/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
20 kroner?
Fra : BlackieH
Vist : 503 gange
100 point
Dato : 21-05-04 17:53

Hej alle
Jeg samler på forskellige 20 kroner... Man kan jo både få dem med tårne (Gåsetårnet mv.) og alt muligt andet (ex. Prins Joachim og prinsesse Alexandres bryllup)... Er der nogen der kender nogle hjemmesider med andre samlere? Eller har nogle jeg må købe?

Kommentar
Fra : ahtn

Dato : 21-05-04 18:40

alt efter hvor i landet du bor er der jo lokale møntsamlerforeninger. Landsforening hedder Dansk Numismatisk Forening. på antikmesser rundt i landet finder du også mange møntsamlere/sælgere.
mvh ahtn.

Kommentar
Fra : ahtn

Dato : 21-05-04 18:44
Kommentar
Fra : BlackieH

Dato : 21-05-04 19:48

Har lige fundet ud af at de hedder erindringsmønter... Er stadig interesseret, hvis nogle har nogen liggende........?

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 21-05-04 20:50

hejsa. skriv til mig på maskinsnedker@yahoo.com..

jeg har en del af dem og bytter eller sælger gerne...

mvh. Melander

ps. er ved at lave en samling til min lille datter...

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 21-05-04 20:54

undskyld, forkert mail..

rigtige: maskinsnedker1997@yahoo.dk

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 21-05-04 21:36

Jeg har tyver med Fredrik og Mary og Joachim og Alexandra hva vil du betale?
alimak

Kommentar
Fra : Gucci1704

Dato : 07-07-06 16:26

Jeg har en dansk mønt 995-1995 med rune lignende tegn.
Er du interesseret?