/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
IE fejlrapport
Fra : wolffi
Vist : 554 gange
100 point
Dato : 05-06-04 23:41

Jeg har fået et irriterende problem.
Når jeg skriver en adresse i Internet Explorer 6.0 (SP1) får jeg ofte en meddelelse om at at der er en fejl og IE lukkes, jeg får samtidig mulighed for at sende en fejlrapport til Microsoft.

Styresystem win98 SE

Er der èn der har en forklaring på dette nye fænomen - og evt. en løsning.....

venlig hilsen
Wolffi

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 05-06-04 23:44

Er der en fejlmeddelelse

Kommentar
Fra : wolffi

Dato : 05-06-04 23:48

Ja, jeg får mulighed for at se nærmere på en sådan

Kommentar
Fra : wolffi

Dato : 05-06-04 23:53

fejlsignatur:
AppName: ieplore.exe
AppVer: 6.0.2800.1106
ModName:msvcrt.dll
ModVer: 6.1.8293.0
Offset: 00154a7

der er også mulighed for at se detaljer, men den side er enorm lang

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 05-06-04 23:59

http://www.colba.net/~hlebo49/ermsvcrt.htm Du kan lige prøve at se på det her, om der er noget der ringer?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 06-06-04 00:02
Kommentar
Fra : wolffi

Dato : 06-06-04 21:02

Tedd,
det ser ikke lige ud til at de websider du henviser til, er det der er mit problem - det er ikke "invalid page" med blå skærm der popper op.

Det er et nydeligt "windows vindue" med beskeden at der er opstået en fejl og IE lukkes. Hvis jeg var midt i noget, vil dette gå tabt --- ca. sådan er ordlyden....
Jeg har i det samme vindue mulighed for at sende en fejlrapport til Microsoft eller ikke sende en sådan.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 07-06-04 00:45

Tror du har haft et program der har overskrevet den msvcrt.dll med en ældre version, Du kan evt. prøve at downloade vc6setupenu her og installerede og se om det løser problemet!
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=http://support.microsoft.com:80/support/kb/articles/Q259/4/03.ASP&NoWebContent=1