der ikke med samme iver kaster sig over alt hvad der rører sig herinde. Hvad karakteriserer i øvrigt en seriøs kandubruger Bjarne?! Er det når man som Dova figurerer i 19 spørgsmål ud af de 25?! Eller kan det tænkes at de profiler som kun er online en gang imellem også kan levere gode svar, selvom det så selvfølgelig ikke bliver så tydeligt, som hvis de sad her hele dagen?!

Jeg har før fortalt dig, at det ikke kommer dig ved, hvor og hvordan jeg opnår mine point! Om så fandme ’alle’ mine sølle 3763 point var opnået i kategorien smalltalk, så ville det stadig ikke vedkomme dig. Mind your own business - når det kommer til hvordan og hvorledes folk har opnået deres skide point. Kan du ikke lide der findes en kategori der hedder smalltalk så fatter jeg ikke, at du abonnerer på emnet, men det er måske for at opretholde din afsky for visse personer

//Creamy

Kommentar
Fra : dova

Dato : 22-09-04 18:47

Ja creamygirl
Jeg bakker sgu op om andre profiler når jeg synes det er relevant og seriøst.
Bl.a. per_lakrids' kommentarer i dag, som jeg kan tilslutte mig 100 %
Du sidder f...... bare og kvækker op mod den ene og den anden i et ynkeligt forsøg på at gøre dig selv interressant.
Og fatter ikke, at du ikke selv er en skid bedre end de seriøse brugere herinde, som du har set det som din fornemste pligt, at latterlig- og sygegøre.
Og typisk er det, at du som regel først dukker op med dine "psykologiske" betragtninger langt nede i trådene, når du lige tror du har lavet "patentanalysen" på hele problemet, og de brugere der har deltaget.
Du ved ikke en skid om, hvor længe jeg f.eks. tilbringer herinde, og om jeg så deltog i samtlige spørgsmål, vil jeg lige sige, at det overhovedet ikke er noget der angår dig, og vil gerne bede mig fritaget for dine analyser i den forbindelse.
dova

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 22-09-04 18:54

Men den her læser af underholdende indslag - for det kan sgu da kun være for sjov, er børnehavepædagog - oven i købet i en gruppe hvor ingen af børnene er over 3 år!
Jeg ved ikke, hvorfor det føles som at tage arbejdet med hjem, når man læser den her tråd (og de andre i samme stil), Men jo - 3-års børn er skægge, de er umiddelbare, de har ikke lært "takt og tone" endnu og de siger hvad de mener......, så jeg kan forfærdeligt godt lide dem
Sikkert derfor jeg alligevel læser alle mystiske tips og indlæg - må være min mystiske sans for humor.......
Bliv ved Creamy - nogen er nødt til at give svar på tiltale somme tider.
Mvh Ripley

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 22-09-04 19:11

TheRipley -> Hvor har dog ret, i hvertfald i din sidste sætning. Der er SÅ mange herinde der i ren behagesyge blot snakker hinanden efter munden. Det ka' man i hvertfald ikke anklage CreamyGirl for.

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 22-09-04 19:25

Det har jeg da også i noget af det andet - bryd sammen og indrøm
Men tager bestemt hatten af for Creamy's svar - de er da ærlige og udtryk for hendes egen mening.
Vh Ripley

Kommentar
Fra : Paranoia

Dato : 22-09-04 19:28

så er per-lakrids nok den samme som dova*GG*
noian breder sig.

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 22-09-04 19:34

Og sludder, jeg hører til blandt dem, der har fået gode velovervejede råd af Dova, hende kan vi heller ikke undvære her - stop nu det "Paranoia" - men hvis navnet er lavet til lejligheden, så har du alligevel været ret hurtig

Kommentar
Fra : svampearne

Dato : 22-09-04 19:42

Vil du ikke godt fortælle den undrende Kandu-verden hvorfor du på denne måde "stjæler" det kælenavn The_Expert har givet mig, samt hvad meningen er med, at du begynder at underskrive nogle af dine indlæg nøjagtigt ligesom jeg?

Jamen søde Arne læs dog min profil.
Varme Hilsner SA

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 22-09-04 19:52

svampearne -> Den ændrer du jo lige så ofte som du ændrer profilnavn. Og hvis din 19:42 var ment som et svar på mit sprøgsmål 16:11, så har du stadig ikke svaret. Og at det skulle ta' dig 3½ time at finde på det "lamme" svar, viser da størrelsen på DIN IQ (eller mangel på samme)

Morer mig stadig over Hr. Mange Profil's ynkværdige forsøg på at efterligne en Kandu'er.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 22-09-04 21:10

Hmm; pas nu på blodtrykket Dova! ved du ikke, at det systoliske og diastoliske tryk helst ikke må overstige 150/90

Just let it all out my dear. Du er slet ikke nødvendigt at skrive f..... skriv du bare hele ordet fandme fandme fandme! det er der vist ingen der dør af

//Creamy

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 22-09-04 21:22

Creamy -> Din Satans Bitch. Fucking nice at høre fra dig. Du skal satanmig ikke komme her og lære ordentlige folk at bande og sværge. Og med hensyn til dova's blodtryk, er det heller ikke noget der hverken vedkommer dig, eller du på nogen skide forbandet måde har ret til at blande dig en hujende fis op I.

Sådan dova, BjarneD, svampearne, svampe_arne, The_Expert, Eddie_Skov, Zleepy o.s.v. NU ER DER SVARET.

ER jeg ikke bare Fucking, o.s.v. hjælpsom?

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 22-09-04 21:38

Hjælpsom?! - Det er du da helt bestemt Arne
Har forresten vundet en ko. Hvad skal vi kalde hende?!

http://www.skumlernet.dk/vks/img/cows/COOLCOW.GIF

//Creamy the B.I.T.C.H ( babe in totally control of herself )

Kommentar
Fra : dova

Dato : 23-09-04 00:57

Arne
Din kommentar 21:22 er sgu noget af det mest fornuftige der er kommet fra dig
(Lige undtaget hvis det er seriøse spørgsmål du har besvaret.)

Paranoia
Du er da vist ret ny herinde. ( under det navn i det mindste)
Jeg har i hvert fald ikke haft (måske) fornøjelsen af at "hilse" på dig tidligere

mvh dova

Kommentar
Fra : dova

Dato : 23-09-04 01:02

Og jo, jeg fattede godt humoren/ironien/sarkasmen i din måde at udtrykke dig på.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 23-09-04 01:14

Creamy -> Har jeg ikke svaret på det i en anden tråd? Men pyt, for dig gør jeg det gerne igen: Den ko du har vundet er med garanti STÆRK Partitioneret. (Opdelt i mindre enheder) (Troede at Molo havde forklaret det ord?). Patsy står bagved og vil gerne Ko-operere: MUHzzFNYzz. Skal hilse ar sige at det betyder: Fy Fy Skamme: Man kan da ikke vinde en KO. (Jeg ved godt at du har tænkt dig at (hvisker: spise den). NEJ sælg den, ellers vil jeg ha' Patsy på nakken majet længe. Jeg ælsker den ko, men hun er fandenmig tung.

Kommentar
Fra : molokyle