/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Hjemmeside domæne
Fra : LoneS
Vist : 439 gange
100 point
Dato : 15-09-04 20:51

Hejsa alle sammen
jeg kunne godt tænkte mig at høre hvad for et godt domæne i har og om i er
glade
for det og sådan.
jeg selv har webbyen.dk men jeg syndes at den er tit nede og man ikke kan komme
ind og lave noget enes hjemmeside
jeg søger og et domæne som ikke er for svært at finde ud af
da jeg ikke er en ørn til den med hjemmesider
Hilsen LoneS
www.stalengel.webbyen.dk

Kommentar
Fra : BarsKill

Dato : 15-09-04 21:08

Hej Lone
Jeg bruger MS Frontpage, og har min hjemmeside www.karstenbille.dk hos B-one for 9 kr. om måneden. Jeg har aldrig oplevet problemer, og deres services med forwarding, opsamling af mails, statistik mm fungerer rigtig godt og smertefrit.
Hvilke fordele har du i webbyen?
Mvh Karsten

Kommentar
Fra : BarsKill

Dato : 15-09-04 21:10

PS Jeg kan se det er problematisk: Jeg kan ikke komme ind til din side

Kommentar
Fra : LoneS

Dato : 15-09-04 21:20

Hej BarsKill (Karsten)
ja der kunne du selv se **GG** jeg vil næsten sige at man skal være heldig
for at kunne komme ind på min hjemmeside
jeg søge et domæne som ikke er for svært for mig og finde du af
for så ved jeg at jeg vil opgive på forhånd
hilken fordele jeg har på webbyen.dk lige pt kan jeg kunne komme i tanke om
en ting det er at det er ski.. lidt at lave en hjemmeside der **SS**
men jeg hare stadigt 150 dage på webbyen.dk
så skal jeg have fundet ud af om jeg vil blive eller skifte til en anden domæne
som jeg kan finde ud af
Hilsen Lone

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 15-09-04 21:33

Wow!! Endnu en gul hjemmeside Barskill! Jeg har det sådan at jeg ser gul i flere minutter efter jeg har været inde på en sådan! Er der ikke andre farver man kan vælge?
Undskyld jeg blandede mig uden egenligt at komme med noget Lone Desværre kan jeg ikke komme ind på din hjemmeside!

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 15-09-04 21:49

Til Lone
Jeg er lige begyndt med B-one 9-kr pr mdr
jeg bruger frontpage da jeg temmelig ny i det her med computer, statestik under tælleren har fra andet sted
www.erikogco.dk
jeg er meget tilfreds med B-one

Kommentar
Fra : jolene

Dato : 15-09-04 21:52

Hej lone
Jeg har selv en hp på webbyen www.dorthes-univers.webbyen.dk jeg kender til dine problemer med webbyen, det er træls, jeg har også søgt efter andre muligheder, men så bliver det en helt anden pris, jeg har også prøvet en anden type, men det er ikke så nemt som den vi har, så jeg har indtil viderer bestemt mig for at blive på webbyen.

Kommentar
Fra : Marchwitz

Dato : 15-09-04 21:56

Jeg har prøvet lidt forskelligt med hensyn til webhoteller,
men jeg er hvergang endt med www.b-one.dk
Det er nemt, billigt, på dansk, masser af plads og alt det tilbehør man kan få brug for, incl. en rigtig god webmail.
Eneste minus ved b-one er deres support, den foregår pr. e-mail med en garanteret svartid på 24 timer. De 24 timer holder, men det svar man får kan af og til godt være mangelfuldt. Så må man supplere med et ekstra spørgsmål og ekstra ventetid på svaret. Jeg kan dog godt leve med den relativ beskedne service når nu webhotellet kun koster 11-12 kr. pr. måned. Og så er det nu heller ikke så tit jeg har haft brug for supporten.

Min konklusion er:
Ud med de gratis og de dyre webhoteller og ind med de billige. Som f.eks. b-one

M.v.h.
Kim

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 15-09-04 22:12

Jeg ser http://www.stalengel.webbyen.dk/ fint. Flot.

Accepteret svar
Fra : ferik

Modtaget 100 point
Dato : 15-09-04 22:51

Lone !
jeg har lige været inde på http://www.stalengel.webbyen.dk/
Jeg er IMPONERET. virkelig flot
ikke fordi jeg er særlig interesseret i rotter

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 15-09-04 23:52

Det er da en flot hjemmeside du har,jeg har da også en i webbyen,
men din er da rigtig flot,måske jeg skulle tage mig lidt sammen,men
jeg tror lige rotterne kommer til at vente lidt.
Hilsen Keldd.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 15-09-04 23:55

Jeg kan da også se de flotte sider, selvom rotter nok ikke lige er mig.
http://www.stalengel.webbyen.dk/

Kommentar
Fra : BarsKill

Dato : 16-09-04 07:51

Hej Lone.
MON ikke det er en flot side du har lavet - idag kan jeg også se den...
Og du siger du ikke har forstand på det....Hvordan så med os _rigtige_ novicer
KH Karsten

Kommentar
Fra : snortop

Dato : 16-09-04 08:55

Hvis du har problemmer med at finde et webhotel kan du måske finde et her
http://www.find-webhotel.dk/

Men jeg forslå et som b-one.net som har frontpage.
Det er nemlig nemt at bruge.
Det er WYSIWYG (What You Se Is What You Get) program. Man skal ikke kende meget til Hjemmeside programmering for at kunne lave en hjemmeside.
(Det bedste er nok at bruge dreamweaver)

Hvis det også SKAL være gratis kunne det jo være http://www.tripod.com de tilbyder også frontpage extension.

Og det er da allesammen flotte sider i har lavet

Så vil jeg da også gøre lidt reklamme for min
http://www.fam-boesgaard.dk
Den er bygger op på noget der hedder postnuke på b-one

/snortop

Godkendelse af svar
Fra : LoneS

Dato : 16-09-04 15:56

Tak for svaret ferik.