/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Folkeskole / Spørgsmål
10  viviborgen 630
Projektopgave, produkt
Fra : rossie
Vist : 1423 gange
41 point
Dato : 06-06-04 21:06

Jeg skal lave et produkt til min projektopgave som handler om, hvad man vil være, når man bliver stor. Jeg vil gerne være advokat.Hvad kan jeg lave som produkt. Har du nogle gode idèer så skriv dem til mig. Det er søndag i dag og jeg skal aflevere opgaven på onsdag, så skriv hurtigt nogle idèer til mig.

Hilsen Caroline

P.S. Hvis du synes det er en dårlig idè du har fået, så bare skriv den alligevel!!!!!

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 06-06-04 21:13

Du må hellere lige uddybe hvad du mener med produkt i den forbindelse

Kommentar
Fra : Nik_

Dato : 06-06-04 21:28

Spørg evt. din lærer om hjælp.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-06-04 21:39

Det var dælme en kort frist. Hvorfor går du først igang nu ?

Du kunne jo udarbejde en ejendomsvurdering af din SKOLE. Hvis den var til salg, hvad ville bygninger og grund koste ?

Vurdering af forskellige værdier er bl.a. en del af en advokats arbejde.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 06-06-04 21:45

molokyle

Ejendomsvurderinger i forbindelse med salg udarbejdes nu oftest af ejendomsmæglere

Kommentar
Fra : rossie

Dato : 06-06-04 21:51

Hej molokyle

Det er ikke afgangsprøve. Jeg går kun i 7. klasse. Jeg tænkte selv på at lave en retsal i ler! Men bare kom med andre idèer. Tak fordi du svarer. Hvorfor jeg går så sent i gang ved jeg ikke. Jeg èr færdig med min projektopgave, jeg mangler bare et produkt!!

Hilsen Caroline

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-06-04 21:53

..og advokater

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-06-04 21:55

Lav dog en hat og en kappe

Sådan ser en advokat ud : http://ntk.modulweb.dk/?page=597

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : frieda

Dato : 06-06-04 22:14

Hvad med at lave en forsvarstale, som du kan fremføre.
Eller hvad med at lave sådan en paryk, som engelske advokater bærer; du kunne lave den af vat.
se billede:
http://www.rutherfurdphotography.co.nz/gifs/graduations/lawyer-lg.jpg
eller
http://www1.will-online.com/images/lawyer.jpg

Kommentar
Fra : reshy

Dato : 23-08-04 19:07

hvad med at sye en advokat-"kostume" med alt det der fine halløjsaer på.. Det kan man faktisk godt bruge som et produkt...Altså hvis det ikke er for meget for dig.. Jeg har engang brugt i 9. kl. afgangs projekt kostume som et produkt og det blev accepteret...

Kommentar
Fra : reshy

Dato : 23-08-04 19:07

hvad med at sye en advokat-"kostume" med alt det der fine halløjsaer på.. Det kan man faktisk godt bruge som et produkt...Altså hvis det ikke er for meget for dig.. Jeg har engang brugt i 9. kl. afgangs projekt kostume som et produkt og det blev accepteret...

Kommentar
Fra : rossie

Dato : 28-08-04 12:42

Tak men jeg kan ikke helt bruge det nu, for det var lige op til sommerferien men tak for idéen