/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Slet bruger..!
Fra : Will_O
Vist : 485 gange
100 point
Dato : 15-08-04 21:25

Hej kandu.dk, jeg ønsker nu efter en god tid som bruger her, at slette min bruger da jeg ikke længere kan bruge den til noget... - men jeg kan ikke finde et sted hvor jeg kan slette profilen...
????? hjælp?????

Kommentar
Fra : dova

Dato : 15-08-04 21:27

Det kan du ikke ,du kan kun lade vær med at logge på mere

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 15-08-04 21:27

Du kan ikke slette profilen, men du kan rette den og ændre din mailadresse så du ikke mere får mails.
Eyvind.

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 110 point
Dato : 15-08-04 21:28

Den officielle forklaring på det, er at hvis profilen skal slettes, skal også alle de "tråde" du har deltaget i slettes, og det kan ikke lade sig gøre.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 15-08-04 21:29

Det eneste der er synligt for os andre er dette:
Navn Værdi
Medlemsnummer 175711
Brugernavn Will_O

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 15-08-04 21:30

Da du er almindelig bruger er der ikke registreret nogen personlige oplysninger om dig så bare følg ovenstående råd.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 15-08-04 21:33

Jeg hænger fast i KanDu,og er bange for aldrig at komme ud.
Hilsen Keldd

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 16-08-04 11:41

Én gang KanDu .. altid KanDu.
Du har "kun" været medlem siden juli .. så måske du alligevel kan bruge "os"
/PG

Kommentar
Fra : lykkebo4

Dato : 16-08-04 18:49

ang at blive slettet. Jeg bruger dette program jævnligt og som har hjulpet mig igennem mange godt seriøse ting.
hilsen ksks

Godkendelse af svar
Fra : Will_O

Dato : 16-08-04 20:16

Mange tak for svaret dova. - det var ikke lige det svar jeg havde håbede på men alligevel... Exraordinær god besvarelse...!

Kommentar
Fra : dova

Dato : 16-08-04 20:37

Nej, man kan jo godt synes at det er lidt underligt,at der ikke er "udmeldelses-mulighed".
Men tak for det
og hilsen fra dova