/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Kode Husker
Fra : amc
Vist : 1078 gange
50 point
Dato : 06-09-04 12:19

Er der en der ved om man kan få et program til at huske koder lidt som Roboform bare det er gratis

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 06-09-04 14:31

Jeg har lavet et Windows-program, hvor én af faciliteterne er en Link's-side med op til 48 Links. Programmet handler mest om Svampe, men gider man ikke det kan man jo blot nøjes med at anvende nogen af de mange andre muligheder programmet tilbyder. I Links-modulet kan man indtaste sit kodeord, der så gemmes i ClipBoarded når man kalder Linket. Når den kaldte side så spørger om kodeordet taster man blot Ctrl V.
Programmet er Freware for private og kan downloades på www.svampe.com under Projecter. Prøv det, kan du ikke li' det kan du blot slette det igen. Det bli'r ikke registreret i RegEdit og du kan slette det blot ved at slette Programmappen.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 07-09-04 11:33
Kommentar
Fra : Reg_man

Dato : 07-09-04 12:12

Jeg bruger et program "Password Keychain" der er gratis og fungerer rigtigt godt.

URL: www.nfxtech.com

Accepteret svar
Fra : okjk

Modtaget 50 point
Dato : 19-09-04 18:49

Hej. http://www.stoneware.dk/keykeeper/default.htm - følg linket til dette lille gratisprogram der kan det du efterlyser.
Mvh: Jk

Godkendelse af svar
Fra : amc

Dato : 29-01-07 08:43

Tak for svaret okjk.