/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Negetive svar = Jantelov
Fra : Luna0000
Vist : 377 gange
1 point
Dato : 05-09-04 21:05

Jeg synes at der mange gange bilver svaret i en negativ tone her på kandu.dk når
man stiller spørgsmål omkring for eksempel ideer man har.
Er det jantelovet der spiller ind eller er det bare mig?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-09-04 21:08

Dø !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 05-09-04 21:10

Uden eksempler/henvisninger er det svært at kommentere!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-09-04 21:12

Luna0000 -> Only joking

Jeg er gammel gøgler her på sitet og har lagt mærke til at folk er : ... som folk er flest !

Det er IKKE dig, men blot du må respektere at vi9l alle er lige så forslellige som IRL ( = In Real Life)

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 05-09-04 21:13

Har du et eksempel ?

Negativ tone kan du altid finde....hvis du søger den
Bær over med noget af det du læser her på kandu.dk...det er skrift, og du kan ikke se "glimtet" i øjet...
hvis det er der !!

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-09-04 21:13

Ps. ...med stavefejl og det hele

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Smitty

Dato : 05-09-04 21:14

Hej Luna0000;

NEJ! det er så absolut ikke dig den er "gal med".
Der er desværre nogle stykker på kandu.dk, som gerne vil lyde bedrevidende - men så snart de bliver lidt presset på deres påståede viden, så reagerer de ved at "svine" andre til.
Du ved - Så mennesker; små fornøjelser!

Personligt er jeg løbet lidt træt i netop det du beskriver; så det meste af tiden nøjes jeg med "en kigger".

Kandu.dk bør være et forum, hvor man kan hjælpe hinanden - lave lidt sjov med andre - men på en godmodig måde.

Forresten! Så er Jantelov OK - når bare det er den positive!

/Smitty

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 05-09-04 21:19

Hej Luna. Nu er vi jo alle meget forskellige, såvel af opvækst, miljø, alder o.s.v. Og nogle af os har en lidt mindre tålmodighed over for "tåbelige" spørgsmål end andre! Som en af de lidt ældre, vil jeg sige at: Hvis et spørgsmål stilles SOM er spørgsmål, så vil det også blive besvaret som et sådant. Hvis der er tale om en IDE, må spørgsmålsstilleren altså fortælle at det ER en IDE.
De der læser spørgsmålet KAN altså ikke gætte sig til hvad spørgsmålsstilleren i virkeligheden MENER!
Kort sagt: Spørgeren får de kommentarer/svar som spørgeren/spørgsmålet har fortjent! Vil man ha' et godt og seriøst svar, må man stille et ordentligt spørgsmål! (Og så pyt være med stavefejl). Men et ordentligt sprog, også skriftligt, hjælper én på mange måder, bl. a. med at kunne stille forståelige spørgsmål et sted som kandu.dk.

Og NEJ jeg tror ikke det har noget med Janteloven at gøre, blot at vi ER forskellige. (Og tak for det)

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 05-09-04 21:26

Jada Smitty,ikke så stor jeg men gammel,drikker også en del,`gammel Dansker`,men du Luna0000 tag det hele med en dryss salt,er jo så mange fine svar att de langt overskygger de små stygge

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 05-09-04 21:33

Stadig store bokstaver?,samme som råbe a folk,ikke pænt arne.jakobsen ?stavet rigtigt??

Kommentar
Fra : konkurrencesvar.dk

Dato : 05-09-04 21:38

Sådan har det været de sidste 3 år, og vil sikkert blive ved med. Det er så nemt at komme med sure opstød og hårde kommentarer når man kan gemme sig bag et intetsigende brugernavn.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 05-09-04 21:42

Kære holniels. Du tager helt fejl. Når jeg bruger store bogstaver her på kandu, er det fordi man ikke kan bruge almindelige tekstbehandlings-muligheder, som f. eks. Understregninger, Skråskrift, Fede typer og så videre! HER på kandu kan man kun skrive med almindelige bogstaver OG STORE. Så hvis man vil understrege et ord HAR man kun den mulighed at bruge STORE bogstaver.

