/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
BjarneD
Fra : the_expert
Vist : 474 gange
386 point
Dato : 22-08-04 19:59

Hej BjarneD her er en lille hilsen til dig Du er en af årsagerne til at kandu er en godt sted at få bugt med problemerne.

ps... kan se den ucharmerende cremede igen har kedet sig

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 22-08-04 20:30

Lær at stave ordentlig,dit skvattede analfabet.
Keldd.

Accepteret svar
Fra : CCjunior

Modtaget 396 point
Dato : 22-08-04 20:41

siger en mand som heder keldd med dobbelt d
hehe..

Junior

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 22-08-04 20:45

sagde en som hedder junior med CC

//bentjuul

Kommentar
Fra : dova

Dato : 22-08-04 20:49

Hovhov Junior, nu skal du ikke genere Keldd
Du ved jo ikke om det andet d f.eks er forbogstav i hans efternavn.

Hej expert. Jeg troede sgu du havde taget navneforandring til skvadderhoved????????

Kommentar
Fra : debilo

Dato : 22-08-04 20:56

Hejsa
Jeg skal hilse fra BjarneD og sige, at han ikke dukker op i denne tråd.
For det første vil han ikke have ufortjente point, ikke fordi pointene skader noget, men fordi det bestemt ikke gavner.
Nu er det jo heller ikke nemt at vide for nogen om the_expert provokerer, men både jeg og BjarneD kunne godt forestille os at the_e.... er ude på at drille en helt bestemt, og det er slet ikke sjovt.
Lidt provokationer og rusken op kan være godt, men kan også nemt overdrives.

I'm too Debilooo..

Kommentar
Fra : the_expert

Dato : 22-08-04 21:22

næææ slet ikke ude på at provokere, vil som bare anerkende BjarneD gode indsats og næste gang er det nok en anden jeg vil anerkender. Ved godt BjarneD ikke er her for points skyld.

dova hehe

the_expert/

former knowns as skvadderhovede

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 22-08-04 21:35

Tsk tsk, hvem er det lige der keder sig?!? - du udstiller dig som en grå gennemsnitsfarvede leverpostejs dansker iført klaphat og joggingtøj
Tag dog en snak med dine skitzo friends og stik så ham Debilo dine skide point. På den måde holder du pointene indenfor familien

//Creamy
der mener du er præcis ligeså interessant, som min mosters sommerhat

Kommentar
Fra : debilo

Dato : 22-08-04 21:40

Uhhhh, godt man ikke er superbruger hvis man skal være så supersur

Kommentar
Fra : dova

Dato : 22-08-04 21:43

Ups creamygirl
Glem det jeg lige skrev i den anden tråd (Toupies)

Må være stærk medicin der virker så hurtigt

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 22-08-04 22:12

Hvem sagde brun tunge hi hi

Kommentar
Fra : Invinsibel

Dato : 22-08-04 22:48

Nej hvor ækelt, du må da vaske din mund Sunowich, hvordan smager det? høhø

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 22-08-04 23:02

Nej nok ikke af hø men spør eskeperten

Kommentar
Fra : Kraus70

Dato : 26-08-04 05:39

the_expert er ikke spor interesant og ej heller "vennen" Bjarned.
der må være gået kuk i sædcellerne da de blev undfanget............i hverfald er forældrene meget tæt beslægtet.........................................

Kommentar
Fra : dova

Dato : 26-08-04 15:23

Kraus70
Så er det da godt, at vi har et så genetisk perfekt eksemplar som dig, til lige at sætte tingene på plads

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 26-08-04 15:44

Kraus70 > De er da så interessante at du beskæftiger dig med dem !!!

//bentjuul

Godkendelse af svar
Fra : the_expert

Dato : 30-08-04 18:53

Tak for svaret CCjunior.