/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
ud af molohtm.html, Tak!!?
Fra : mulberry
Vist : 353 gange
50 point
Dato : 08-08-04 09:53

Når så det funker og Kandu eller en anden valgt side ses i fullscreen, hvordan dælen lukker een som mig så??
Esc virker ikke, f1 får menulinien frem, men hvordan lukkes vinduet egentlig, hva?

"Intet er så nemt, som når man kan det"

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 08-08-04 10:16

ALT+F4 for at lukke vinduet igen

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 08-08-04 12:13

Det er ganske rigtigt .... desuden skriver Molo det osse i tippet:

http://www.kandu.dk/dk/tip/8669

Karina

Accepteret svar
Fra : emesen

Modtaget 50 point
Dato : 08-08-04 12:17

Fuldscreen:
Windowstasten åbner process linien med adgang til alle programmer.
Fuldscreen kan startes fra processlinien ved at højre-trække HTML ikonet ned ved siden af startknappen og vælge genvej.
Eyvind.
PS.
Klage til Molokyle over scriptet:
Der mangler mulighed for indtaste ny URL

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-08-04 13:57

En lille fidus, hvis man ønsker at beholde det/de fuldskærms vinduer man har åbnet (..sammen med evt. andre 'normale'), er at bruge ALT + ESC til at skifte mellem disse.

emesen -> Klage afvist : Du gør blot som jeg har angivet i tip'et. Fjern linjerne :

window.opener='';
window.close();

..fra scriptet.

Derved beholder man vinduet med tekstfeltet, da vinduet ikke længere lukker sig selv

Hvis man erstatter :

<form onsubmit="Redirect();">

..med :

<form onsubmit="Redirect();" style="text-align:center;">

..får man centreret tekstfeltet.

Lægden af tekstfeltet bestemmes af parameteren size i :

<input type="text" name="URL" size="80" value="http://">

Altså : Husk man kan skifte mellem forskellige vinduer med ALT + ESC

Jeg er glad for I finder scriptet værd at prøve

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : mulberry

Dato : 08-08-04 13:58

Tak for svaret emesen.
Nå ja, kunne have læst rådet grundigere. Det må være varmen ´-) . Ganske fikst så nu kan jeg oven i købet også skifte mellem flere sider.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 08-08-04 15:54

Øh det var ikke lige mig som gav svaret

F5 opdaterer siden du står på.