OG holniels: Prøv næste gang du sender en kommentar, at udtale dig om det spørgsmålet drejer sig om, og ikke KUN altid brok over andre kanduer! (Og jeg har fundet ud af at du er nordmand, og derfor også tilgivet dig dit dårlige danske!)

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 05-09-04 21:51

Ja glemte jo PS,undskyld arne,men tror smitty har svaret på dette spørgsmål,

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-09-04 21:53

konkurrencesvar.dk= uffe30 -> Mit navn er IKKE intetsigende = MOLOKYLE

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 05-09-04 21:54

Hvad er det egentlig I snakker om?
Hvem har skrevet hvad og hvorfor?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 05-09-04 21:57

Jaja - holniels, men nu er det jo hverken dig eller smitty der bestemmer om et spørgsmål er besvaret. Og netop et spørgsmål der drejer sig om negativitet og Jantelov,skal vel ikke fyldes op med DINE negative Jantelovsbemærkninger? Eller Hva'?

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 05-09-04 22:01

Nejda så klart ikke det arne,sorry du,liker den sætning

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 05-09-04 22:01

BjarneD -> Nordmanden synes det er MEGET forkert af mig, at jeg nu og da skriver nogle ord med STORE bogstaver!

STOR BROKRØV!

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 05-09-04 22:01

BjarneD> Det er lige meget hvad og hvem har skrevet, og hvorfor....diskutionen er startet

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 05-09-04 22:02

Jeg synes da ikke der bliver svaret i en negativ tone,at der så af og til sniger sig et fjols
ind i svarene,og kommer med ubehagelige og dumme kommentarer,det ville de fleste af os vel godt være foruden.
Så jeg synes ikke du har ret,og du burde i det mindste komme med noget konkret,som man kunne forholde sig til.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 05-09-04 22:03

Ren soap! (men ikke nær så morsomt)

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 05-09-04 22:03

Nemlig, Keldd!

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 05-09-04 22:05

BjarneD> Det var der sk+ da kød på

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : Reset

Dato : 05-09-04 22:07

Altså holniels, du må tilgive ARNE for de store bogstaver,men rygtet siger, at han har
6 fingre på venstre hånd og at den sjette finger er udenfor Arnes kontrol. Den lever helt sit eget liv med , i perioder, at holde Caps lock nede.Så derfor de STORE bogstaver

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 05-09-04 22:10

Måske godt at brugerne ikke selv kan bestemme størrelse på skrift ;-]

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 05-09-04 22:13

Reset,det er jo ok så,undskyld arne.jakobsen,ska ikke kommentere deg mer

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 05-09-04 22:18

holniels, fortæl en sjov historie,een af de rigtig gode,det store publikum er her,den med karakterbogen var i særklasse.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-09-04 22:19

JEG holder med holniels

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : dova

Dato : 05-09-04 22:21

Hej Luna0000
Hvad med konkrete eksempler.
Nu er folks måde at udtrykke tingene på lige så forskellig som andres måde at opfatte det på.
Tror nu ikke det har noget med janteloven at gøre, men det er nu som om, at mange gange ønsker folk kun svar der bekræfter deres egne ideer, altså snakken efter munden.
Og det kan måske opfattes som negativt for nogen.
mvh dova

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 05-09-04 22:21

Du skal kun holde OM puden Molo

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 05-09-04 22:25

Jeg vil have en godnathistorie af holniels
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Smitty

Dato : 05-09-04 22:26

arne.jacobsen >> Så vidt jeg ved, har jeg ikke påstået, at have besvaret noget spørgsmål! Jeg har tilladt mig, at give udtryk for min uforbeholdne mening; og den er åbenbart faldet nogen for brystet.
På den ande side; så understreger det jo kun, at jeg åbenbart har ret i min holdning.

/Smitty

PS: Jeg tror ikke man skal blande hverken folks alder eller skoleuddannelse ind i den måde de svarer på.
Jeg tror det alene er et spørgsmål om naturlig respekt for andre.

