/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Andet uddannelse / Spørgsmål
10  granner01 525
Dørmand uddannelse
Fra : Rune454
Vist : 3074 gange
150 point
Dato : 14-05-04 15:32

Ja har selvfølgelig søgt på google osv. men ville høre om nogen herinde kender nogle gode steder omkring Roskilde området? Hvad det koster osv.

På forhånd tak.

Rune

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 14-05-04 19:29

Mener du en uddannelse eller et kursus?

Kommentar
Fra : Falcham

Dato : 14-05-04 22:30

Prøv det lokale AMU center, eller NUSA i Frederikshavn

Accepteret svar
Fra : Mordex

Modtaget 150 point
Dato : 14-05-04 22:45

Der er noget der hedder sikkerhedsvagtuddannelse, og der er noget der hedder vagtkursus.
Uddannelsen varer ca. 2 ½ år afhængig af alderen. Det er ikke en decideret "dørmand" uddannelse, men det er sikkert en uddannelse der bliver set godt på ved søgning af job som dørmand.
Et vagtkursus er noget lign. uddannelsen, men det tager vist ikke så langt tid.

Altså, man kan ikke uddannes til dørmand, men man kan tage en vagtuddannelse/et vagtkursus som er et stort plus i jobbet som dørmand.

Kontakt evt. AMU-Center København på tlf: 35 86 70 86 for mere information.

Mordex.

Kommentar
Fra : Rune454

Dato : 15-05-04 19:08

Ah ok kan godt se mit spørgsmål var ringe formuleret..

Der er et kursus for folk som gerne vil blive autoriserede dørmænd, tager ca 3 uger. Det var det jeg hentydede til.

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 15-05-04 19:17
Kommentar
Fra : Rune454

Dato : 16-05-04 17:16

Hmm det virker da meget billigt det kursus.. normalt koster det da ca 8000. Men ok kan da undersøge hrs's tilbud lidt mere. thx Mordex

Godkendelse af svar
Fra : Rune454

Dato : 19-04-05 00:30

Tak for svaret Mordex.