/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
Vil du med i Biffen ?
Fra : molokyle
Vist : 434 gange
69 point
Dato : 26-07-04 17:55

[hør] Når jeg kommer til århus om 10-12 dages tid, skal vi så ikke gå i biffen og se en sød og romantisk film sammen creamygirl ..eller andre der vil kysse ?

Jeg siger jer andre: Det er på eget ansvar ! Jeg tror godt 'creamy' ka' blive lidt sur, hvis det skulle vise sig der er andre kvindelige profiler, der begynder at bage på mig ...tedd inklusive !!!

Her er lidt i den film genre jeg havde tænk mig :

1.) http://www.irobotmovie.com/
2.) http://www.avp-movie.com/
3.) http://horrormd.50megs.com/

???

http://marbella.to/valentine/images/kiss.gif </MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : pipzi

Modtaget 79 point
Dato : 26-07-04 17:59

Hehe de film der var da ikke lige nogle søde romantiske nogen *lol*

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-07-04 18:13

Syntes du ikke det pipzi

Kender du så heller ikke det nummer med KraftWerk der hedder : Computerlove. Fra LP'en Computer World ???

..der også indeholder herlige klassikere som : Pocket Calkulator ..og : It's more fun to compute !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 26-07-04 19:02

Hmm? Ligger der noget symbolsk i de 69 points du gir for dette spørgsmål? Og hvad er det med min kvindelige profil??

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-07-04 19:05

Sjovt du skulle spørge til påængerne tedd. Hvorfor overrasker det mig ikke ?

..den sidste del af dit spørgmål ? Thi-hi ...jeg skal nok lade være at sladre

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 26-07-04 19:08

Fandt lige ud af at Brugsen ikke sælger FF mere. For få drukkenbolte lød forklaringen!!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-07-04 19:12

Hmm... [hør] så må jeg jo tage til takke med Master Brew : http://www.jo-hansen.dk/beer/bryggerier/fotosider/F_Carlsberg_Master_Brew_blank_CA080_2004.htm

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 26-07-04 19:16

For hulen da Molomin, hvad har du gang i ?!
Du mangler garanteret bare et sted at sove, din luskebusk.
Tror du jeg er dum?!

Og de film du anbefaler, er du da helt fra snøvsen mand?!?
Pipzi, tag du blot med min Molo i biffen Jeg er alligevel kun hans 'cybersweethart'. Desuden siger mit horoskop, at jeg ikke må date på de dage der ender på "g"
hehe..Skal jeg være ærlig tør jeg squtte møde den mand IRL, i hvert fald ikke før jeg har modtaget en psykologisk profil på ham

Men et kys er der dog plads til http://marbella.to/valentine/images/kiss.gif

Ps. Skulle Pipzi svigte dig, så har du jo din gameboy, men den kysser garanteret ikke ligeså godt som os piger

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-07-04 19:21

Damed.. der røg den sofa

...men mon ikke der findes noget alá Damhuskroen i Århus eller omegn : http://www.damhuskroen.dk/

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 26-07-04 19:23

Tror vi blir nødt til at lave en indkøbstur til Aars, når du engang dukker op! Eller hvis. Bakkerne omkring Randers og Hobro kan sammenlignes med Alpe Huez!!

Psykologisk profil Creamy?? Det da bare at læse hans indlæg på Kandu!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-07-04 19:24

'Damned' hedder det vist, men 'Damed' lyder næsten bedre i denne forbindelse

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-07-04 19:25

Ja, læs mine indlæg og kommentarer. Især de af mine egne spørgsmål det koster at købe

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 26-07-04 19:38

Jeg har læst alle (næsten) dine kommentar herinde. Derfor kræver jeg en
psykologisk profil?!
Men hva´er nu det med Tedd?! - er han slet ikke en mand?!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-07-04 19:56

Godt du spørger creamygirl ...vi er mange der undres

Min psykologiske profil iflg. min resource profil udarbejdet af Projekt særlig indsats som følger ..i udsnit :

Citat
1.) Vurdering af borgerens arbejdsmæssige muligheder herunder udviklingsmuligheder :

...vil det formentlig være en forudsætning, at Henrik opdateres/ajourføres såfrem han skal opnå job inden for sit fag.
...Yderligere synes det klart at det vil kræve en indkøringsperiode, at oparbejde en mere rutinepræget hverdag forud for et ordinært arbejde.

