/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Dvd kopiering
Fra : rectum
Vist : 541 gange
100 point
Dato : 04-07-04 15:45

Hvordan får jeg brudt koden der er på dvd film, så jeg kan kopiere dem???
HJÆLP......

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 04-07-04 15:47

Jeg er ikke sikker, men mener det er noget med "DVD Ripper"...

Så har du lidt at søge på.

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 04-07-04 15:49

Eller du køber DVD'en i det antal du skal bruge dem, istedet for at foretage ulovlig kopiering

Kommentar
Fra : return

Dato : 04-07-04 15:59
Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 04-07-04 16:12

Må man ikke som med musik kopiere til sig selv.? eks. til bil dvd'en.?

Kommentar
Fra : return

Dato : 04-07-04 16:18

nej ikke mere ,den lov blev hurtigt lavet om men folk gør det jo til sig selv alligevel også selv om det er ulovligt det er også ulovligt at optage på sin video men folk gør også det alligevel

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 04-07-04 16:20

Tja, det kan der jo være noget om.!!!

Accepteret svar
Fra : dk

Modtaget 100 point
Dato : 04-07-04 17:12

Hejsa

installere dette lille program her
http://slysoft.com/da/anydvd.html

og kopier din dvd på vanlig måde....

Kommentar
Fra : jonassr

Dato : 04-07-04 19:39

Du skal bruge et program der hedder DVD Shrink.. dette program går ind og bryder koden og laver den om så den kan ligge på den dvd skive 4,7 GD uden af filmen bliver ringe i kvalitet...Dete program er kanon men man må vist ikke brænde film eller hva?

Kommentar
Fra : rectum

Dato : 04-07-04 19:49

Tak for de mange svar, det vil jeg prøve.
So what at man ikke må kopiere, alle gør det.....ikk?
hygge

Kommentar
Fra : dk

Dato : 08-07-04 10:46

Hejsa
har du fået løst dit problem ? vil du så venlig og lukke denne tråd ved at acceptere een af Kommentarene ?

Godkendelse af svar
Fra : rectum

Dato : 26-07-04 11:50

Tak for svaret dk.