/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
hvad er der galt med min mediaplayer..?
Fra : solgaard
Vist : 416 gange
450 point
Dato : 08-06-04 21:49

Hej alle..

Når jeg forsøger at se drengene fra angora http://www.dr.dk/skum/angora/video.asp kommer min mediaplayer frem men der sker aldrig mere end at den bliver ved med at skrive: skaber forbindelse til medie (eller sådan noget lign.)

hvad er der galt med min mediaplayer..? har prøvet at hente en ny og installere den men det hjælper ikk..

håber nogen ved hvad der er galt.!

Mvh

Solgaard

Kommentar
Fra : H2

Dato : 08-06-04 22:12

Hej

Hvis det ikke er version 9,0 du har så prøv at opdater.
Henrik

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 08-06-04 22:48

Det ligger i din opsætning af programmet.
Pr. distance er det lidt svært at hjælpe, da jeg af gode grunde ikke kan se hvordan du har sat internetforbindelsen op, men prøv dig frem det virker helt fint på min computer.

Jeg går ud fra, at du har ovennævnte version 9.0.

Det KAN selvfølgelig ikke udelukkes at det er din firewall der spærre, så inden du gør noget, så prøv at deaktivere denne, dog med de ricisi der kan være.

ellebye

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 09-06-04 00:04

Hvilken forbindelse har du?

Kommentar
Fra : gril

Dato : 09-06-04 00:25
Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 09-06-04 00:37

Nej gril, ikke nødvendigvis, mediaplayer kan sagtens afspille filmene, problemet er tilsyneladende noget med opkopling til siden, og det løser realplayer ikke.

Faktisk er medisplayer det bedste til lige netop disse film.

Kommentar
Fra : gril

Dato : 09-06-04 01:20

så kan du prøve at deaktiver din firewall

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 09-06-04 01:55

Det skrev jeg 08-06-04 22:48

Så det har måske ikke hjulpet, men vi behøver lidt respos fra spørgeren.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 09-06-04 08:44

Prøv at installerer SLD codekpack eller en anden codexpack som du evt kan hente her
http://www.freefiles.dk/modules/mydownloads/viewcat.php?cid=83
Mvh Sune

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 09-06-04 09:40

Sune
Når man downloader den nye medieplayer 9.0 følger alle de kendte codec med.
Jeg undrer mig mere om solgaard har forladt os ??

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 09-06-04 17:15

nej nej har ikke forladt jer

for lige at opsumere spørgsmålene:

1. jeg har version 9,0
2. jeg har alle codec
3. 512/128 tele2

men af en eller anden mystisk grund virkede det i går aftes..

men prøver lige igen..

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 09-06-04 17:16

hov glemte lige:

4. har ingen firewall..

Accepteret svar
Fra : ellebye

Modtaget 450 point
Dato : 09-06-04 18:12

Jeg kan så meddele at der i hele landet har været serverproblemer næsten hele dage i går.
Eksempelvis blev der ikke sendt mail ud fra kandu, jeg fik ikke som jeg plejer den netavis jeg abbonerer på, og på min kones arbejdsplads fik de heller ikke mail.

Jeg skal ikke kunne sige om det i dit tilfælde har været problemet, men man kan ikke udelukke det, specielt hvis du slet ikke har eller får flere problemer.

mvh
ellebye

Godkendelse af svar
Fra : solgaard

Dato : 09-06-04 18:35

Tak for svaret ellebye.