/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Til dabj
Fra : ans
Vist : 478 gange
300 point
Dato : 12-09-04 13:14

Ja dabj, jeg har egentlig ikke et spørgsmål. Det glæder mig at du fik 5 * for dit tip.
Der må være grænser for, hvad man må skrive på kandu. Kandu fjerner spørgsmål, når det drejer sig om uddeling af point. Det spørgsmål, som du henviser til burde også fjernes.
Det er med vilje at dette er i kategorien "kandu", det er det, som "kandu" læser.
Indlægget her må godt bruges, som en smalltalk, men det er dabj, der får point, da jeg ikke fik muligheden for at bedømme tippet http://www.kandu.dk/dk/tip/8985

Hilsen ans

Kommentar
Fra : dova

Dato : 12-09-04 13:21

Hej vil bare sige, at jeg også mener det spørgsmål var under lavmålet.

Forresten, ans, så er det længe siden jeg har haft grineflip, som over det citat du kom med i aftes om
kælefisken

dova

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 12-09-04 13:23

Ans du har været med så længe, at du burde vide, at man ikke kan tie uforskammetheder ihjel.
Der vil altid være nogen der elsker den slags og hvis vi ser tilbage på Ram2 og Fridaflips uforskammetheder, så er der endda nogen der stadig giver udtryk for, at de savner det.
Jeg beklager, at Eddie har skiftet fra bidende ironi og til rendyrket uforskammethed for ind imellem kan der godt være brug for lidt sarkasme, men det der står jeg ikke model til og det har jeg så på en, efter egen mening, kultiveret måde givet udtryk for. Det pågældende tip sætter spørgsmålstegn ved mit indlæg og det kan ikke være rimeligt.

Bjarne

Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-09-04 13:30

BjarneD

Jeg har været med et stykke tid. Der sker mangt og meget her på kandu. Du skal da ikke beklage "known" som et eller andet for noget som helst. Sarkasme kan altid bruges, men i dette tilfælde er der ikke tale om sarkasme.

>dova

Arne er jo et naturmenneske, han kunne bare have taget lange bukser på, så var der ikke blevet til på gulvet

Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-09-04 13:31

"svinet til på gulvet"

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 12-09-04 13:48

Jeg var heldig, at give tippet 5*
Nu er BjarneD jo ikke 'My best friend' og jeg risikerer derved at blive sat i bås som een af dem, der ikke for alt i verden er med på at udelukke mennesker med et andet sprogbrug end flertallets. ( Ram2 og Fridaflip)

Jeg mener der er flere måder at skrive og formidle et budskab på - end blot at ligne hinanden, og ironi og sarkasme skal der være plads til. Derimod finder jeg eddie´s, the_ekspert´s m.fl som direkte ulækker og ikke spor morsomt at læse - ikke fordi det er mig han omtaler (couldn't care less) men mere fordi det grænser til hvad for syge tanker manden indeholder.

Jeg har svært ved at se, hvad Bjarne mener med, at tippet sætter spørgsmålstegn ved hans indlæg. Dit indlæg Bjarne! er jo som du siger et 'kultiveret' svar - så det mener jeg ikke du har ret i.

//Creamy

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 12-09-04 13:51

Hej Ans

Jeg mailede til Kandu.dk om at slette spørgsmålet for en times tid siden, så nu må vi se om de gør det Vi kan jo kun håbe, for jeg syntes ikke det er OK at lave sådan en tråd.

// Toupie

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 12-09-04 14:09

Hej alle,nå fjolset fører sig stadig frem,dumt.
ans,jeg så lige efter i arnes profil,hvor du påstår der er en stavefejl,der er da ingen stavefejl,hverken de danske eller engelske gloser ha ha ha .
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 12-09-04 14:11

Kandu besvarer jo ikke mails, så din gerning er sikkert spildt Toupie

Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-09-04 14:12

> Toupie

Selv synes jeg, der må være grænser for, hvad man må skrive om en anden bruger her på kandu. Det er jo tidligere set at brugere er blevet forvist fra kandu. Det samme burde ske i dette tilfælde. Men som man jo kan se, er der brugere, der kommer med svar til spørgsmålet, det kan godt nok irritere mig lidt.
Håber på at du får noget ud af din henvendelse til kandu.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-09-04 14:15

> Keldd,
Hvis Arne ikke har rettet fejlen inden for de sidste par minutter, så er den der stadig, men kigger lige efter.
Måske har du Keldd fået for mange svampe fra Arne, så du ikke kan finde fejlen

Accepteret svar
Fra : dabj

Modtaget 310 point
Dato : 12-09-04 14:16

->BjarneD
Jeg giver dig ret i, at man normalt ikke kan tie den slags ihjel, men for det meste opstår den slags jo i løbet af en tråd, denne gang er der tale om at ÅBNE en tråd i den tone, og det mener jeg man bør undgå at reflektere på,--det hjælper i hvert fald ikke at tage til genmæle.

