/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
afspilning af film fra nettet
Fra : Jake20
Vist : 401 gange
60 point
Dato : 01-08-04 15:23

jeg har et problem.. når jeg vil afspille små film og musik fra nettet lukkes hjemmesiden og internettet automatisk ned... det samme gør windows media player. Ved ikke om det er en virus eller en fejl.

Accepteret svar
Fra : Brommi

Modtaget 70 point
Dato : 01-08-04 16:21

Det lyder som en codec fejl... prøv at uninstall samtlige codecs og installere dem igen..
ac3, divx, xvid burde hvis være nok.... der findes nogle codecs pakker som installerer en masse.. men min erfaring siger mig at wmp bare blir mere sløv af at installere de pakker..
mvh Brommi

Godkendelse af svar
Fra : Jake20

Dato : 01-08-04 17:36

Tak for svaret Brommi..... det virkede.