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 05-09-04 22:27

Keldd, var også ei i særklasse der gav meg den,men tomt for sjove historier for øjeblikket,"mit favorit udtryk",Sorry,ha ha, Luna0000 du får kjefte litt på dem nå.......få ditt svar.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 05-09-04 22:27

Nu synes jeg squ det bli'r sjovt. Jeg er faktisk et af de få mennesker der blev født med seks tæer på hver fod, de overskydende blev opereret væk mens jeg var spæd.
Reset -> Du har åbenbart været væk længe! HAr du hørt at nogle Fnaddermikler/Glatnakker/Skvadderhoveder påstår at Du og Jeg er én og samme person?

I øvrigt må du gi' mig ret i at skriftstørrelse og type KAN man ikke bestemme, og derfor ER den eneste mulighed:
små eller STORE bogstaver? 8:)

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 05-09-04 22:29

Det var vist Return du blev kædet sammen med, Arne og det er jo straks værre.

Kommentar
Fra : Reset

Dato : 05-09-04 22:32

Rygtet om Arne og mig er kun et rygte.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 05-09-04 22:39

BjarneD, ja det er en værre historie,det var Return.Tænk hvad stakkels Arne bliver skudt i skoene.
Hilsen
Keldd

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 05-09-04 22:43

Hvis Arne vil vide hvorfor så kan han bare søge på Return her: http://www.kandu.dk/dk/emne/20608
Utak er verdens løn

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 05-09-04 22:45

Ja, det må du squ meget pardon Reset, jeg tror BjarneD har ret! Men det er da heller ikke nemt med alle disse enslydende Psyudonymer/Aliasser? Hvis folk så blot ville nøjes med at have én profil på kandu!

Og så har jeg og en kammerat lige plukket 17 Kg. Karl Johan Svampe på 3 timer i eftermiddags. HaHa

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 05-09-04 22:56

Kære Bjarne: Tak for dit Link, men det virker ikke.
Kære Keld: Tak for din moralske støtte. DET VIRKEDE.
Reset: Vi skal nok tales lidt mere ved før jeg begynder at kalde DIG kære, men indtil NU har du gjort et OK indtryk. Vi tales ved.

Gutter over ALLE! HIL OS

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 05-09-04 23:01

Jada HIL OS ALLE,spøk,natt natt herfra

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 05-09-04 23:05

Skal du ikke i seng Bjarne.Håndværkerne kommer i morgen.!!! Jeg skal køre over 200km på 2 hjul,sååå
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 05-09-04 23:05

Gutter over alle???????
Mandschauvinister!!!!!!!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 05-09-04 23:05

GoNat Niels! Jeg tror du endelig fattede min humor. Vi snakkes ve'

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 05-09-04 23:08

Ja,dova,det var sgu grimt,tilgiv os, vi forløb os.
Sov sødt.
Hilsen Keldd

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 05-09-04 23:09

mands vabava?

Håndværkerne holder pause Keldd, mangler kun nye vinduer

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 05-09-04 23:11

Bjarne,forresten,
hvorfor har du ikke lavet det selv????
Keldd.

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 05-09-04 23:11

Ja dova,er jo eneste vi har holde oss til,skjønt så længe det varer.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 05-09-04 23:11

Jamen kære dova, jeg kan da ikke sende hilsener til piger der ikke er eller har været på tråden! NU er DU her, så selvfølgelig en varm hilsen til dig også.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 05-09-04 23:14

Keldd, et nyt tag med kviste er kun for tømrere og tåber og jeg hører ikke til nogen af delene

Kommentar
Fra : dova

Dato : 05-09-04 23:15

Keldd og BjarneD
Der er jo undtagelser

Og jeg har bestilt godt vejr til køreturen Keldd

Dova

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 05-09-04 23:16

Se 22:21 Arne
Keldd.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 05-09-04 23:17

Jeg iler dova til undsætning

Godnat piger!

