/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
Billig fadølsanlæg????
Fra : paparazzi
Vist : 1290 gange
50 point
Dato : 07-04-04 22:55

Hej... Hvor kan jeg leje det billigste og bedste fadølsanlæg med levering i Københavnsområdet? Udover "Fadølsforsyningen"...!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-04-04 22:57

Hvis du drikker øl nok kan du låne/leje det på øldepoterne.
De har alle anlæg de låner/lejer ud.
Snak med dit øldepot for det mærke du vil drikke.

Accepteret svar
Fra : ellebye

Modtaget 60 point
Dato : 07-04-04 23:08
Kommentar
Fra : Tinahersted

Dato : 14-06-04 13:22

Det billigste sted jeg har fundet, og det venligste..: www.fadolskiosken.dk.

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 14-06-04 13:49

Spørgsmålet er om spørgsmålet er relevant mere.

Kommentar
Fra : Tinahersted

Dato : 14-06-04 13:58

Det kunne være er det måske var interessant for andre?? Sommeren skal jo forstille at være over os, d.v.s. grill, øl og andet skægt

Godkendelse af svar
Fra : paparazzi

Dato : 25-06-04 20:01

Tak for svaret ellebye. Har netop hentet 6 fustager hos Skafte...

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 25-06-04 20:12

Håber ikke det skal drikkes på een gang.
Jeg husker selv til en fest vi holdt, hvor vi havde bestilt nogle fade, du ved, så ser man lige hvor mange klokken er at ikke nogen skal tilslutte et nyt fad, Det var der, så næste dag der drak, og drak, osv. for jeg syntes trods alt det var en skam at skulle aflevere 20 liter tilbage.

Til sidst hældte vi sinpelthen øllet over i alt hvad det kunne hældes over i, men men, efter blot een dag mere, var øllet nu noget tamt, men drikkes skulle det.

Ellebye