/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Spyware
Fra : Twistgirl
Vist : 275 gange
50 point
Dato : 03-09-04 18:15

Hej
Er der nogen der har en adresse på et godt gratis program der kan tage spyware, min computer er blevet SÅ langsompå det sidste!!!!
Hilsen Twistgirl

Kommentar
Fra : sidal26

Dato : 03-09-04 18:20

http://beam.to/spybotsd et kanon program

Kommentar
Fra : moltov

Dato : 03-09-04 18:21

Brug Ad-Ware. Er ganske godt og gratis. Bliver jævnligt opdateret.

http://www.download.com/3000-2144-10045910.html?part=69274&subj=dlpage&tag=button

VH
Moltov

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 03-09-04 18:23

Prøv at gå ind på www.spywarefri.dk der ligger nogle gode online værktøjer, og osse anbefalinger og links til gode programmer. www.arlet.dk er osse en kanonside!

Kommentar
Fra : arlet

Dato : 03-09-04 19:00

Twistgirl -> Prøv denne side som tedd linker til : www.arlet.dk den kan jeg godt anbefale
Spøg til side.

Hent spybot og hijackthis, og læg hijackthis loggen herind, så skal du nok få en hurtig computer igen

Kommentar
Fra : arlet

Dato : 03-09-04 19:01

Hent Spybot og Hijackthis her : http://www.arlet.dk/spybothjt.htm

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 03-09-04 19:21

Jeg skal snart ha penge for alle de links til dig arlet!

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 03-09-04 20:03

Du plejer da kun at ville have point teed.

Kommentar
Fra : arlet

Dato : 03-09-04 20:04

tedd -> Du kan få en bajer: http://vr.dk/

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 03-09-04 20:19

Jeg stillede et næsten tilsvarende spørgsmål d. 19/8. Og jeg blev meget klogere. Du kan gå ind i den tråd via dette link:
www.kandu.dk/dk/spg/47583

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 03-09-04 21:40

Er du der Twistgirl? Sorry vi spammer din tråd lidt!

Kommentar
Fra : dannyboyd

Dato : 03-09-04 23:18

Udover spybot og adaware skulle du måske også prøve spysweeper , som kan holde din pc ren.

Kommentar
Fra : Twistgirl

Dato : 07-09-04 09:45

det gør ik noget tedd

Kommentar
Fra : Twistgirl

Dato : 07-09-04 09:45

det gør ik noget tedd

Kommentar
Fra : Twistgirl

Dato : 07-09-04 15:36

tak for de gode råd, jeg prøver dem lige igennem. Men ad-aware har jeg i forvejen, og det virker ikke ret godt!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 30-09-04 19:39

Hej Twistgirl. Nu skal du huske at lukke spørgsmålet. Det gør du ved at trykke på "Accepter som svar", der står til højre over den kommentar du synes har været dig til størst hjælp. Du får så lejlighed til at sende en bemærkning til svareren. Spørgsmålet lukkes og de af dig udlovede point bliver udløst. Venlig hilsen Arne Jakobsen

Kommentar
Fra : Twistgirl

Dato : 30-09-04 20:39

Jamen jeg har ikke fået et svar som kan bruges endnu....

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 30-09-04 20:48

Twistgirl -> Det mener jeg helt bestemt du har. Tedd henviser til to sider hvor du både kan læse alt om problemet samt downloade gratis programmer. Du henvises også til AdAware og SpyBot der begge er såvel gratis som meget effektive, jeg bruger dem selv. Derudover bruger jeg SpyDoctor, der er et aktivt skjold, men dette koster penge. De mest kendte Kandu-experter på området har givet dig deres bedste råd, og jeg tvivler på at du får andre og bedre. Jeg er enig med Tedd, prøv hans tips så løses dit problem. Venlig hilsen AJ

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 30-09-04 20:48

Du har jo heller ikke lagt en hijackthis logfil ind!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 30-09-04 20:53

Undskyld Twistgirl.

Tedd -> Hvem var den til? Og hvad er en hijackthis logfil for noget? AJ

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 30-09-04 20:57

Det var til twistgirl Arne. En hijackthis log fil kan du gå ind på www.arlet.dk og se en beskrivelse af

Kommentar
Fra : Twistgirl

Dato : 08-10-04 21:42

Oh my good! I snakker som om at i har forstand på det
Jeg skal nok lige tjekke det når jeg har tid....