/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Forkert startside?!?!?!?!?!?
Fra : jjhj
Vist : 313 gange
75 point
Dato : 10-06-04 01:32

Hey... jeg har et problem med min startside!

Jeg har lige installeret MSN messenger PLUS, og der fulgte åbentbart en startside med som de syntes man skal have....

Det er en fin nok hjemmeside, men problemet er at jeg har Telia Stofa, og for at komme på nettet det, skal man logge på, og det gør jeg på startsiden... Og det kan jeg jo ikke når der er en anden start side!!
URL-ardessen til min gamle startside er hammer lang og det er irriterende at skulle skrive det hver gang, jeg skal logge af og på!!!!

Mit spørgsmål er, Hvordan H****** får jeg min gamle start side tilbage???

Den startside der fulgte med er: http://mysearchnow.com/

Hilsen jjhj

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 10-06-04 01:37

I Explorer går du ind i menuen funktioner, nederst er der et punkt der hedder internet indstillinger, og her kan du angive hvad din startside skal være

Og så skal du måske lige forbi www.spywarefri.dk og få fjernet det stads du har fået fat i

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 10-06-04 01:38
Kommentar
Fra : jjhj

Dato : 10-06-04 01:50

>>Better_Performance

Det første forslag har jeg prøvet, og et par minutter senere er det den samme side igen....

dit andet forslag, koster det ikke penge... Hvis det ikke gør, så forstår jeg det ikke??!!!

hilsen jjhj

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 10-06-04 01:52

Problemet er at du har fået noget spyware på maskinen, det er derfor din startside bliver ændret

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 85 point
Dato : 10-06-04 01:55

gå til www.arlet.dk og download cwshredder og hijackthis! Så kører du cwshredder og trykker fix! Dernæst sender du en hijackthis log fil ind!

Godkendelse af svar
Fra : jjhj

Dato : 10-06-04 02:05

Tak for svaret tedd.
            10000000000000000000 tak!!!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : als

Dato : 10-06-04 05:41

jjhj> Det koster ikke det mindste at bruge www.spywarefri.dk. Man kan donere noget til kaffekassen hvis man vil det, men det er aldeles frivilligt. Alt er gratis derinde, bortset fra hvis man vil købe programmer. Købeprogrammer som f.eks. BitGuard firewall koster det samme der som alle andre steder.

Kommentar
Fra : jjhj

Dato : 10-06-04 22:30

hey... jeg har været inde på arlet og downloade CWSredder og kørt den.... men her til eftermiddag jeg startede den op igen var der den samme startside igen... snøft.....

jjhj

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 10-06-04 23:55

Ja du skal osse køre hijackthis og fjerne nogle referencer!

Kommentar
Fra : jjhj

Dato : 11-06-04 11:39

hey.. jeg fik svaret fra et andet forum.....

Når man installere MSN Plus, skal man bare sige nej til Sponsor programmer... og så er det klaret...

men ellers mange takk... alle sammen....

hilsen jjhj