/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
Bevar Christiania Merchandise
Fra : Kashmir_Fan
Vist : 6207 gange
100 point
Dato : 20-04-04 22:34

Hmm,, HAr kigget lidt efter det men vil gerne Have fat i en af de røde Sweatshirt eller t-shirts Med printet Bevar Christiania,,,
Hmm,, nogen forslag?

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 20-04-04 22:37

Har du prøvet på Christiania?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 20-04-04 22:40

Spørg Molo! Hvis han ikke ved det, er der ingen der ved

Kommentar
Fra : ans

Dato : 20-04-04 22:43
Kommentar
Fra : Luke2000

Dato : 20-04-04 23:59

Christiania Merchandise er det ikke hash

Kommentar
Fra : Luke2000

Dato : 20-04-04 23:59

for resten nedlæg lortet

Kommentar
Fra : edbmongolen

Dato : 21-04-04 06:00

Hej Luke2000 det her er da ikke en portal hvor du kan få afløb for dine politiske overbevisninger, fyr op under vandpiben og slap af, og lad dem på Christiania klare deres problemer.

Kommentar
Fra : Kashmir_Fan

Dato : 21-04-04 07:53

Nej har ikke prøvet på Christiania,, da jeg bor i Sønderjylland,, men skal til Christiania til maj,, så kunne det være Fedt med trøjen,, det suden Luke ,, fok på Christiania,, er sku mere åbne og frie ,, vi andrer tænker sku entlig mere på os selv,, der er ingen grund til at nedlægge lortet som du siger!

Accepteret svar
Fra : edbmongolen

Modtaget 100 point
Dato : 22-04-04 02:10

http://www.bevar-christiania.dk/chr1/sweatshirts.php fik du prøvet dette link ??? det er det rigtige.

Godkendelse af svar
Fra : Kashmir_Fan

Dato : 22-04-04 09:25

Tak for svaret edbmongolen.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 22-04-04 09:46

Kasmir_Fan

Er der forskel det det link jeg gav den 20.04.04 kl 22.43 og det edbmongolen gav???????????????????

ans

Kommentar
Fra : Kashmir_Fan

Dato : 23-04-04 09:00

Nej,, det m´å du undskyld,, jeg regnede med det var den samme der gav mig :S ,, Undskyld,, Forresten kan jeg ikke rigtig bruge det link til noget,, da jeg trykker på det mærke hvor der står køb kommer en lille kasse frem der vil ha domæne-navn og bruger + kode

Kommentar
Fra : edbmongolen

Dato : 23-04-04 11:03

Beklager Kasmir_fan undskyld jeg ville bare gøre opmærksom på linket igen, jeg fik dine point hvad gør vi ????.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 23-04-04 11:34

Kashmir

Hvis du klikker på billedet under den røde bluse, kan du komme videre. Der er kun få tilbage og kan kun købes i Christiania. Prøver om linket virker
http://www.geocities.com/bevar_ca/

mvh ans og god tur

Kommentar
Fra : ans

Dato : 23-04-04 12:34

edbmongolen

Bare glem det og hav en god week-end.

mvh ans

Kommentar
Fra : Kashmir_Fan

Dato : 24-04-04 08:36

Hmm.. kan ikke bruge det,, det videre stiller jo til noget som jeg ikka har på comen,, men du ved ikke om man kan købe dem på Christiania vel? fordi skal alligevel derover ,,

Kommentar
Fra : ans

Dato : 24-04-04 10:29

Så prøver jeg på denne måde

T-shirts 100,- kr
Sweatshirts 200,- kr

Kun ganske få tilbage

Kun ved køb på Christiania

Det er hvad de skriver. Så kan du jo håbe på at der ikke er udsolgt når du skal derover. Der var lidt bøvl med siden i går. Hvad er det, som du ikke har på com.?

mvh ans

Kommentar
Fra : Kashmir_Fan

Dato : 24-04-04 12:21

Hmm... har fået det til at virke nu :D ,, Tak TAk,,