/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
The Meaning of Life..
Fra : Solvognen
Vist : 373 gange
50 point
Dato : 12-06-04 15:42

Jeg fandt et ældre Monty Python spil, jeg før har kørt på Win98SE. I dag bruger jeg XP Home, og når jeg prøver at inst. kommer denne medd. "This prg. req. Win NT 4.0 SP3 or higher".

Anybody ...

Kommentar
Fra : Andreas1982

Dato : 12-06-04 15:44

Opdater dit windows.

http://v4.windowsupdate.microsoft.com/da/default.asp

Venlig hilsen
Andreas1982

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 12-06-04 17:29

Du kan prøve at køre det i win98 kompartibilitets tilstand! Højre klik på spillets installationsfil og vælg kompartibilitet

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 13-06-04 12:42

Hallo
Det er ikke spillets installationsfil man kan køre i compatibilitets-tilstand. Compitabilitetstilstand kan kun aktiveres for en allerede installeret .exe fil. Men prøv på spiludgiverens hjemmeside, der kan du muligvis finde en patch. Det handler i første omgang om at omgå installationsprogrammets systemcheck.