->ans-Toupie
Det burde fjernes, men lad os nu se
Mvh
dabj

Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-09-04 14:22

>Keldd

Arne har nu rettet sin stavefejl , men jeg har en kopi af fejlen

> dabj

Jeg vil også skrive til kandu, jeg synes dette er meget overskridende af, hvad man må her på kandu.

Hilsen ans

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 12-09-04 14:23

Hvad ans,du tvivler vel ikke på mig?På den anden side kan jeg godt lide svampe,og har talt med arne een gang i dag,
og ja det kan da godt være han nævnte han havde rettet fejlen,ha ha ha .
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 12-09-04 14:27

Jeg tror godt jeg kan huske stavefejlen, ans.
Var det ikke noget med et manglende "l" i et af ordene?

Hva´ så Keldd, hvordan går det med din stakkels plagede ryg i dag?
"Hr. dova" ligger også med "hold i ryggen" og piver
Men alligevel ikke mere, end at han vil på arbejde i aften. Så jeg har ikke så ondt af ham

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 12-09-04 14:28

->BjarneD
Nærlæste lige dit indlæg 13:23
Det var absolut ikke for at miskreditere dit indlæg at jeg skrev omtalte tip.
Hvis du mener det, har du min uforbeholdne undskyldning.
Mvh
dabj

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 12-09-04 14:31

dova -> Der stod Gillwel det staves Gilwell

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 12-09-04 14:37

Hej dova,der var et"|" for meget,jeg kunne ikke se det for jeg kendte ikke ordet,eller det var vist et navn.
Min ryg har det næsten fint,og så vil jeg altså kun ha` du har ondt af mig, ahr klap ham lidt,det er jo din mand.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 12-09-04 14:42

Jamen så manglede der ikke et l eller var et for meget
Det stod bare på den forkerte plads.
Tja, det ka´ jo smut´ det skidt

Har du sendt kælekoen på aflastning i dag, arne

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 12-09-04 14:45

Den har fået staldarrest, den gris.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 12-09-04 14:48

Jamen Keldd
Jeg har da også lidt ondt af dig, for jeg synes nok, at jeg kan udlede af de "hjemlige" grimasser og udbrud, at det ikke er særlig sjovt.
mvh dova

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 12-09-04 14:51

Er der nogen der har en ide til hvordan man laver pottetræning med en kæleko?

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 12-09-04 14:54

dova,du er så sød kYYYYYYYYYYYYYYYYYs kys.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 12-09-04 14:57

Keldd

Kommentar
Fra : dova

Dato : 12-09-04 15:00

Arne
Jeg kan kun råde dig til at finde en side der hedder Dyrebrevkassen.dk
Der kan du muligvis få svar på spørgsmålet om grisen ØH, nej. Kælekoen der er en gris
Underligt, for en kælegris der s..... på gulvet, bliver jo ikke til en ko, men vedbliver at være en gris

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 12-09-04 15:36

dabj 14.28>> Undskyldning unødvendig da vi sikkert er meget enige. Det var en lille provokation (fra min side) da man jo kan håndtere problemer på flere måder.

Hilsen
Bjarne

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 12-09-04 15:38

Gad vide om man kan få en kæleblåhval til sit badekar?

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 12-09-04 15:49

Og hvor har i 2 så været henne hele dagen?Har I en god undskyldning??Eller har i bare dalret rundt,og ikke lavet noget fornuftigt???
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-09-04 16:08

> dova
Mit citat var nu mere beregnet på en "kæleko" gad vide om han nogen sinde slipper af med "kælekoen"
Han har da fået rettet sin stavefejl

Når dette indlæg "glider" ud af seneste 25 bliver det lukket.

Hilsen ans

Kommentar
Fra : dova

Dato : 12-09-04 17:01

Ans> ja, jeg ved godt med kælekoen, men beskrivelsen af kælefiskens manglende begejstring var bare helt i top.

tedd hvis badekarret er stort nok så er der vel intet problem i det

Godkendelse af svar
Fra : ans

Dato : 12-09-04 18:59

Tak for svaret dabj.

