/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Fax via nettet
Fra : Tri
Vist : 431 gange
50 point
Dato : 28-07-04 20:17

Jeg er besidelse af et stk. Webspeed opkobling & et stk Lexmark X1180 (scanner/printer/kopimaskin/fax)

Kan det lade sig gøre at sende fax via nettet med disse ting?

Hvis man kan, hvordan?

Tri

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 28-07-04 20:56

Det er muligt og hvis du har vejledningen med driver,
så er det bare at følge anvisningen.

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 60 point
Dato : 28-07-04 21:15

Du kan ikke sende fax over adsl kabel med mindre du bruger en tjeneste eller at din udbyder måske kan tilbyde det! Fax sendes via et alm. modem, da fax virker analogt! Har du et alm. modem i computeren er det jo bare at sætte det til et fastnet stik.

Godkendelse af svar
Fra : Tri

Dato : 28-07-04 21:18

Hej tedd!

Jeg vil gå ud for at købe mig et modem & derefter proppe det ind i maskinen

Tak for hjælpen

Tri