/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Statusbar
Fra : Bragesvej
Vist : 487 gange
50 point
Dato : 12-08-04 10:48

Når jeg starter min browser op IE 6.0 kommer min statusbar frem nede i bunden som den plejer, men åbner jeg et nyt vindue er der ingen statusbar på det nye vindue?? det mener jeg der har været før?

Kommentar
Fra : ghosty

Dato : 12-08-04 11:56

1) Prøv i dit explorevindue at checke VIS og flueben ud for statuslinie. Er sikkert ok. 2) I dit nye explorevindue prøv at gå helt ned i bunden af skærmen og se om din mus kan trække statuslinien med op. 3) Prøv eventuelt (i dit nye vindue) at højreklikke - egenskaber og kontrollere dine indstillinger dèr.

Kommentar
Fra : xou

Dato : 12-08-04 12:44

tryk F11 ?!?

Kommentar
Fra : gobling

Dato : 12-08-04 13:04

Det kan være du har en masser spyware på din com. Tag og brug Myie2 explore istedet for IE. IE stinker, den er fyldt med fejl og køre skide ustabil. Her kan du hente Myie2 http://www.myie2.com/html_en/download.htm den bedste explore tildags dato. Crasher næsten aldrig, har også indbygget popup killer. IE crasher jo 3-4 gange om dagen..

Kommentar
Fra : ghosty

Dato : 12-08-04 13:12

gobling> altså godt nok får explorer da en del kritik, men jeg kan ikke genkende problemet med at den crasher ned og slet ikke så mange gange. Valg af browser hænger jo også meget sammen med de krav/behov man har, og jeg har da selv prøvet f.eks opera af som jeg synes er helt kanon, desværre understøtter det så ikke alle websitets, så jeg skifter da bare imellem dem.

Men mon ikke bragesvej snart melder tilbage hvordan det går? (også i en anden tråd jeg har svaret ham/hende)

Kommentar
Fra : gobling

Dato : 12-08-04 13:21

Ghosty> DU skulle tage og prøve myie2, kan ikke sammenlignes med opera.. Den ligner IE på brugeroverfladen, men køre bare skidegodt iforhold til.. Jeg har kørt med den i 2 år nu.. skifter aldrig tilbage tilbage IE Igen. Der kommer også løbende opdateringer til den.. Prøv bare og køre med den i en uges tid.. så tror jeg heller ikke du vil se skyggen af IE igen..

Kommentar
Fra : ghosty

Dato : 12-08-04 13:50

gobling> jamen det kan da aldrig skade at prøve noget nyt. Skal da lige nævne at du kan hente tweaks/skin o.m.m. til operaen således at du faktisk kører med et IE panel/opsætning.

Kommentar
Fra : gobling

Dato : 12-08-04 15:38

OK. cool nok.. Du kan da lige melde tilbage om din mening af Myie2..

Kommentar
Fra : ghosty

Dato : 12-08-04 15:58

Det vil jeg gøre. Bliver nok i morgen.

Kommentar
Fra : gobling

Dato : 12-08-04 16:06

ok

Kommentar
Fra : Bragesvej

Dato : 14-08-04 12:51

ghosty: jeg kan godt i det nye vindue gå ned og hive statusbaren op, men skal jeg så gøre dette vær gang, det kan da ikke være meningen, sådan mener jeg ikke det har været før?

Kommentar
Fra : Bragesvej

Dato : 16-08-04 08:24

Man får åbentbart ikke en statusbar når man åbner et nyt vindue, i kan jo prøve selv og se om det kun er hos mig, (Så jeg kan få lukket tråden

Accepteret svar
Fra : dk

Modtaget 50 point
Dato : 16-08-04 09:22

Hejsa

desværre har jeg ikke løsningen..........
jeg har ledt side op og side ned bla. på microsoft's sider uden at kunne finde noget om det.
problemet har jeg nemlig også. og det Irriterer også mig.
såfremt du får en løsning her forhøjer jeg dine udlovede point 5 gange.........!!!!!!!!

Godkendelse af svar
Fra : Bragesvej

Dato : 28-08-04 16:15

Tak for svaret dk. ja klogere blev jeg ikke, men rart at det ikke kun er hos mig, den er galt med