/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
XP/Explorer
Fra : enoe
Vist : 342 gange
240 point
Dato : 10-05-04 19:56

Hvad har jeg opsat forkert. jeg har ikke de originale ikoner fra f.eks. DMI, DR,Aviser ?

Kommentar
Fra : Cornell24

Dato : 10-05-04 19:59

De originale ikoner?! Det er hjemmesiden der bestemmer hvilken ikoner den vil vise, det har du intet at gøre med, så jeg er ret sikker på at du ser de originale ikoner...

Men ellers må du lige uddybe dit spørgsmål lidt...

Kommentar
Fra : enoe

Dato : 10-05-04 20:02

Vi har 2 pc' i hjemmet. Min hustrus har ikoner fra de omtalte aviser, DR, DMI osv. Jeg har ikke. Er det forklaring nok?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 10-05-04 20:06

Er det under foretrukne du snakker om? Ikonerne der bliver kun gemt et vist tidsrum!

Kommentar
Fra : enoe

Dato : 10-05-04 20:08

Ja det er under foretrukne. På min hustrus pc er de de altid; men på min er de der aldrig.

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 250 point
Dato : 10-05-04 20:27

Jeg mener at de ikoner bliver gemt i midlertidige internetsider! Hvis man surfer meget bliver mappen hurtigt fyldt op og derefter tømt af windows! Så forsvinder ikonerne

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 10-05-04 20:47

Jeg har lige prøvet tedd's tips for jeg havde heller ikke de ikoner mere. Det hjalp, men du skal tilføje siderne igen til foretrukne før det virker.

//bentjuul

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 10-05-04 20:50

Gå i funktioner > internetindstillinger > generelt og nederst under oversigt trykker du på "Ryd oversigten".

//bentjuul

Godkendelse af svar
Fra : enoe

Dato : 10-05-04 21:18

Tak for svaret tedd.

Kommentar
Fra : briani

Dato : 10-05-04 21:45

Hejsa

Når din tempary filer og cookies bliver slettet fjerne den også alle de flotte iconer fra ens fortrukne

Prøv at hente et lille program der hedder Favorg

Kan hentes her

http://www.pctip.ch/downloads/dl/18699.asp

Når du har kørt det, har du alle dine flotte icon'er tilbage igen

Og forsvinder de igen,jamen så kører du bare programmet igen

Mvh
Brian