Dit tip fortjente de 5*, som det fik.

Hilsen ans

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 12-09-04 23:51

Vil bare lige informerer om, at jeg har fået mail fra Kandu.dk om at omtalte tråd + bruger hermed er fjernet fra kandu

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 12-09-04 23:55

Tak Toupie

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 12-09-04 23:57

Må hellere tilføje at jeg kun bad om, at tråden blev slettet - IKKE brugeren, så at de har valgt at smide eddie_skov helt ud, er deres egen vudering.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 12-09-04 23:59

Så lidt Creamygirl

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 13-09-04 00:04

Kunsten at henvende sig til Kandu og få svar!!

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 13-09-04 00:08

Skal jeg skrive en bog om det??!!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 13-09-04 00:09

Ja gider du ikke søde Toupie

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 13-09-04 00:10

Nope hvis jeg skulle skrive en bog skulle det være om folks reaktionsmønstre

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 13-09-04 00:13

Jeg har ingen reaktionsmønster, kun attitude

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 13-09-04 00:14

Sov godt og drøm sødt

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 13-09-04 00:16

ILM P....r hehe

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 13-09-04 00:16

Attitude ja - og sikken én

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 13-09-04 00:19

Behøver bare at sige ordet attitude og så kommer Paulov refleksen!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 13-09-04 00:20

Positiv som negativ

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 13-09-04 00:23

Nå nu kommer min paulovrefleks. Sopranos på TV2

Kommentar
Fra : dova

Dato : 13-09-04 00:32

Hæhæ, gad vide om de også har fjernet hans andre profiler herinde

Kommentar
Fra : frieda

Dato : 13-09-04 08:09

Jeg skrev og bad om at få ham smidt ud.
Har modtaget venligt svar fra KanDu

Frieda

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 13-09-04 19:09

Tror ikke profilen er smidt ud alligevel - eddie_skov skulle jo være den samme profil som the_expert og han er stadig iblandt os

http://www.kandu.dk/dk/spg/49267

Kommentar
Fra : ans

Dato : 13-09-04 19:19

Det har jeg set, men er det den samme

Frieda skriver heller ikke, hvad der stod i det venlige svar.

Jeg blev tilfreds med at spørgsmålet blev slettet.

creamygirl, der kan du bare se, hvor meget brugerne tænker på hinanden. eddie_skov gik over grænsen i sit sidste indlæg.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 13-09-04 19:51

Som allerede nævnt, er jeg ikke tilhænger af, hverken at udelukke, eller fratage folk deres ytringsfrihed, men du har ret i, at det sidste indlæg fra eddie_skov var for groft.
Det var ikke almindeligt drilleri, eller ironi/sarkasme om du vil - men et decideret ulækkert indlæg, som fortjente at blive ignoreret og slettet. Både eddie_skov og the_expert har i flere tråde gået efter min person uden dog at overskride mine grænser for, hvad jeg mener er rimeligt.

Bl.a her: http://www.kandu.dk/dk/spg/47788
http://www.kandu.dk/dk/spg/47958
http://www.kandu.dk/dk/spg/47981
Alle er dog harmløse, og vist mere et forsøg på at provokere..

Og ja Ans, the_expert = eddie_skov. I en tråd er han trådt frem med begge profiler. Først som the_expert, for at tilsvine én som jeg desværre ikke husker hvem var. Efter gentagne opfordringer til at give sig til kende, kom det så frem, at han også er eddie_skov.

Kan ikke finde tråden, men leder videre

//Creamy

Kommentar
Fra : dova

Dato : 13-09-04 20:23

Jeg tror det var BjarneD han var ude efter den gang, men jeg tror så ikke at han er slettet, for hans profil står der endnu, og det gør den ikke på de andre 3 der er kylet ud for en tid siden.
mvh dova

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 13-09-04 20:28

Jeg forstår slet ikke noget af det du skriver Dova?!
En ting er sikkert - det var IKKE BjarneD han var ude efter - det er jo netop ham han hele tiden har fremhævet som en god kandu bruger

Hvilke tre profiler, er det du ikke kan finde?! jeg er slet ikke med...sorry

Kommentar
Fra : dova

Dato : 13-09-04 20:29

Det var dette spørgsmål som the_expert oprettede for at hakke på arne jakobsen, og så blandede BjarneD og Keldd sig i hvem expert er.
www.kandu.sk/dk/spg/47601
mvh dova

