/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Arne
Fra : the_expert
Vist : 386 gange
1 point
Dato : 25-08-04 08:25

Hej Arne.Jakobsen

Jeg synes det er flot du laver et tips om at andre laver ubrugelige tips og tricks.
Hvor jeg feks laver en tråd her så vælger du at score point på dit latterlige tips.
Troede nu slet ikke du havde tid til at være her, troede du var i Tyskland efter billige CDrommer

Accepteret svar
Fra : CCjunior

Modtaget 11 point
Dato : 25-08-04 08:39

når nu du laver en tråd, kunne du så ikke gi den nogle flere point..jeg er f.eks. point rytter og gidder egentlig ikke at skrive i sådan her en tråd.
Jeg syntes det er tarveligt gjort mod alle os ryttere kun at udele 1 point..

Junior

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 25-08-04 08:49

Her har vi en tråd lige for mig med få point, men desværre er emnet lidt trivielt og dækker egentlig over noget som rigtigt mange bruger.
Lad os få det pointsystem afskaffet og lav i stedet en lodtrækning mellem dem der har besvaret et eller andet antal spørgsmål i løbet af måneden og tips bør være noget man vil dele med andre og ikke for at få point.

Og lad nyu være at skrive, at jeg ikke hedder Arne for det gør jeg næsten Bj----

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 25-08-04 08:59

hvad med istedet at lave det sådan at pointene kan deles ud på flere af svarene.. der kan jo sagtens være flere svar som er gode..
f.eks. mener jeg jo at hver gang jeg har skrevet i en tråd bør jeg automatisk ha tilført pointene på til min konto.. Alt andet er egentlig forkert..syntes jeg.
øhh.. modsiger det ikke sig selv lidt.. gi mig alle point--- del dem mellem flere.. nå..pyt..bare jeg får det her ene point så er jeg glad..

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 25-08-04 09:07

Pointene skaber ikke andet end strid og hvis man kan give svar til flere vil det blive som nu hvor nogle føler, at der er sammenspisthed og at det er bestemte der altid får deres svar godkendt.
Jeg har vist så mange point at jeg kan tillade mig at tale imod systemet uden, at det kan kaldes misundelse. De fleste har jeg tjent, men nogen har jeg fået som rent pjat og den slags skulle vi jo gerne væk fra.
Det er jo alle tiders at så mange kan få løst deres problemer gratis, men det er nemt at se, at mange bliver skræmt væk når brugere skændes og det regner jeg med, at der kunne blive mindre af ved at fjerne pointsystemet som det er.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 25-08-04 09:56

Hej BjarneD

Jeg er både enig og uenig med dig.
Det er da rigtigt, at nogen af stridighederne ville blive bilagt ved afskaffelse af pointsystemet,
Men skænderier og uenigheder tror jeg vil være der alligevel.
Nogen behøver jo ikke stor anledning til at finde det tunge skyts frem. Uanset hvad årsagen måtte være, og nogen gange behøver der såmænd ikke være nogen årsag, udover at bestemte brugernavne "viser" sig på siden.
Men jeg ser nu sådan på det, at det som regel ikke siger så meget om den angrebet går ud over, men mere om den der angriber.
mvh dova

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 25-08-04 10:27

Nu skal CCjunior passe lidt på.JEG er den største selvbestaltede pointjæger her på Kandu,
men lige meget hvor mange point det håbløse skvat til expert sætter på spil, så vil jeg ikke have dem.
(Hej dova) Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 25-08-04 11:10

Pas nu på du ikke får det ene hele point, Keldd

Det var ikke meget uenighed jeg kunne finde Dova.
Den del af balladen der hidrører fra den menneskelige natur har jeg slet ikke tænkt på, at man kunne gøre noget ved for jeg har ikke noget døvt øre og det koster problemer, men sådan er livet. Jeg tænker mere på al den ballade der er om de point og jeg kan forstå, at uanset hvor meget nogen berømmer www.eksperten.dk så er det ikke meget bedre og jeg vil slet ikke blive forbavset hvis det nye system Kandu så ofte har lovet, på sigt vil indeholde betaling for at deltage, og så er jeg stået af for jeg vil ikke betale for at hjælpe uanset hvor fine præmier der kan vindes.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 25-08-04 11:16

Hej Keldd

Jeg synes da ikke du er pointjæger .
Og Bjarne heller ikke.
Og heller ikke mig
CCjunior "tilstår" jo selv Såe....
Og jeg synes det er meget barnagtigt, at nogen ikke kan finde på mere saglige argumenter, end at anklage nogen for kun at gå efter point.
Folks hensigt med at komme med kommentarer, er vel fordi man regner med at kunne bidrage med noget spørgeren kan bruge, og ikke bare for at skovle point sammen.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 25-08-04 11:46

Det bedste der kunne ske er, at vi fik lejlighed til at skrive kommentar til et tips, det kunne måske betyde at vi blev fri for tips om tips, og alle disse tråde hvor der hakkes på hinanden om tips.

> Dova, der er da brugere der alene går efter point, men fred med det, det må de selv om, for i sidste ende handler om at hjælpe andre som du selv skriver.

//bentjuul

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 25-08-04 12:29

Om der er et tips system eller ej her på Kandu,ville jeg være ligeglad med.
Det der interesserer mig er, at komme i en sjov og til tider selvfølgelig fornuftig dialog,med brugerne.
Pointene?Tja,jeg har da lavet lidt skæg med dem,men ved sådan set ikke hvad de kan blive brugt til.
Jo,man kan vist få en et eller andet til 4-500kr. og vis der er nogen der går efter det,så fred med dem,
som bent han mener.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 25-08-04 12:39

Hæhæ, jamen den "et eller andet" man kan være heldig at få, får man så den????
Tedd har vist ikke fået sin endnu fra maj, og jeg har heller ikke fået nogen "et eller andet" endnu.
Der stod ellers i den mail jeg fik fra Kandu, at jeg ville modtage præmien inden for 14 dage, og hvis ikke skulle jeg sende besked, via mail.
Det gjorde jeg så i går, men fik i første omgang en besked om, at modtageradressen ikke eksisterede????
Hvorfor er det altid vi "jyllændere" der bliver snydt?
Nå, men man har vel lov at håbe den dukker op.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 25-08-04 13:01

Jeg synes det er synd for dig dova,du skal ikke være ked af det.
Hilsen Keldd

Kommentar
Fra : the_expert

Dato : 25-08-04 13:30

jamen søde dova jeg har heller ikke fået noget endnu

skvadderhovede
/former knowns as the_expert

Kommentar
Fra : ans

Dato : 25-08-04 13:40

Min mening om tips er at de ikke skal bruges som "smalltalk" Her mener jeg, at man ikke skal kommenterer en anden brugers tip i tip.
Det kan da ikke slå benene væk under en bruger, at bruge bare 1 point til at oprette en tråd, for at få luftet sin mening.

Men det koster jo ikke noget at skrive et tip, næh, man kan måske være heldig at få tilskrevet 5 point eller mere.

Kommentar
Fra : the_expert

Dato : 25-08-04 14:39

ans netop min pointe med denne tråd, men Arne er jo lidt pointliderlig

Godkendelse af svar
Fra : the_expert

Dato : 26-08-04 11:21

Tak for svaret CCjunior.
         hehe