/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Browser hjælp
Fra : KlausHansen
Vist : 446 gange
100 point
Dato : 28-07-04 13:53

Hey.... Håber i kan hjælpe mig..
Efter jeg er kommet hjem fra ferie, har der været lyn nedslag i min comp, begge harddiske røg...
nu har jeg fået en ny i, med Windows Xp Pro installeret,. men når jeg bruger enten Internet Explorer eller Netscape så hakker siderne når jeg bruger "scrollen" på musen. Det har det aldirg gjort før...
Please hjælp, da det er pisse frustrende at arbejde med...

På forhånd tak..
KlausHansen

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 28-07-04 13:58

Mon ikke bare du skal downloade en nyere driver til din mus.......

Accepteret svar
Fra : taliskoko

Modtaget 110 point
Dato : 28-07-04 13:58

Tjek om skærmkortet er install.

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 28-07-04 13:59

Tjek om skærmkortet OG skærm er install.

Kommentar
Fra : mrhan

Dato : 28-07-04 16:45

Jeg er osse ret sikker på det er et driver problem som foreslået her ovenover......

Højreklik på denne computer.....vælg egenskaber...... vælg hardware..... vælg enhedshåndtering....... se så om der er nogle gule eller røde tegn udfor et eller flere af dine hardware stumper....

VH
mrhan

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 28-07-04 16:55

Den kan jo oxe være dit skærmkort er smadret i lynnedslaget og du skal have et nyt.!!!!!

Og det er skræmkortet den er gal med når PC'en gør som du nævner...

Godkendelse af svar
Fra : KlausHansen

Dato : 28-07-04 16:57

Tak for svaret taliskoko. Det var lige det der var galt.....

KlausHansen

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 28-07-04 17:00

Kanon, der....