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 05-09-04 23:19

Bjarne,må gi` dig ret,heller ikke min kop the.
dova,det var godt,mange kys mange kys.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 05-09-04 23:20

Kører du til hovedlandet Keldd?

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 05-09-04 23:25

Bjarne, nej, men Sjælland er jo kæmpestor,og jeg skal fra den ene ende til den anden,
og hjem igen.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 05-09-04 23:28

Tak for det Camillasmoster

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 05-09-04 23:29

Må lige høre,noen af jer som bor på Fyn??

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 05-09-04 23:29

God tur og pas på ikke at falde i vandet hvis du kører for langt. Keldd

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 05-09-04 23:29

Yes! Dova har været her siden 22:11, og som sædvanligt med en go' bemærkning. Undskyld Dova.
Hva' så Keld? Kører du over til OS og dova eller HVA'?

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 05-09-04 23:30

Arne, du er ikke så sjælden endda. Jeg blev også født med 6 tæer på den ene fod. Og som du rendte de med den tidligt. (blev vi sparet for en ligtorn, tror du?) Håber, de har lavet dit kønnere/bedre end mit.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : dova

Dato : 05-09-04 23:35

Ja god tur Keldd og husk: Man kan også falde i vandet selv om man ikke kører for langt

Og BjarneD tillykke med dit næsten færdige nye tag. Man må så bare håbe, at tømrerne ikke er tåber

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 05-09-04 23:37

Dova, jeg har da hyret gæve jyder til jobbet

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 05-09-04 23:37

Arne,hvis jeg skal så langt, skal jeg have fornyet mit pas ha ha ha
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 05-09-04 23:39

Nu må vi bare håbe, at Luna0000 ikke har noget imod, at vi lige har gjort hendes spørgsmål til en smalltalk.

Hej Jernlady
Jeg troede mest det var katte der var født med ekstra tæer

Kommentar
Fra : dova

Dato : 05-09-04 23:40

Så er det nok som det skal være BjarneD

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 05-09-04 23:41

Ja ja Jette, at der er 2 af os her på kandu, er jo ikke bevis for at vi ække er sjældne? Om vi ikke er det p.g.a. vore næsten usynlige ar, er vi det på grund af vores Jernhårde vilje til at klare os "på trods"! Mit kan ikke ses, men jeg er da sikker på at du har nogen "søde" tæer!

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 05-09-04 23:43

Dova, det er faktisk blevet flot med to kviste pænt pakket ind i zink og med et lille 90 gr. tag på hver med samme slags sten som på selve taget.
Det kommer godt nok til at rykke i bankkontoen, men hvad skal man også med den hvis man ikk ekan bruge løs

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 05-09-04 23:46

Holniels,jeg tror sgu De er jyder hele banden,der er nok ikke nogen af dem der taler dansk ha ha ha
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 05-09-04 23:48

Bjarne -> Jeg har nyhed omkring SpyWare! Men det taler vi om i en anden tråd! :

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 05-09-04 23:49

Nå, Bjarne,måtte du til lommerne? Det gør ondt for det meste.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 05-09-04 23:50

OK!

Kommentar
Fra : dova

Dato : 05-09-04 23:51

Det lyder da godt BjarneD
Selvfølgelig koster det, Men det gør så ikke så meget hvis man er glad for resultatet, synes jeg.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 05-09-04 23:53

Bjarne,og prisen,jeg kommer med et bud,omking 100 Big Ones
Hilsen Keldd

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 05-09-04 23:53

Var jo bange for det Keldd,men men,flere jyder her som er helt ok,

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 05-09-04 23:53

Ja, Keldd det er godt jeg ikke samler på motorcykler eller gamle biler for så havde jeg nok ikke råd.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 05-09-04 23:54

Keld!!! Nu må du squ ta' dig sammen!! Du snakker med en Nordmand der bor på FYN!

I øvrigt troede jeg at du var gået for længe siden?