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 13-09-04 20:32

Nu fik jeg lige et klart øjeblik
Du mener Zonker, Ram2 og Fridaflip. Jo deres profiler er her stadig. Jeg kan i hvertilfælde finde dem. Mener du i stedet, at de ikke figurerer på top 50 listen så er det måske rigtigt. Har ikke kigget efter!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 13-09-04 20:36

Jep! det var Arne der dengang fik øretæver - både for at være pointluder og mistanke om dobbeltprofilering. Sikke dobbeltmoralsk at være

Kommentar
Fra : ans

Dato : 13-09-04 20:38

Profilerne eksisterer, men deres point er fjernet.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 13-09-04 20:39

Fjernet fra top 50

Kommentar
Fra : ans

Dato : 13-09-04 20:41

Men, da de tidligere nævnte brugere blev fjernet fra kandu, blev også dobbeltprofilerne fjernet.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 13-09-04 20:47

Jamen så kan det vel tænkes, at det alligevel ikke er den samme.
Sådan ligesom dengang arne prøvede at bilde nogen ind, at det var ham der var return

Kommentar
Fra : ans

Dato : 13-09-04 21:02

Det kan godt tænkes, at det ikke er den samme. Det er da også noget af en joke at bilde brugerne ind at man også er en anden bruger.

> dova

Jeg fik selv et grineflip over kælekoen/fisken. Det passede bare så godt til den tråd.
Nu må vi jo se, om der i den kommende week-end bliver brug for pletrensning

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 13-09-04 21:19

Kunne du ikke delagtiggøre vi andre i, hvorfor kælekoen/fisken passede så godt til tråden om rødvinspletter?! Ikke at det ikke var et morsomt indslag, men jeg har svært ved at se, at det ikke også ville have været morsomt i en anden tråd -
eller hva´mener du Dova?! Nu har du efterhånden nævnt denne detalje så mange gange, at det ikke er sjovt længere!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 13-09-04 22:37

Var lige inde på Dova's hemmelige link Til Creamy kan jeg kun sige Temper Temper girl

Kommentar
Fra : dova

Dato : 13-09-04 22:52

Hvad er det for et link der er hemmeligt tedd???

Creamygirl, nu var det ikke lige rødvinspletten der er skyld i, at linket passede så godt.
Det var arnes kæleko
og hvis den havde været nævnt i en anden tråd, havde citatet også været godt der
mvh dova

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 13-09-04 22:54

Hva´er der galt i at besidde temperement Tedd?!
Kan man udtrykke sin mening uden at nogen bliver direkte forulempet, kan jeg ikke se nogen grund til at lade sig pisse på

Hop lige over i Molo´s tråd fra tidligere på dagen.
Han har sq vilde planer med dit hjem

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 13-09-04 22:56

Dova--> prøv lige at klikke på dit link - det virker ikke

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 13-09-04 22:59

Ved ikke, hvorfor der har sneget sig et sk. med i dit link,
men det er ret nemt at fjerne
http://www.kandu.dk/dk/spg/47601

Kommentar
Fra : dova

Dato : 13-09-04 23:06

Årh for f...... da, en "tyrkfejl"

Ja, jeg tror nu tedd betænker sig en ekstra gang hvis han finder ud af hvilke planer molokyle har med "hjemmet med snabelsko".
Jeg foreslog engang at få lov til at låne hans køkken, bare i en time, men det blev ikke kommenteret

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 13-09-04 23:13

Når du henter links - markerer du så ikke og taster ctrl c - for derefter at indsætte ved at taste ctrl v ?!?!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 13-09-04 23:15

Undrer mig over hvor jeg er i alt den kaminpassiarsildekysningkyllingeleg??? Fik forøvrigt lige gasset en fårekylling i dag, som har holdt mig vågen de sidste 2 nætter!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 13-09-04 23:19

creamygirl

Dit spørgsmål om rødvinspletten udviklede sig til smalltalk, men du fik seriøs hjælp. Det havde nu ikke været nødvendigt at købe danskvand.
Vi opfatter jo på forskellig vis de indlæg, der kommer. Da Arne fortalte om sin "kæleko", der havde skidt på gulvet og du samtidig sammenlignede den med en "tissemand" og jeg fandt citatet, så fik jeg grineflip.

