/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Brænding af onlineradioprogram
Fra : mollebakken
Vist : 364 gange
100 point
Dato : 20-05-04 16:42

Hvordan brænder jeg et onlineradioprogram fra DR på min pc? Jeg har XP på min maskine og Nero.
Er det overhovedet lovligt?
P1entusiasten

Kommentar
Fra : KaVAkandu

Dato : 20-05-04 16:48

Det kan vist ikke lade sig gøre.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 20-05-04 16:50

DR har kopirettighed på programmerne så det må du strengt taget ikke.

Kommentar
Fra : olefahnoe

Dato : 20-05-04 19:17

Hej Mollebakken

Du kan prøve det her program der optager alt den lyd der kommer ud gennem dit lydkort. jeg bruger det selv og det er nemt og simplet

http://www.topshareware.com/Mini-Recorder-2004-transfer-11860.htm

du skal bruge et crack for at bruge det i længer tid!!!!!
prøv at finde det her http://www.crack.am/cracks/m7.html

men husk hvad Emesen siger MAN MÅ IKKE

olefahnoe

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 20-05-04 19:20

Jeg formaner ikke - oplyser bare.

Kommentar
Fra : olefahnoe

Dato : 20-05-04 19:22

JA det ved jeg godt

Mollebakken

SIG NEJ TIL AT HAVE TILLID TIL det spg der kommer op

man kan godt downloade alligevel

hvis du sige JA for du en masse porn og det er træls

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 20-05-04 20:01

Er det den store forskel på at optage et program på en båndoptager og på en cd.

Kommentar
Fra : olefahnoe

Dato : 20-05-04 20:05

JEG VIL LIGE SIGE

BRUGE IKKE WWW.CRACK.AM

DEN GIVER EN MASSE POPUP DET TAGER LANG TID AT FJERNE

JEG HAR LIGE BRUGT 40MIN

OLEFAHNOE

Kommentar
Fra : lexion

Dato : 20-05-04 22:09

Hejsa
bruger selv totalrecorder det fungerer rigtigt godt den kan ovenikøbet programeres til at optage på et bestemt tidspunkt,jeg købte godt nok et keyword "det kostede 11$",men man kan vist hente det fra crack.am
Mvh Lex

Kommentar
Fra : Smukke_Ole

Dato : 21-05-04 10:34

Hej !

Jeg bruger selv MusicMatch JukeBox til at optage fra radio med. Det bliver så lagret på din HD i f. eks. .MP3 format, som herefter let kan brændes på en CC, enten af Nero, som kan lave udsendelsen om til en audio CD, der kan spilles på de fleste anlæg, eller en data CD, som kan spilles i en computer

Smukke_Ole

Kommentar
Fra : Smukke_Ole

Dato : 21-05-04 10:34

CC = CD

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 15-06-04 09:33

Hej Mollebakken
Hvad med om du lige gider svare på den responce du har fået. Audiograbber er forresten også et udmærket program til den slags. http://www.audiograbber.de/ . Vælg optag via lydkort. Progranmmet kan også indstilles så det selv skiller numrene af, dette kræver dog at der er en stille passage mellem numrene. Jeg optager ofte fra DR-online og så laver en CD til eget brug, det er vel ikke værre end at lave et bånd. Og når man optager via lydkortet er det jo en analog optagelse. Og så vidt jeg husker er det kun forbudt at lave en digital kopi af et digital medie.