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 05-09-04 23:55

Dit bud passer plus de 25% til vores allesammens skattefar.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 05-09-04 23:56

Hovhov Keldd
Du burde vide, at rigsdansk tales i hovedlandet Jylland

Og der er jo det gode ved det her, at man ikke kan høre den sjællandske accent

Og det norske, er ikke et problem. Har kørt så meget deroppe, at det sagtens kan forstås

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 05-09-04 23:56

Faen,sku ønske jeg var hurtigere på disse taster,men øvelse gør mester siges der?

Kommentar
Fra : dova

Dato : 05-09-04 23:59

Ikke et ondt ord om gamle motorcykler og biler

Jeg samler dog ikke på dem, men må nøjes med at køre dem, fordi jeg ikke vinder i det f..... Lotto

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 06-09-04 00:00

Bjarne,ham springer vi over på Sjælland,og,nej jeg skal tidligt op Nat allesammen,
også pigerne ,så I ikke tæsker mig.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 06-09-04 00:00

holniels skriver jo dansk

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 06-09-04 00:01

Go' nat Keldd.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 06-09-04 00:03

dovape,siger du,jeg troede du var fra Midtjylland.
Keldd

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 06-09-04 00:03

Hej medjyder!

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 06-09-04 00:04

Ja,Gammel dansk ved du BjarneD,drikkeligt også jo

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 06-09-04 00:05

dova undskyld,jeg trykkede fokert,der skulle ikke rækkes tunge
Keldd.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 06-09-04 00:07

Jeg er da fra midtjylland Keldd og sov godt

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 06-09-04 00:09

Midtjylland = Arnes egn?

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 06-09-04 00:10

Camillasmoster er også fra Jylland,og det er jeg ikke fru Camillasmoster Æv bæv.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 06-09-04 00:10

Ikke noen fra sjælland her nu?,litt tristt,fra Køge her

Kommentar
Fra : dova

Dato : 06-09-04 00:13

Køge?????? Arne hvor har du dine geografi-kundskaber fra? Køge er da ikke på Fyn

Nej BjarneD. Lidt mere østpå end Arnes egn

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 06-09-04 00:15

Jo jo holniels,jeg er fra Sydsjælland.
København Vordingborg Langebæk.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 06-09-04 00:15

Frøken, om jeg må be'!

Nat nat

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 06-09-04 00:17

Sydsjællændere - ha - de "staver" drys med ø.....

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 06-09-04 00:18

Sorry men Arne har jo litt ret,flyttet til fyn i 85 med familien,de er på fyn ennu

Kommentar
Fra : dova

Dato : 06-09-04 00:18

Natnat Camillasmoster.

Jaja Sjællændere og så vi danskere

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 06-09-04 00:19

Joda Holniels, jeg begynder osse at synes lidt bedre om Nordmænd fra FYN. :

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 06-09-04 00:19

Natti Natti herfra,ennu en koselig kveld

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 06-09-04 00:21

Dova. Viborg.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 06-09-04 00:21

Go´nat holniels

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 06-09-04 00:22

Godnat holniels.

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 06-09-04 00:23

Hej holniels. Jeg er Sjællænder - og bor i Fakse, 30 km. syd for dig.

Og Arne, min tå er noget af det grimmeste, der nogensinde er lavet på et operationsbord. De har skåret det halve af begge (lille)tæer, og så syet dem sammen. Resultat: en enorm bred grim tå med et ar hele vejen igennem den. Og så er den kun ca en cm lang. Dem der har lavet det, skulle selv have haft samme behandling. Og så tvinges til at have damesko på resten af livet. Så kunne de jo se, hvad de synes om det.

Hej Dova. Længe siden. Jo, visse mennesker har også 6 tæer. Jeg havde det, fordi jeg har 4 søskende, og de to af dem ville tæve mig hele tiden. Men jeg brugte nu tænderne mere end "kløerne". Jeg bed dem for et godt ord - især min lillebror, for han kunne ikke tæve mig helt.

