/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
Fødselsdagsfest - lege - ideer - mm.
Fra : Luna0000
Vist : 865 gange
8 point
Dato : 23-08-04 20:58

Hvis der er nogle af jer der ligger inde med lege eller ideer til drinks/snacks så kom frem med dem!

Vi skal lave en "hilse på hinanden leg" og skal bruge jeres hjælp til at finde på "par".
Et par kan for eksempel være Bamse og Kylling eller Magrethe og Henrik...

Fest hilsner Luna.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 23-08-04 21:02

Fra Spejderforlaget er der udkommet tre små bøger om emnet: Den første hed "Hvad skal vi lege?" den næste "Hvad skal vi finde på?" husker ikke titlen på den tredje, men de kan alle lånes på Biblioteket. Har altid selv haft stor glæde af dem.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 23-08-04 21:06
Kommentar
Fra : Teil

Dato : 23-08-04 21:07
Kommentar
Fra : annvibeke

Dato : 24-08-04 09:46

Nu er det nemt at nævne Frederik og Mary...
... så er der Gøg og Gokke - Fy og Bi - Kaj og Andrea - Cirkeline og Snemusen Knud
- Ingrid og Lillebror - Hyrdinden og Skorstensfejeren...

Måske jeg kommer i tanker om flere...

mvh/ann-vibeke