Det var da en meget underholdende tråd.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 13-09-04 23:26

Du er i den lokale brugs efter øl
Øhm; hvordan gasser man en fårekylling?!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 13-09-04 23:31

hehe! jeg fik da også grineflip - endda op til flere gange.
At vi opfatter forskelligt viser sig tydeligt i mange tråde, og jeg spørger også kun fordi Dova blev ved og ved at nævne det. Troede jeg måske var gået glip af noget, og det er jo aldrig rart

Tak for idag

Kommentar
Fra : ans

Dato : 13-09-04 23:39

Det er fordi dova ville vide, hvor jeg havde citatet fra, tror jeg nok

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 13-09-04 23:45

Man låner en dåse insektspray fra naboen, og så går man eller efter lyden af fårekyllingen. Når man har lokaliseret dens ca. værested, tømmer man dåsens indhold, skynder sig derefter udenfor, hvor man opholder sig ½ time til giften er forduftet! Så kan man bare håbe fårekyllingen osse er forduftet

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 13-09-04 23:47
Kommentar
Fra : tedd

Dato : 13-09-04 23:49

Øh det var egenligt det her link jeg ville sende http://www.pegebogen.dk/dyr/a_cricket.asp

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 13-09-04 23:51

Anede godt nok ikke en fisk kunne sige noget!! Må til at læse nogle flere pegebøger!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-09-04 00:07

Er denne tråd blevet en hot, da jeg selv har stillet spørgsmålet, kan jeg ikke se det. Meeen jeg har fået returpoint.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 14-09-04 00:17

Man får altid returpoint hvis nogen køber svaret. 10 % af pointbeløbet hver gang, men man kan max få det halve antal tilbage.
Men jeg gav point for at få det åbnet igen, fordi nysgerrigheden gjorde, at jeg skulle læse de nye kommentarer
mvh dova

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-09-04 00:31

Dova, det ved jeg godt, men jeg kan ikke selv se om det er blevet en "hot" Jeg har fået flere gange returpoint til dette spørgsmål. Jeg har altid troet, når halvdelen af point var kommet retur, så blev det til en "hot"
Kan du se om det er en "hot" ?

Kommentar
Fra : dova

Dato : 14-09-04 01:16

Hov
Jeg havde skrevet en kommentar, men den er blevet væk.
Nå, men det er ikke en hot.
Det skal du også selv kunne se hvis du går ind i din historik.
Da kan jeg da med mine spørgsmål der er "hotter"
mvh dova

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-09-04 01:45

>dova
Er det spørgsmål, som du selv har stillet, der er blevet en "hot"

Kommentar
Fra : dova

Dato : 14-09-04 10:55

Ja, det er 4 af mine egne spørgsmål der er "hot"
mvh dova

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 14-09-04 13:24

Det med, hvornår et spørgsmål bliver til en hot har vist ikke noget at gøre
med returpoint. Hos mig selv kan jeg se, at spørgsmålet med 'rødvinspletter'
er en hot, men derimod er mit spørgsmål 'Til Ans' ikke blevet det - og det
selvom jeg VED at det er købt 5 gange. Mon ikke det i stedet hænger sammen med, hvor ofte spørgsmålet bliver åbnet?!?. Er det tilfældet og man gerne vil have bestemte spørgsmål til at blive hotte -
så skal man blot åbne dem rigtig mange gange

//Creamy

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 14-09-04 13:33

Hmm; har I aldrig funderet over - om det kun er de første fem, der skal betale for at få adgang til et lukket spørgsmål?!
Er det tilfældet, vil jeg fremover se om jeg kan beherske mig i min egen nysgerrighed. Tålmodighed koster jo ikke noget

Og hvorfor kan man ved tips se, hvor mange der har læst dem?!
som om det er interessant

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-09-04 18:25

Et spørgsmål bliver gratis 2 måneder efter, det er lukket. Emesen har tidligere lavet en test.

Dette spørgsmål har jeg også fået returpoint for 5 gange, det maximale. Så skal det åbenbart købes flere gange før det bliver en hot, men det er så ikke brugeren, der får point.

Måske er eddie_skov og the_expert den samme. Det er da samme udtryksmåde, som the_expert bruger i dag.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-09-04 18:27

Dette spørgsmål http://www.kandu.dk/dk/spg/49009 har fået en hot, men koster stadig point.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 14-09-04 19:33

Så scorer kandu altså selv point, hvor morsomt
the_expert er den samme som eddie_skov. Håber han morer sig