Hilsen Jette

Kommentar
Fra : dova

Dato : 06-09-04 00:24

Niks BjarneD
Skudt "for højt"

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 06-09-04 00:24

Camillasmoster dog, sorry,frøken,det er jeg æh,jeg ved ikke hvad det hedder når en
mand er en frøken,hvad er det dog for noget vrøvl,det er sent
og jeg skal tidligt op,tak for i aften allesammen.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 06-09-04 00:30

dova, så Silkeborg da. Ikast er jo også lidt østligere, men en indskydning skal være med lange og korte skud

Kommentar
Fra : dova

Dato : 06-09-04 00:34

Hej Jette
Ja små brødre kunne være noget irriterende, det kan jeg også huske

Keldd godnat, for sådan ca 3. gang i aften.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 06-09-04 00:36

Nå,det var det jeg sad og ventede på,god nat.
Keldd

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 06-09-04 00:37

Igen et godt eksempel på storesøstres mishandling af deres små brødre

Kommentar
Fra : dova

Dato : 06-09-04 00:37

BjarneD

Så okay da. Sådan cirka deromkring, og så lige lidt til højre eller venstre, alt efter hvor vi regner det fra

Kommentar
Fra : dova

Dato : 06-09-04 00:39

Ja mishandling af små brødre.
Gad vide om det ikke var der vi grundlagde teorien om, at hankønsvæsner er nogen, der så vidt muligt skal holdes nede

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 06-09-04 00:40

Hej dova.
Fra Herning

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 06-09-04 00:43

Ønsketænkning i hvert fald for en enkelt kanduer

Kommentar
Fra : dova

Dato : 06-09-04 00:44

Hej arne
Vidste så godt, at du er fra Herning

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 06-09-04 00:45

Hej BjarneD.
Jeg vil nu snarere kalde det brødres mishandling af deres søster. Min storebror er 4 år ældre end jeg er, så jeg havde ikke mange chancer. Så var det mere ligeværdigt med min lillebror, der er halvandet år yngre, men et laaaaannnngggt stavær.

Hilsen Jette

Kommentar
Fra : dova

Dato : 06-09-04 00:49

BjarneD
Er du også fra midtjylland??

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 06-09-04 00:50

Hej dova.
Du ved da vel godt, at mænd skal have det som en have??:: Slås, skuffes, rives og i det hele taget holdes nede.

Hilsen Jette

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 06-09-04 00:51

Stakkels Jette, men jeg havde to ældre søstre og det giver god træning i overlevelse.

Godnat til alle!

Kommentar
Fra : dova

Dato : 06-09-04 00:53

Ja, så ka´ de lære det

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 06-09-04 00:53

Dova, Randers området. Nærmere betegnet mellem fjordene.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 06-09-04 00:54

Med den udvikling her er det vist på tide at få lukket, krigeriske kvinder

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 06-09-04 00:55

Hej dova, havde da osse regnet ud at DU var! Lige præcis hvilken af vore omegnsbyer det så er, ved jeg ikke? Men PYT! Vi har fået nogle kanter slevet af, og det synes jeg har væren go!

Jernlady -> Du ER forhåbentligt holdt op med at gå rundt og bide drenge??

Kommentar
Fra : dova

Dato : 06-09-04 00:56

Jamen godnat BjarneD og sov godt

Og lad nu være med at få mareridt over os onde storesøstre, vi er ikke så slemme alligevel

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 06-09-04 01:03

NÅH, da jeg skrev min seneste bem. havde jeg endnu ikke nået at læse jeres!!! Fy skam jer! Måtte I gå igennem livet uden et eneste kys eller kram fra/af en ordentlig mand!!! Det har I squ fortjent!

