/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Bot i mIRC
Fra : Zaxo
Vist : 537 gange
50 point
Dato : 22-06-02 00:26

Jeg vil meget gerne havde noget hjælp med at få en L bot, ind på min channel i mIRC. Hva ska jeg gøre for at få en.

MVH
Zaxo :) Be happy

Kommentar
Fra : Donny

Dato : 24-06-02 23:37

Jeg gætter på at du er på QuakeNet når det drejer sig om L.
Prøv at kigge på http://www.quakenet.org/faq/
Der er noget hjælp til hvordan du søger om den.

Accepteret svar
Fra : pernielsen63

Modtaget 50 point
Dato : 27-06-02 14:33

http://www.quakenet.org/needauth.php?redir=/request/l.php

Gå ind på den side. Men du skal være Auth med Q ..
Det får du ved at skrive /msg q hello - i en eller anden chan . Så får du en besked hvor der står hvad du så skal gøre. Hvis du allerede har auth med q så bare "login" på den side jeg har skrevet. Så skal du bare sige hvilken chan L skal ind på !

Godkendelse af svar
Fra : Zaxo

Dato : 28-06-02 00:26

Tak for svaret pernielsen63.