/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Forsvundet navn i titellinjen! Løsning?
Fra : evigsommer
Vist : 871 gange
100 point
Dato : 19-08-04 22:50

Hejsa!

I går sad jeg og rodede med Spybot http://www.safer-networking.org/en/spybotsd/index.html. Mener ikke, at jeg lavede noget galt (er meget forsigtig). I dag har jeg så bemærket, at "Microsoft Internet Explorer", som plejer at stå efter sidens titel oppe i titellinjen er PIST VÆK. Nu står der kun sidens navn. Hvad er der sket, og hvordan får jeg gendannet det oprindelige med "Microsoft Internet Explorer"?

Håber, I kan hjælpe

Klaus

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 19-08-04 22:55

Kan du ikke rulle tilbage i Spybot?

Kommentar
Fra : evigsommer

Dato : 19-08-04 23:10

HejTedd!

Det er ikke Spybot. Jeg har ikke foretaget nogen ændringer. Inde i registreringsdatabasen kan man skrive noget manuelt, så det kommer i titellinjen, ved jeg, men jeg ved bare ikke hvor. Måske I ved det?

Mvh.

Klaus

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 19-08-04 23:17

kører du xp pro?

Kommentar
Fra : evigsommer

Dato : 19-08-04 23:21

Hej Tedd!

Det er løst nu. Det var min SpywareBlaster, der havde lavet lort med seneste update. Jeg gik tilbage til et genopretningspunkt, som jeg heldigvis havde lavet.

Mvh.

Klaus

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 19-08-04 23:25

Ok Men hvis man kører xp pro kan man næsten hvad man vil via gpedit.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 19-08-04 23:26

skrive næsten hvad man vil i titel linien mente jeg.

Kommentar
Fra : Karl_Smart

Dato : 19-08-04 23:45

hvad så hvis man har xp home?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 20-08-04 00:23

gpedit virker kun under xp pro

Accepteret svar
Fra : cdndk

Modtaget 100 point
Dato : 20-08-04 07:43

Hvis du har SpywareBlaster, har du måske foretaget ændringerne der.

I hvertfald er der muligheder for det.
Start SpywareBlaster, Vælg Tools => Misc.IE Settings

Hvis bjælken i "IE Window Title Text" er tom, har du måske kommet til at slette teksten. Hvis det er tilfældet skriver du her "Microsoft Interne Explorer" og trykker på Apply. Du kan også skrive en andet tekst, for eksempel dit navn, hvis du synes det er sjovt,

Godkendelse af svar
Fra : evigsommer

Dato : 20-08-04 09:13

Tak for svaret cdndk. Det var lige præcis det.

Mvh.

Klaus.