Kommentar
Fra : dova

Dato : 06-09-04 01:19

Arne, jeg er ikke fra Herning eller nærmeste omegn

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 06-09-04 01:33

Dova, Jeg har aldrig lagt skjul på hverken hvad jeg hedder eller hvor jeg er fra! Sådan er jeg bare. Og uanset hvor i Midtjylland du bor, vil du stadig være min gode Kandu-ven!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 06-09-04 01:39

Og med hensyn til det der med : Vej, Gade - Boulevard; Så har jeg sendt det videre til 3 forskellige specialister. Vi må jo så blot håbe, at nogen af dem gider/kan svare inden alt for længe. Vi snakkes ved. Ka' du ha' det rigtigt godt!
Kærlig hilsen Arne

Kommentar
Fra : dova

Dato : 06-09-04 01:43

Jamen i lige måde.
Og godnat til hvem der måtte være med her endnu
dova

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 06-09-04 01:52

Go'nat med jer. Sov godt og drøm sødt. Og Arne, det er ved at være mange år siden, jeg holdt op med at bide. Siden jeg fandt ud af, hvor lidt folk vaskede hænder, så har jeg ikke engang haft lyst. Bavdr.arghh.

Men jeg har overvejet, om jeg ikke skulle nappe lidt i folk med en tri-i-en'er i stedet. Men kun dem, der har fortjent det. Og så ville jeg gøre det meget flittigt. Fx. børnemishandlere, dyremishandlere og andre mishandlere.

Hilsen Jette

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 06-09-04 03:12

Blev jo en rimelig lang tråd,,bare fint det jo,siger mann?,natti natti

Kommentar
Fra : ans

Dato : 07-09-04 14:54

Luna0000

Det er da muligt, at der til tider bliver svaret i en negativ tone.
Der er endnu flere brugere, der stiller spørgsmål, får svar og ignorerer svarene.

F.eks. har du 8 spørgsmål, som der er blevet svaret på, men du har stadig ikke accepteret et eneste af svarene.
8 åbne spørgsmål fra dig. Hvis du vil gøre dig håb om at brugerne på kandu vil hjælpe dig en anden gang, så vis at du kan bruge hjælpen, ved at acceptere.

I højre side lige over dato har du mulighed for at acceptere det svar, du syntes var bedst.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 13-09-04 20:31

Keldd - har du det svært med de folk som har anden dialektisk baggrund end Københavnsk. Jeg er her nu - hvis hjælp behøves.

Luna - sig lige hvad du mener, så vi kan skamme os - eller forsvare os.

Holniels - kender du denne her:
http://stationsvakt.blog-city.com/read/786375.htm
Den startes på "Helpdesk"

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 13-09-04 21:25

Hej eme
Hjælp, kan vi alle trænge til en gang imellem,arh jyskerne her er venlige.De tror bare jysk er dansk,ha ha ha .
Hvordan var ferien?Nogen skandaler?? Nogen gode rygter???Var maden god????
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 13-09-04 21:32

Ferien var varm og pigerne kolde som is
Skandaløse priser på Ouzo
Strandsildene er ved at være for unge
Maden var god men der var alt for meget af den (er overgået til kaninføde)
Eyvind.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 13-09-04 21:40

Man kan ikke vinde hver gang.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 13-09-04 21:52

Jada emesen,det er jo nordmen i en nøddeskall

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-09-04 22:03

...og Ama'rkanere

</MOLO-SKALL-OGSÅLIGESYNGEMED>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 13-09-04 22:04

Den er nu nok mere international selvom de taler Norsk.
Er selv 1/4 Norsk 3. generations indvandrer.
Eyvind. (Øjvind)

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 13-09-04 22:12

Kan amagerkanerne synge.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-09-04 22:17

emesen (...velkommen i klubben) & holniels -> Heimrik Alness ..skulle jeg have heddet ....egentlig

Hedder nu : </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 13-09-04 22:17

Hehe emesen! Og så er der nogle der påstår nordmænd ikke har humor!! Det helt oppe i Monty Python classe

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 13-09-04 22:20

Øh eme,de der piger var de nu helt kolde?Var der slet ikke nogen der ville så`n bare lidt et eller andet??
Eller du var måske under streng overvågning??
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 13-09-04 22:37

Nå nej - pigerne serverede kolde drinks med is - sådan var det.
Og overvågningen var fin ud over havet og øerne.