/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
startside
Fra : Runeldo
Vist : 549 gange
350 point
Dato : 06-07-04 16:13

jeg har været så uheldig, at få en startside på min browser, som åbenbart sender masser af sider, cookies ol. ind på min pc. Jeg har prøvet med alt! (antivirus, adaware osv.), men jeg kan ikke få den fjernet...heller ikke på den gode gamle facon i indstillinger. Den bliver bare ved med at komme tilbage. Hvordan kan jeg få den fjernet?

Kommentar
Fra : the_expert

Dato : 06-07-04 16:15

gå ind på www.arlet.dk eller www.spywarefri.dk der er de redskaber du skal bruge til at rense din maskine for noget af den snavs du har fået på din maskine.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 06-07-04 16:20

Ja du er blevet hijacket! Download spybot, hijackthis og cwshredder fra ovennævnte sider! Kør spybot opdater den og fix hvad den finder! Bagefter kører du cwshredder og fixer hvad den finder og så sender du en hijackthis logfil ind så vi kan fjerne det resterende!

Kommentar
Fra : Runeldo

Dato : 06-07-04 16:25

De to type programmer gør det faktisk ikke bedre. Siden bliver ved med at poppe op. Hvor ligger startsiden sig henne, for så kunne man vel bare selv fjerne den?

Kommentar
Fra : Runeldo

Dato : 06-07-04 16:28

Sorry jeg skrev det sidste indlæg på samme tid som tedd. Jeg prøver din løsning og vender tilbage.

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 06-07-04 20:48

Hej.

Jeg har selv det samme problem. Du kan evt. se om der er noget du kan bruge i de svar jeg har fået på stort set samme problem: http://www.kandu.dk/dk/spg/43305 . Håber der er/kommer noget du kan bruge...

Kommentar
Fra : Runeldo

Dato : 08-07-04 15:31

Har forsøgt, men about:blank er der stadig Hvad gør vi??? Surt at skulle til at formatere!

Kommentar
Fra : lengberg

Dato : 08-07-04 15:40

Følg den anvisning her punkt 1-4 http://www.spywarefri.dk/hjtanv.htm og så kopiere resultatet af det herind i denne tråd.

Kommentar
Fra : arlet

Dato : 08-07-04 18:12

Vi venter stadig på den hijackthis som tedd bad om for over 2 dage siden....

Accepteret svar
Fra : BurningThunder

Modtaget 350 point
Dato : 17-07-04 23:08

eller gå ind på www.download.com og hent ad-aware 6 og opdatere den til den nyeste. og kør en scan. Så fjern alle de ting den finder. skulle virke.

.:Skalski:.

Kommentar
Fra : dat

Dato : 22-07-04 01:10

Hej.
Her er en anden løsning:
http://www.surfsecret.com/products/product-SSDLX.html
Det fjerner temmelig mange ting.
VH
dat

Godkendelse af svar
Fra : Runeldo

Dato : 12-12-05 20:01

Tak for svaret BurningThunder.