/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
netkort
Fra : skovfogeden
Vist : 428 gange
50 point
Dato : 27-07-04 12:09

Jeg har Windows ME

Jeg havde problemer med at komme på nettet, har så købt et nytnetkort og kom så på nettet igen, nu driller det igen, nu kan jeg ikke komme på nettet. Jeg har så lige fjernet mit netkort fra alle steder og taget netkort fysisk ud af maskinen starter op igen og nu vil den gudhjælpemig søge efter det gamle netkort som nu er i skraldespanden og som jeg inden nyinstall sikre mig var fjernet fra enhåndsteringen så hva gør jeg nu ???

Accepteret svar
Fra : Brommi

Modtaget 60 point
Dato : 27-07-04 13:11

Først installerer du den driver der fulgte med til dit nye netkort, hent evt den nyeste på nettet som klart ville være optimalt.
Derefter kører du en windows update...
Men.. ahøm.. hvorfor kører du med den værste windows version der er lavettil dato?..
Mvh Brommi

ps. Er du sikker på det er pga dit netkort, at du ikke kunne komme på nettet.. prøv evt at udskifte netværkskabel eller genstarte router/modem

Kommentar
Fra : the_expert

Dato : 27-07-04 13:22

Brommi
har prøvet de andre forslag du kommer med og det er bare en sekundærmaskine med kun 6GB harddisk så derfor ME

Godkendelse af svar
Fra : skovfogeden

Dato : 27-07-04 13:39

Tak for svaret Brommi.