2.) Indlæringsevne :

Henrik har en intakt og god indlæringsevne ...er nysgerrig og videbegærlig. Han er ikke konfliktsky ej heller konfliktsøgende.

3.) Vurdering af ressourcer :

Henrik synes fundementalt set at være i besiddelse af gode personlige kompetancer i forhold til at kunne indgå i sociale sammenhænge...

4.) Helbred :

Han har intet misbrug af nogen art.

5.) Vurdering af helbredsmæssige ressourcer :

Henrik findes i besiddelse af gode ressourcer fysisk og psykisk.

6.) Vurdering af borgerens barrierer for udvikling eller andvendelse af borgerens ressourcer :

Intet at bemærke.

..og sådan fortsætter det bare gennem ca. 40 punkter og underpunkter.

?-) </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 26-07-04 20:03

Tror Molo bare prøver at sprede rygter Creamy!! Spørgsmålet er snarere! Er Molo en mand?

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 26-07-04 20:06

Ahhh Molomin, det er ikke nok til en overnatning hos mig
Jeg skal vide meget mere vil du ikke have det ud på kandu, så send dine
'tendenser' på en mail lol..

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 26-07-04 20:07

Mand eller mus?!?
Kylling eller kælling?!?

Skal vi ikke blot nøjes med at konstatere vi er her

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-07-04 21:00

Altså ;

Punkt 1.) Jeg fejler ikke noget ...alvorligt det er.
Punkt 2.) Tendenser ??? Jeg har sgu ingen tendenser. Jeg sætter pris på et godt skænderi og et godt knald ...og så en pæn stribe håndbajere og en cigaret bagefter
Punkt 3.) Jeg er beskedenheden selv ...når ikke lige det kommer til 'selvros'
Punkt 4.) Jeg har mig bekendt ingen skeletter i skabet.
Punkt 5.) Jeg hopper hellere over end krybe udenom.
Punkt 6.) Jeg kan snildt klare mig selv

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-07-04 21:03

Det er tedd der er en årsunge. Det med hans køn (..eller mangel på samme) var bare en finte, for at få selskab her i tråden

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 26-07-04 21:24

Punkt 1 og 2 er så nær rigelig til at overtale mig eneste minus er mit horoskop - som desværre er ens året rundt

Opfør dig pænt hos Tedd - og drik endelig rigeligt af hans ølbajere..! jeg kan nu bøvse hele nationalsangen Men lov mig Molomix, at du stopper øldrikkeriet når du forsøger at børste noget væk fra skulderen, og opdager at det er gulvet. Believe me - det er et tegn på at du har fået nok

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-07-04 21:35

creamygirl -> Så er det derfor min seng aldrig behøver at blive redt når jeg vågner
Jeg går som regel i 'brædderne' efter den 18. FF (..der hører naturligvis en lille sidevogn med til hver)

Den nationalsang ku' jeg sgu godt tænke mig at høre for fuld skrue på stereoen. Sender du ikke en *.mp3 fil eller lægger et link her ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-07-04 21:39
Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 26-07-04 21:39

18. FF'er plus sidevogn. Du milde skaber, hva´gør du af lortet?! - Molo altså,
sig nu ikke, at du får dine bedste orgasmer når du pisser efter at have holdt
dig rigtig, rigtig længe

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 26-07-04 21:41

Ohh lala ! vi synkroniserer fint sammen

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-07-04 21:49

Jeg har et hurtigt stofskifte

creamygirl -> Jeg svinger med de fleste

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 26-07-04 21:55

Sad lige og tænkte på, at hvis du har det med at dratte på gulvet efter indtagelse af alkohol, så gør som jeg. Jeg har trænet mig til at lande i aflåst sideleje, bare sådan for en sikkerheds skyld

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-07-04 21:59

..også jeg, men jeg vågner i sidelåst afleje

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 26-07-04 22:00

Sleep well..!

Godkendelse af svar
Fra : molokyle

Dato : 26-07-04 22:01

pipzi -> Du skal have point for at tvivle på min gode smag og mine evner som håbløs romantiker

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-07-04 22:02

Søde drømme creamygirl

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : pipzi

Dato : 26-07-04 22:04

hihi jamen mange tak :-§